SPECJALISTA DS. REMODELINGU R44/1637-651/19 Włocławek oferta pracy MAJSTER BUDOWLANE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REMODELINGU R44/1637-651/19
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja planów wdrożenia nowego projektu marketów budowlanych, optymalizacja półki z wykorzystaniem category management, udział w remodelingach nowych marketów, dbałość o wygląd ekspozycji asortymentu w regale, reprezentowanie firmy w terenie
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MAJSTER BUDOWLANE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja planów wdrożenia nowego projektu marketów budowlanych, optymalizacja półki z wykorzystaniem category management, udział w remodelingach nowych marketów, dbałość o wygląd ekspozycji asortymentu w regale, reprezentowanie firmy w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REMODELINGU R44/1637-651/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
projektant ekspozycji towarów i usług (visual merchandiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2019
Data zakończenia pracy: 19.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Projektant ekspozycji towarów i usług (visual merchandiser)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość branży budowlanej, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, aktywność, zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność (praca w terenie), mile widziane prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
MAJSTER BUDOWLANE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
BARSKA 7/9, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 9:30-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: BARSKA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
projektant ekspozycji towarów i usług (visual merchandiser)
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2bce31c22a66192cbb6f4f631159f564
Podobne oferty pracy
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, koordynacja kompletnego procesu od zamówienia do dostawy , oraz obsługa po sprzedawcza.Sprzedaż Koordynaca realizacji umów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Józefów (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Zduny (wielkopolskie)
Nadzorowanie automatycznego procesu produkcyjnego
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2018-01-18 - Wojnicz (małopolskie)
implementowanie strategii rynkowych , wyszukiwanie nowych partnerów biznesowych, badanie rynku indyjskiego, negocjacje z klientami sprzedażowymi
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
-
K-J-METALE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-03-22 - Żory (śląskie)
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Trzebinia (małopolskie)
Analiza dokumentacji projektowej, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych.Przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.Analiza rynku usług i materiałów budowlanych celem poszukiwania najlepszych rozwiązań ekonomicznych i jakościowych.
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja projektów rekrutacyjnych (nie zajmujesz się sprzedażąnaszych usług a wyłącznie rekrutacją na stanowiska stałe) - budowanieoraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału klienta -budowanie trwałych relacji z kandydatami, pracownikami i klientami -praca nad doskonaleniem bieżących metod rekrutacyjnych, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-21 - Opole (opolskie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-08-02 - Opole (opolskie)
Obsługa tokarek i frezarek obrabiarek sterowanyc numerycznie (praca stojąca).
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Częstochowa (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kreatywne tworzenie polityki firmy w dziale sprzedaży, dbałość o utrzymanie i rozwijanie kontaktów z Klientami, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych Klientów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARPAPOL 8 SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -doradztwo w zakrewsie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-06-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Brzeg (opolskie)
- obsługa klinta- obsługa kasy fiskalnej - wykładanie towaru
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Katowice (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora inwestora pod kątem zgodności z projektem; egzekwowanie jakości; ścisławspółpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca współpraca z pozostałami oddziałami firmy, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jezyku koreańskim oraz angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. KruczaKontakit kandydatów z pracodawcą: elektronicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zarządzenie Nr 10/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-8/17, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu - ul. Orzegowska 20 A, 41-907 Bytom.- Ilość wolnych stanowisk: 0,5 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Bytom (śląskie)
-Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta-Aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy-Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej-Obsługa klienta-Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami firmy
PRO SOLUTION sp. z o.o. - 2017-01-30 - Trzebinia (małopolskie)
opracowywanie strategii marketingu internetowego zorganizowanej części przedsiębiorstwa, wypracowanie wizerunku marki na rynku wschodnim za pośrednictwem mediów elektronicznych, przeprowadzanie badań rynku, zaplanowanie budżetu marketingu internetowego, współpraca z rosyjskojęzycznym zespołem firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łódź (łódzkie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-29 - Kornice (śląskie)
obsługa systemu przyjmowania zleceń, obsługa klienta, zamiawianie towaru, realizacja, terminowość, ustalanie, kontakt z klientem
WnD Sp z o.o. - 2016-06-24 - Rąbień (łódzkie)
Prowadzenie rozmów handlowych. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Kunów (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)
rozmowy telefoniczne z kontrahentami w Niemczech, umawianie reklamacji
A.Z.IWANICCY Spółka Jawna Meble Tapicerowane - 2016-07-06 - Gubin (lubuskie)