SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Racibórz oferta pracy Gernif spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Data publikacji: 2020-03-31
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Gernif spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 15 IIp, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta zagranicznego - Ukraina i Rosja. Wprowadzenie i aktualizacja danych do bazy danych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Profesjonalna obsługa klienta
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
Gernif spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
danePracodawcy_nip: 7543161478
danePracodawcy_regon: 368616718
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Konopnickiej 4/1B, 45-004 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 4
danePracodawcy_nrLokalu: 1B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.03.2020
Oferta pracy ważna do: 14.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e76226a74cfbb686b9a7b17ca5bdc9b1
Podobne oferty pracy
jw.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
analiza dokumentów cudzoziemców ( pracowników i kandydatów do pracy), weryfikacja poprawności ww. dokumentów ( weryfikacja telefoniczna, rozmowa z wystawcami świadectw pracy, referencji), przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z urzędami administracji państwowej w Polsce, Białorusi, Ukrainie i Rosji
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Białystok (podlaskie)
Analiza bieżących wymagań SEO;monitorowanie działania stron internetowych firmy IG przy użyciu różnychnarzędzi SEO; administracja narzędziami Google & Bing dla celówdiagnostycznych i raportowych; rekomendacje dotyczące najlepszychrozwiązań w dziedzinie treści i rozwoju stron internetowych firmy IG;działania mające na celu poprawę widoczności strony internetowej IG;implementacja technik SEO w pracy ze stroną internetową; prowadzenieaudytów i analiz działania stron internetowych firmy IG w celu jej rozwojui zwiększenia widoczności w internecie; współpraca w ramach zespołu SEOw zakresie implementacji usprawnień; regularna lektura branżowychblogów i wiadomości w celu zapewnienie najlepszych rozwiązań nastronach IG.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Lublin (lubelskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych w nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-10-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
PRACE PORZĄDKOWE W SALONIE PŁYTEK CERAMICZNYCH I POMIESZCZENIU GOSPODARCZYM
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż maszyn i urządzeń rolniczych.WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe/średnie, dobra znajomość obsługi komputera, mile widziane doświadczenie zawodoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF: 608 496 516
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ROLSAN" Zbigniew Węgliński - 2016-06-09 - Szówsko (podkarpackie)
Montaż systemów klimatyzacji do pojazdów.
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Sulejówek (mazowieckie)
relizowanie refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom, przyjmowanie i opiniowanie składanych przez pracodawców dokumentacji, monitorowanie składanych wniosków o wzrot kosztów, pomaganie przy wypełnianiu dokómentów, wprowadzanie wszytskich wniosków do systemu "Delfin" i nadawanie im odpowiednich statusów
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż w sklepie monopolowym; praca na dwie zmiany w godzinach od 08:00 do 16:00 oraz od 16:00 do 00:00
Przemysław Cybulski Calvados - 2019-08-02 - Stargard (zachodniopomorskie)
kontrola i badania zgodnie z funcjonującymi procedurami i instrukcjami wdrożonego systemu zarządzania jakością,pacownik prowadzi zapisy z badań i kontroli i archiwizuje je,nadaje właściwy status kontroli i badań dla surowców, detali , podzespołów i wyrobu gotowego
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-29 - Ozorków (łódzkie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi zgodnie z ustawą
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Wschowa (lubuskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie, i gromadzenie korespondencji, dok. urzędowych (również w jęz. agnielskim), wysyłka w korespondencji firmowej, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowaniu zarządzeń, dzienników i instrukcji, obsługa komputera: przepisywanie tekstów i inne zadania zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecenia w prasie płatnych ogłoszeń,organizowanie imprez i sympozjów
LFC Spółka z o.o. - 2018-03-29 - Czerwieńsk (lubuskie)
-Obsł. zamówień w sklepie,- Obsł. wysyłek,- Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI W FIRMIE, OBSŁUGA TRANSAKCJI BANKOWYCH, ROZLICZENIA UTARGÓW I OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH, OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA.
CHOCOOOOOOOOLATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
- obsługa zamówień w sklepie internetowym
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska Kielce - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Przyjmowanie, dystrybucja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa centlai telefonicznej, zaopatrzenie biur w niezbędne artykuły biurowe
OKECHAMP S.A.-Poznań - 2017-01-09 - Borucino (wielkopolskie)
- pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, fax-u,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży, dokumentacji handlowej,- obsługa klientów - sprzedaż bezpośrednia, praca w terenie, prospekting, podpisywanie umów z nowymi kontrahentami pod nadzorem opiekuna,- obsługa kasy fiskalnej,- usługi marketingowe, promocja, reklama, projektowanie artykułów reklamowych - wizytówek, ulotek.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa wypożyczalni samochodowej, wydania, odbiory, dokumentacja związana z wykonywaniem czynności na stanowisku.
KARMOT Kieć Spółka Jawna - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej oraz klienta zgodnie ze standardami firmy
"ARHELAN" Spółka z o.o. sp.k. w Bielsku Podlaskim - 2018-05-16 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Staż w firmie D-SYSTEM.Program stażu do zapoznania w pokoju 18
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa kadrowo-płacowa.
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2015-12-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr - sporządzanie listy płac, przygotowywanie zaświadczeń, kontakt z urzędami,prowadzenie księgowości magazynowej.
IMPOSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
projektowanie modułów funkcjonalnych stron internetowych, planowanie inflastruktury informatycznej, tworzenie inflastruktury imformatycznej
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zgierz (łódzkie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program dot. realizacji remontów i inwestycji. Prowadziła dokumentację techniczną. Prowadziła ewidencję realizacji zadań oraz sprawozdawczość w zakresie remontów i inwestycji. Prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową. Weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań remontowych i inwestycyjnych. Opracowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji. Sporządzała projekty roczne i wieloletnie plany inwestycyjne i remontowe. Współdziałała przy przygotowaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów. Współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Praca CUW KATOWICE ul. Wita Stwosza 7 + jednostki obsługiwane na terenie miasta Katowice.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 24.04.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 3 lata przy pracach związanych z budownictwem , a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej w tym 2 lata przy pracach związanych z budownictwem. Wymagana: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Exel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
JANPOL TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-11 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)