SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA/ STAŻYSTA LUB MŁODSZY ASYSTENT Wysokie Mazowieckie oferta pracy Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem
Stanowisko: SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA/ STAŻYSTA LUB MŁODSZY ASYSTENT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych w nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Data publikacji: 2018-10-09
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 9, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych w nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA/ STAŻYSTA LUB MŁODSZY ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista żywienia człowieka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Data zakończenia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office. System wynagradzania: miesięczne oraz premia regulaminowa, dodatek specjalny, dodatek stażowy ( wymaga 5 lat pracy). Stanowisko Młodszego asystenta wymaga minimum rocznego stażu pracy.Okres zatrudnienia ok 12 miesięcy (do czasu powrotu pracownika przebywającego na urlopach związanych z rodzicielstwem). Możliwe ewentualne dalsze zatrudnienia.
Nazwa pracodawcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
1 Maja 9, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista żywienia człowieka
Data dodania oferty pracy: 09.10.2018
Oferta pracy ważna do: 08.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
szlifowanie , montaż konstrukcji stalowych ( możliwość zdobycia większych kwalifikacji np.spawania )
ANPAW PAWEŁ GWÓŹDŹ,ANETA GWÓŹDŹ S.C. - 2016-03-15 - Oświęcim (małopolskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ DO PZREKAZANIA DO BIURA RACHUNKOWEGO, MONITOROWANIE RYNKU, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PZREZ PZREŁOŻONEGO.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Skierniewice (łódzkie)
Prowadzenie marketingu firmy, obsługa programów marketingowych, prowadzenie strony, tworzenie reklam itp. Wymagania: wykształcenie min. średnie - mile widziane kierunkowe, mile widziane doświadczenie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów marketingowych, kreatywność, umiejętnośc pisania artykułów. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt: d.zasada (at) pl.beaphar.com lub 695-313-372.
Beaphar Polska sp.z o.o. - 2017-03-20 - Reda (pomorskie)
Nadzór nad stanami opakowań ( zamawianie i rozliczanie rozchodu), nadzór nad przygotowaniem projektów opakowań, opracowywanie tekstów etykiet, monitorowanie zmian w aktach prawnych dotyczących opakowań
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-12-13 - Cmolas (podkarpackie)
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; utrzymywanie dobrej relacji z klientami; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji; reprezentowanie firmy na zewnątrz
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
ogólne prace instalatorski
Asso-Art Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Batog - 2017-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowanie i opracowanie procesów technologicznych dla produkowanych wyrobów, tworzenie technicznej dokumentacji dla produkowanych wyrobów, opracowywanie kalkulacji technicznej oraz obliczanie opłacalności wyrobu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
praca przy produkcji mebli
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Nowina (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie/odbiór od dostawcy dokumentacji projektowej i rejestacja w rejestrze budowy; rozdysponowanie tej dokumentacji; archiwizacja dokumentacji; opracowywanie protokołów przekazania;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz umów od zleceń. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne.Kontakt z pracodawcą telefoniczny Sibińska Wanda 71 368 15 05Umowa o pracę na okres próbny.Oferta pracy znajduje się w sali E.
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja i zlecanie wysyłek, wystawianie faktur, kompletowanie dokumentacji , przygotowywanie dokumentów dla Zespołu Księgowości,rozliczanie sald paletowych klientów, bieżący kontakt z klientem,
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnej
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)
kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Prabuty (pomorskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących nakładania kar pieniężnych w związku z wykorzystywaniem częstotliwości bez wymaganego pozwolenia radiowego, zwalczania zakłóceń radioelektrycznych. Udział w prowadzeniu kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji.Udział w wykrywaniu przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych pozwoleń radiowychi uprawnień.Udział w prowadzeniu postępowań pokontrolnych z zakresu radiokomunikacji.Wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień.Udział w prowadzeniu kontroli radiokomunikacyjnych bezpośrednich.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-04-25 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany. Oferta dostępna sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie. Zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami. Analiza danych marketingowych firmy.język kazachski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Kazachstan).- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku kazachskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka Kazachskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Katowice (śląskie)
WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH.SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I KOSZTORYSÓW PRZY WYKORZYSTANIU PROGRAMU NORMA PRO.DOKONYWANIE CZYNNOŚCI Z PRZYJMOWANIEM BUDOWANYCH LOKALI, W TYM OCENIE STANU TECHNICZNEGO, SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW I ZAKRESU PRAC REMONTOWYCH.NADZOROWANIE , KONTROLOWANIE, ODBIORY PRAC REMONTOWYCH I REALIZOWANYCH USŁUG NIEZBĘDNYCH DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI.PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ W RAMACH PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE. ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU NORMA PRO, MA OFFICE, PRAWO JAZDY KAT. B.POSIADANIE UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH.WYMAGANE DOŚWIADCZENIE MINIMUM 3 LATA. CV WYSŁAĆ NA ADRES EMAIL : ANNA.GAJ (at) AMWKWATERA.PL
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Przygotowanie kosztorysów, wycen, ofert, projektów, instrukcji montażu urządzeń reklamowych, aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych usługami reklamowymi, doradzanie klientom w zakresie identyfikacji wizualnej, doboru i montażu urządzeń reklamowych, opracowywanie planu produkcji urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prób.
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA - BABICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-26 - Lublin (lubelskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowejzakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej
DINO POLSKA SA - 2018-10-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika, sporządzanie listy płac, ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, sporządzanie deklaracji dotyczącej PIT, GUS, PFRON
SYLVECO Piela Radosław - 2017-11-07 - Łąka (podkarpackie)