SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: relizowanie refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom, przyjmowanie i opiniowanie składanych przez pracodawców dokumentacji, monitorowanie składanych wniosków o wzrot kosztów, pomaganie przy wypełnianiu dokómentów, wprowadzanie wszytskich wniosków do systemu "Delfin" i nadawanie im odpowiednich statusów
Data publikacji: 2017-10-24
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
relizowanie refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom, przyjmowanie i opiniowanie składanych przez pracodawców dokumentacji, monitorowanie składanych wniosków o wzrot kosztów, pomaganie przy wypełnianiu dokómentów, wprowadzanie wszytskich wniosków do systemu "Delfin" i nadawanie im odpowiednich statusów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies. + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. REFUNDACJI KOSZTÓW SZKOLENIA ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie ekonomiczne; znajomość Rozporządzenia z dnia 25 czerwca 2014r. Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie refundowania ze środków Funduszu Pracy wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom (Dz. U. 2014, poz. 865 z poźn. zm.) oraz Kodeksu Pracy; pełna zdolnośc do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, doświadczenie w zakresie księgowości; dodatkowo: dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa umyślne, oświadczenie o wyrażeniu zgody na ptzrtwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 24.10.2017
Oferta pracy ważna do: 05.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, rozliczenia z pracownikami,- CV na adres katarzyna.paszek (at) biurojanina.pl- Wynagrodzenie od 2.500,00 zł netto
BIURO RACHUNKOWE JANINA SP. Z O.O. - 2018-03-24 - Tczew (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych firmyjęzyk angielski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z Pakistanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium Polski (Pakistan).- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku pakistańskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień, rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potzrby firmy, fachowe doradztwo w zakresie kosmetologii, współpraca z działem szkoleń,
Grehen sp. z o.o. - 2018-03-15 - Celestynów (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki, bieżące monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zadań przekazanych do Serwisantów, sporządzanie rekomendacji oraz wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia pracy Serwisantów, planowanie, organizacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla Serwisantów, współpraca z klientami Spółki ze szczególnym uwzględnieniem Klientów Kluczowych, rozwój oraz monitorowanie poprawności działania systemu informatycznego, służącego do komunikacji z Serwisantami. Firma oferuje możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych, rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu, stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych, owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.
PKO BP FINAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Mabel Finance sp. z o.o. - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Slowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, wspólpraca z klientami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagowej, wysyłanie raportóworaz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola dokumentacji przewozowej, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zaleceń transpotrowych Praca w delegacji Teren kraju, Cech, Słowacji i Niemiec
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)
doświadczenie minimum 6 miesięcy, obróbka ręczna kamienia piaskowego
"KAMIEN-POL" Markiewicz Krzysztof - 2017-12-06 - Skorzynice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy danych, negocjowanie umów
TVM2 SP. Z O. O. - 2016-03-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
przyjmowanie zleceń, zapytań ofertowych, tworzenie ofert, potwierdzenie zamówień, obsługa klienta; planowanie wysyłek, organizacja transportów, przygotowywanie dokumentacji do wysyłek, kontakt z urzędem celnym; rozliczanie projektów, wystawianie faktur eksportowych oraz faktur krajowych; zarządzanie zmianami w trakcie trwania projektów; wysokość wynagrodzenia 2800 brutto do negocjacji; godziny pracy: 7.00- 15.00
Tritec Production Sp z o.o. - 2017-01-20 - Redzikowo (pomorskie)
Obsługa magazynu, koordynacja zakupów pod produkcję, współpraca z dostawcami, w perspektywie - budowa działu logistyki i zarządzanie nim.Pracodawca dysponuje dwoma miejscami pracy, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej.
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-01-02 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych z programów strukturalnych, pozyskiwanie nowych klientów, sponsorów, organizacja zajęć, zawodów itp.Oferta konursowa, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/upload/specjalista%20ds.%20promocji.pdf
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-08-03 - Gorzyce (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magzynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)
- Samodzielne prowadzenie Sekretariatu, obsługa kancelaryjna oddziału, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów kadrowo-księgowych, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie projektów pism, umów i aneksów, bieżąca obsługa biura w zakresie zlecania tłumaczeń i organizacji podróży służbowych (m. in. rezerwacje lotów i hoteli), elektroniczna archiwizacja dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych, przygotowywanie zebrań, konferencji i spotkań, koordynacja prac personelu sprzątającego oraz sezonowego utrzymania terenów zielonych, zaopatrzenie biura w art. biurowe i materiały eksploatacyjne.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu, czynne prawo jazdy kat. "B", komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32 255-58-21, 502-849-556) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 18, 40-246 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
1. Dbałość o jakość produkowanych wyrobów2. Dbałość o terminowość wykonywanych prac3. Przestrzeganie BHP, procedur produkcji
"DAJAR" Sp. z o.o. w Koszalinie - 2015-12-03 - Miastko (pomorskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - obsługa klientów
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprzedażą urządzeń technicznych, znajomość branży motoryzacyjnej, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, komunikatywność i dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, dobra znajomość j. angielskiego.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą.
S-A-M Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Rzuchów (śląskie)