SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ Szamotuły oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- PO ZAKOŃCZONEJ UMOWIE O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY ISTNIEJE MOŻLIOWŚC DALSZEJ WSPÓŁPRACY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: EKONOMIA
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: ADMINISTRACJA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjat (preferowany kierunek: z zakresu administracji, ekonomii).2.Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.3.Obywatelstwo polskie.4.Oświadczenie o niekaralności.5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.6.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.II. Wymagania dodatkowe:1.Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy.2.Wiedza z zakresu kontaktu z klientem w procesie doradczym.3.Znajomość obowiązujących procedur administracyjnych.4.Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).5.Komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, otwartość na zmiany.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - praca na piętrze, budynek bez windy.Oferty niekompletne, niepodpisane przez kandydatów lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy przesłantych ofert. Dokumenty aplikacyjne osób ubiegajacych się o ww. stanowisko pracy mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru w sekretariacie p.23. w przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.Ogłoszeni o naborze oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urządu Pracy w Szamotułach.Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie, informacja będzie również umieszczona na stronie internetowej Powiatowego urzędu Pracy w Szamotułach. Wszelkie informacje dodatkowe udzielane będą pod numerem telefonu: 61 10 18 100,wew.113.Powiatowy Urząd Pracy zastrzega sobie prawo niezatrudnienia w ramach przeprowadzonego naboru żadnej osoby na wskazane stanowisko.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.List motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o dane stanowisko.2.Curriculum vitae.3.Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie.4.Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy (kserokopie świadectw pracy, aktualne zaświadczenia).5.Kopie dokumentów poświadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).6.Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.7.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.8.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.9.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.10.Wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.Dokumenty należy składać w terminie od dnia 19.09.2018r. do 03.10.2018r. osobiście w zaklejonej kopercie (sekretariat I piętro, pok. 23 do godz.15:30) lub przesyłając listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły.Termin składania ofert upływa w dniu 03.10.2018 r. o godzinie 15:30.z dopiskiem:Nabór na stanowisko specjalisty ds. programów.Za termin złożenia dokumentów uważa się dzień wpływu dokumentacji w przypadku składania jej osobiście, bądź datę stempla pocztowego - w przypadku przesłania dokumentów pocztą.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji celu - przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. programów, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., (z późniejszymi zmianami). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w kolejnych rekrutacjach.(data i podpis)".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 03.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska:Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta oraz nadzór nad terminowym realizowaniem zamówieńBieżąca współpraca z Klientami (m.in. udzielanie informacji o wzorach, terminach dostaw, rozliczeniach)Kompletowanie dokumentów dostaw, wystawianie faktur, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacjiKreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z KlientamiDbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klientaŚcisła współpraca z innymi działami firmyOferujemy:Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejPracę na samodzielnym stanowiskuRozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowychMożliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzającej firmiePRACA W GODZ. 8-16
Interplastik Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie potraw kuchni ukraińskiej ,ocena wyrobów gotowych i właściwe gospodarowanie nimi, obróbka surowców.
MAłA GASTRONOMIA ZBIGNIEW MIROSŁAW - 2017-07-12 - Bogucin (lubelskie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego,- nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, ANALIZA RYNKU, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH W OPARCIU O STANDARDY FIRMY
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
pracownik ds. płac
HRK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
- Doradztwo techniczne, pozyskiwanie kontrahentów (klientów) i sprzedaż armatury przemysłowej, a w szczególności wszelkiego typu zaworów bezpieczeństwa.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym technicznym. Mile widziane doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku. Znajomość rynku aramtury przemysłowej. Wiedza techniczna i teoretyczna w zakresie armatury przemysłowej. Znajomość podstawowych programów komputerowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-549-373) w godzinach: 9:00-15:00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE APAREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i ich wpływ na proces rekrutacji. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów ze Wschodu( teren Ukrainy, Rosji, Gruzji).Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika. Określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i majacych doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Zakwaterowanie pracowników. Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim, rosyjskim oraz angielskim. Godziny pracy od 9:00-11:00 i 13:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
Kontrola jakości dostaw materiałów i półfabrykatów Kontrola jakości procesu produkcyjnego Kontrola i nadzór nad finalnymi produktami Kontrola warunków składania materiałów i wyrobów gotowych Kontrola form przeznaczonych do produkcji Stała kontrola jakościmateriału do produkcji.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu ppoż. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego. Współpraca z organami administracji państwowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
analiza, poszukiwanie, pisanie korespondencji oraz wyjazdy na spotkania w Polsce i na Ukrainie aby prezentować interesy firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika - produkcja pralin, projektowanie i tworzenia ozdób z karmelu; zakres obowiązków: produkcja pralin, wykonywanie deserów - bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie rejestru pacjętów, porządkowanie kartoteki
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin w rolnictwie - praca w terenie oraz w biurze.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BOFERM Marcin Bojdo - 2016-02-04 - Górki (mazowieckie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
- prowadzenie akt osobowych- sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie- rejestracja absencji- sprawozdania do GUS
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY "POLMET" MGR INŻ.HENRYK KINDER ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-01-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
reprezentowanie firmy w zakresie obsługi zamówień klientów, oferty handlowej oraz wiedzy na temat sprzedawanych produktów, podpisywanie dokumentów handlowych (faktury sprzedaży), aktywana współpraca z kontrahentem, tworzenie raportów, archiwizowanie dokumentów, wystawianie faktur korygujących w systemie IFS/SAP, współpraca z klientami wewnętrznymi (Intercompany)
CERSANIT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Lubań (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów firmy.
SEGER CUTTING TOOLS OZGA MIKUSZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-18 - Wiśniowa (podkarpackie)
Organizacja transportu wysyłkowego - komponenty do produkcji pasz
PHU KŁOS - 2016-05-16 - Szamotuły (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie krótko i długoterminowych planów produkcji , ścisła współpraca z działem produkcji , dopasowywanie planów do bieżących realiów , przygotowywanie analizy i raportów , kontakt z klientem.Wynagrodzenie: od 4.000 do 5.000 zl brutto + premia.Wymagania :wykształcenie wyższe ( inżynieria produkcji , logistyka i pokrewne), staż pracy - min. 2 lata na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej , umiejętność - znajomość zagadnień logistycznych oraz planów produkcji , znajomość języka niemieckiego lub angielskiego , dokładnosć , umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole , bardzo dobra znajomość MS Excel , znajomosć SAP.
ELDISY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Komorniki (dolnośląskie)
utrzymanie czystości w budynkach Współnot Mieszkaniowych przez Zarządcę Nieruchomości na terenie Sosnowca i województwa śląskiego, praca w godzinach porannych
"DOMEL-DOMY" Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Sosnowiec (śląskie)
PROWADZENIE I OBSŁUGA SEKRETARIATU SZKOŁY, PROWADZENIE SPRAW UCZNIOWSKICH, EWIDENCJONOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, SPRAWY KADROWE NAUCZYCIELI I PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA PROGRAMÓW NABÓR, ISEKRETARIAT, KADRY, SIO, TERMINOWE WYKONYWANIE ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z POTRZEBY PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA SZKOŁYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, REDAGOWANIA PISM URZĘDOWYCH,INTERPRETOWANIA PRZEPISÓW, ZNAJOMOŚĆ PROBLEMATYKI OŚWIATOWEJ, PRZEPISÓW PRAWA OŚWIATOWEGO, KARTY NAUCZYCIELA I KODEKSU PRACYWYNAGRODZENIE: 2.800,00 ZŁ + PREMIA + WYSŁUGAPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 42 IM. STEFANII SEMPOŁOWSKIEJ - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2017-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)