SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Myjomice oferta pracy TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i indywidualna klienta. Wymagana dobra znajomość komputera oraz pakietu Office, a także umiejętność języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Data publikacji: 2020-11-13
Lokalizacja: Myjomice (wielkopolskie)
Pracodawca: TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-600 Myjomice 36, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa telefoniczna i indywidualna klienta. Wymagana dobra znajomość komputera oraz pakietu Office, a także umiejętność języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myjomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3008
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6192050906
danePracodawcy_regon: 385170330
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-600 Myjomice 36, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: kępiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3008
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Myjomice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199800
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 11.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48c0e49e1a0a2afd1aa637b176af7237
Podobne oferty pracy
Planowanie realizacji projektów w zakresie produkcji, montaży, kompletacji. Bilansowanie mocy produkcyjnych oraz montażowych. Identyfikacja i monitoring ścieżek krytycznych w harmonogramach. Symulacja i raportowanie obciążenia mocy produkcyjnych oraz montażowych dla kontraktów realizowanych oraz planowanych do pozyskania. Monitorowanie stanu zaawansowania realizowanych zadań oraz bieżące raportowanie odchyleń terminowych oraz godzinowych. Bilansowanie zasobów. Opracowywanie i nadzór nad wykonaniem harmonogramu.
ENERGOMONTAŻ-PÓŁNOC-BEŁCHATÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-05-04 - Rogowiec (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne lub techniczne); komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość obsługi MS Excel, środowiska Windows, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiazków: ocena i wybór dostawców według założonych kryteriów, dystrybucja zapytań ofertowych, kontrola i nadzór nad realizacją zamówień, wsparcie procesów logistycznych i zaopatrzeniowych, terminowe przekazywanie dokumentów i informacji handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MRGWINT S.C. - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie i przedstawienie ofert ubezpieczeniowych, odbieranie telefonów i korespondencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa systemu.
kontakt przez PUP - 2021-04-06 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Planowanie, realizacja i analiza kampanii SEO (na rynku polskim i międzynarodowym,pozyskiwanie wartościowych linków oraz wspomaganie procesu tworzenia i promocji nowych treści, testowanie i optymalizacja naszych stron pod kątem pozycjonowania, dostarczanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarządzania budżetem reklamowym, raportowanie działań za pomocą Google Analytics oraz innych dedykowanych narzędzi, wsparcie działu sprzedaży. Praca będzie wykonywana na terenie m.Wrocław, część pracy może być wykonywana zdalnie.[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : 20.01.2017-31.01.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE "DE FACTO" SYLWIA KOTOWSKA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: min. średnie (kadry i płace); min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zagadnień płacowych, znajomość programu Płatnik, mile widziana znajomość programu Symfonia, Optima; zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, obsługa kadrowa, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON; jedna zmiana; miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle;
Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel - 2019-11-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rachanie (lubelskie)
1. Rekrutacja uczestników na szkolenia i doradztwo.2. Obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń (rezerwacja sal, zarządzanie listą uczestników, koordynacja trenerów).3. Przygotowywanie raportów oraz statystyk dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy: 8-16.
POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu wypełniania wniosków dla organizacji pozarządowych
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
1.Przygotowanie zapytań ofertowych w zakresie branży elektrycznej i AKPiA, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów2.Nadzór nad opracowaniem dokumentacji w zakresie branży elektrycznej i AKPiA3.Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac4.Udział w koordynacji realizacji inwestycji5.Nadzór nad realizacją prac podwykonawców- Wynagrodzenie: od 5000zł brutto/mies. - ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne (kierunek elektryczny lub pokrewny). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle, mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy. Mile widziane aktualne uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych. Wymagana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Polkowice, Olsztyn, Łaziska Górne (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku pracy w delegacji.- Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalno-rachunkowym;Prowadzenie rejestrów i kalkulacji dla potrzeb sporządzania deklaracji podatkowych;Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie;Przygotowywanie raportów/zestawień zgodnie z potrzebami spółki;Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych;Prowadzenie gospodarki magazynowej;Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (GUS);Udział w procedurach zamknięcia miesiąca, roku.
BRUK -BET SP. Z O.O. - 2021-03-31 - Nieciecza (małopolskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-01 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
Przygotowanie zamówień od klienta do produkcji, rozmowa z klientem, przygotowanie optymalizacji szkła, obsługa magazynu, fakturowanie, zamówienia, dostawy. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, kierunek sprzedaż, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, obsługa programów WORD, EXCEL, mile widziane fakturowanie, praca na magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gościcino (pomorskie)
Praca w biurze przygotowywanie zamóweiń do wysyłki, wystawianie faktur, listów przewozowych. Bieżąca korespondencja z klientami. Oferujemy przeszkolenia w pełnym zakresie, praca od poniedziałku do piątku 8-16 w Markach
Hurtownia Opakowań Anna Gumowska - 2016-06-17 - Marki (mazowieckie)
Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html Wykształcenie średnie lub wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość programów kadrowych; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników firmy; przygotowywanie umów oraz aneksów do umowy w związku z nawiązaniem i rozwiązywaniem umowy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; tworzenie regulaminów organizacyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Gliwice (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Kutno (łódzkie)
wykonywanie prac elektrycznych
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT AUTOMATYKI I POMIARÓW PIAP - 2021-05-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
Obsługa kompleksowa gościa hotelowego zgodnie ze standardami hotelowymi, prowadzenie bieżącej dokumentacji hotelowej, nadzorowanie pracy Pań sprzątających.168 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 19-7-, 7-19,miejsce pracy: Kąty Wrocławskie, ul. PopiełkuszkiSala H
Grupa Hotelarsko-Gastronomiczna sp. zo.o. spółka komandytowa - 2017-09-11 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON. Ścisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO- TOROWE SP. Z O.O. W GDAŃSKU - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, sprawdzanie towarów pod względem jakościowym i ilościowym, przechowywanie towarów, wydawanie towarów odbiorcom na podstawie dokumentów, utrzymywanie stanowiska pracy w czystości.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Lipka (wielkopolskie)
Przygotowywanie napoi i deserów,sprzedażwyrobów cukierniczych,obsługa kasy,prace porządkowe.
KARO CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi, prowadzenie korespondencji z przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na ich pisma w imieniu dyrekcji zakładu i burmistrza dzielnicy, ewidencja komputerowa kosztów do rocznego rozliczenia na poszczególne budynki, sporządzanie rocznego rozliczenia kosztów i zaliczek na poszczególne lokale komunalne.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Okrajszów (łódzkie)