SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Rąbień oferta pracy WnD Sp z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa systemu przyjmowania zleceń, obsługa klienta, zamiawianie towaru, realizacja, terminowość, ustalanie, kontakt z klientem
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Rąbień (łódzkie)
Pracodawca: WnD Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucha 1/3, 95-070 Rąbień, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa systemu przyjmowania zleceń, obsługa klienta, zamiawianie towaru, realizacja, terminowość, ustalanie, kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rąbień
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: WnD Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Sucha 1/3, 95-070 Rąbień, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rąbień
Ulica pracodawcy: Sucha
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych kontrahentów, tworzenie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2017-09-18 - Mazańcowice (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów rolnych Turcji
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Oczesały (mazowieckie)
- obsługa rekrutacji pracowników tymczasowych- tłumaczenie na język ukraiński
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Łódź (łódzkie)
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych, zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokumentacji oraz plikach inwetaryzacyjnych, wyjaśnienie powstałych różnic, prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami , wyszukiwanie nowych dostawców, optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i precesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów, przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy, ścisła współpraca z innymi działami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
sprzedaz detaliczna i hurtowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, kontakt z klientem (osobisty i telefoniczny)
Przedsiębiorstwo Nasienne "Rolnas" Zakład w Radziejowie - 2016-09-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
programowanie aplikacji i systemów, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych, kieruje działaniami zespołu, nadzoruje wsparcie produkcji
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
praca biurowa, dekretowanie i ksiegowanie dokumentów w programie COMARCH, OPTIMA
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Adamowizna (mazowieckie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa biura; - kontakt z Klientami; - prowadzenie dokumentacji biurowej i technicznej; - pozyskiwanie dokumentacji technicznej; - opracowywanie kart zadaniowych; - prowadzenie dokumentacji personelu; - udział w Audytach Jakościowych; - zamawianie części i wyposażenia; - prowadzenie i inwentaryzacja magazynów.
Air Modlin Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
zawieranie umów z klientami, przygotowywanie grafiku zajęć, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Izabelin (mazowieckie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-04-28 - Przemyśl (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż głównie internetowa produktów do maszyn przemysłowych
M4 Maszyny - 2018-01-10 - Lubin (dolnośląskie)
Praca biurowa, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów.
TRAKCJA PRKiI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: germanistyka, administracja itp. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Rybnik (śląskie)
Specjalista do spraw księgowości
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2016-03-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Pakowanie produktów do słoików, zamykanie kartonów, metkowanie, selekcja i pakowanie owoców, warzyw, półproduktów mięsnych, obsługa maszyn i urządzeń na lini produkcyjnej, realizacja planów na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Orzesze (śląskie)
prowadzenie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia, opisy),monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie, obsługa firmowych stron internetowych, koordytnowanie zleceń produkcyjnych, tworzenie etykiet produktowych i zarządzani nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagania: wykształcenie minimum średnie- preferowane medyczne, obsługa komputera i urządzeń biurowych, orzeczony stopień niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, podstawowa znajomość języka angielskiego. Ogólny zakres onowiązków: telefoniczna sprzedaż wyrobów medycznych. Preferowana forma kontaktu cv na adres e-mail: info (at) viba-med.pl
VIBA-MED Internetowa Hurtownia Medyczna Witold Bargielski - 2016-02-08 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie i przygotowanie szkoleń dla pracowników firmy
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-06-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
opracowanie analiz z zakresu ochrony środowiska, gospodarki niskoemisyjnej.Opracowawywanie prezentacji i prezentacja z zakresu odnawialnych źródeł energii.Prowadzenie szkoleń OZE i gospodarki niskoemisyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad pracownikami, opieka nad głównymi kontrahentami, raportowanie.Praca w biurze w Rzeszowie, sporadyczne wyjazdy do oddziałów na terenie RP.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dążenie do osiągnięcia dokładności i terminowości, przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych na temat stwierdzonych błędów i inicjowanie działań naprawczych; wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; -utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji -koordynowanie konkretnych działań i monitorowanie terminowości i rzetelności dostawców zewnętrznych (dot. wizy, pozwolenia na pracę, podatku), aby zapewnić zgodność z przepisami prawa / migracyjnymi w odniesieniu do lokalny i delegowanych pracowników. -zapewnianie kalkulacji i aktualizacji pakietu wynagrodzeń z najwyższą dokładnością, -sprawdzanie kwalifikowalności, raportowanie i kalkulacje, skuteczna współpraca z odpowiednimi zespołami
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zagranicznych portali aukcyjnychKontakt z klientemPilnowanie zamówień i stanów magazynowych
ARM Robert Maczyński - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-05 - Złotów (wielkopolskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu komputerowego. Wystawianie faktur dla kontrahentów.- Wynagrodzenie: 2300 - 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane min. 1 rok w fakturowaniu. Praca pod presją czasu, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)