SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Jelenia Góra oferta pracy KARO CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie napoi i deserów,sprzedażwyrobów cukierniczych,obsługa kasy,prace porządkowe.
Data publikacji: 2019-05-22
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: KARO CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 51, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie napoi i deserów,sprzedażwyrobów cukierniczych,obsługa kasy,prace porządkowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ekspedient w punkcie usługowym
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: -obsługa kelnerska
Nazwa pracodawcy:
KARO CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient w punkcie usługowym
Data dodania oferty pracy: 22.05.2019
Oferta pracy ważna do: 06.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?febd49834e23fd1819da687412b68fa7
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych. Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie raportów i sprawozdań.
Kancelaria Podatkowa PROGRES Spółka z o.o. - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim i niemieckim, realizacja projektów informatycznych. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/4 etatu, wynagrodzenie 600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Centrum Kształcenia i Rehabilitacji Sp z o.o. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Umbrella Consulting Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Głogów (dolnośląskie)
nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2018-06-26 - Hajnówka (podlaskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
jw.
PKP TELKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Sejny (podlaskie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; utrzymywanie dobrej relacji z klientami; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji; reprezentowanie firmy na zewnątrz
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE PRZY WSTĘPNEJ OBRÓBCE WARZYW, ZMYWANIE NACZYŃ, PRACE PORZĄDKOWE NA KUCHNI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY W KUCHNI
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Brak danych
CYFROWA FOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Świlcza (podkarpackie)
Fakturowanie, kontakt z klientem,zarządzanie trasami kierowcywystawianie ofert na sklepie oraz allegro, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieruszów (łódzkie)
Doradztwo techniczne dla klientów, weryfikacja zgłoszeń reklamacyjych, naprawa u klienta, bieżąca współpraca z działem prawnym, przyjmowanie i wydawanie pojazdów reklamacyjnych. Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie. Możliwa praca w delegacjach. Praca w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 2400,00 zł brutto + premie
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-12-21 - Andrychów (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
kierowanie ciągnikiem rolniczym oraz obsługa kosiarki
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAR - POL" Marcin Misiak - 2016-05-24 - Przybyłów (wielkopolskie)
rekrutacja personelu
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, przygotowywanie akcji reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
realizacja planów wdrożenia nowego projektu marketów budowlanych, optymalizacja półki z wykorzystaniem category management, udział w remodelingach nowych marketów, dbałość o wygląd ekspozycji asortymentu w regale, reprezentowanie firmy w terenie
MAJSTER BUDOWLANE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień pozyskanych przez doradców techniczno-handlowych. Zamawianie oraz negocjowanie warunków zakupu i dostaw maszyn rolniczych od dostawców zewnętrznych. Zlecenie i sprawdzenie przygotowania przez serwis maszyn do wydania dla klientów. Organizacja transportów od dostawców spółki oraz do klientów. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Raportowanie ustalonych wskaźników dotyczących działu maszyn.
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2017-12-18 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)
wykonywanie prac związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników, dbało.ść o dobro pracownika i pracodawcy
Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)
-budowanie baz potencjalnych klientów zagranicznych-pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu-doradztwo w zakresie oferowanych produktów -podpisywanie umów
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Zamawianie towarów od dostawców z krajów Azji Południowej, dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego, tłumaczenie opisów produktów, prowadzenie aktywnego marketingu z wykorzystaniem sieci Internet (branża AGD).Przygotowtwanie ofert handlowych w języku URDU, PUNJABI.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Józefów (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Białorusi, rozliczanie czasu pracy, utrzymywanie kontaktów z pracownikami cudzoziemskimi
MIG.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja przewozów towarów transportem kolejowym i samochodowym z krajów UE do krajów wschodniej Europy i Azji, pozyskiwanie klientów i kontrahentów na rynkach wschodnich, praca z programami rosyjskojęzycznymi 1C i Rail-Tarif.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Białystok (podlaskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-08-11 - Rawicz (mazowieckie)