SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ EKSPORTOWYCH Tomaszów Mazowiecki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ EKSPORTOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień
Data publikacji: 2016-11-07
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tomaszów Mazowiecki, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ EKSPORTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie, marketing
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Konstytucji 3 Maja 46, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Tomaszów Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Konstytucji 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: s
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.11.2016
Oferta pracy ważna do: 06.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Wieszowa (śląskie)
Promocja firmy w mediach społecznościwych. Kontakty telefoniczne z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-09-12 - Zabrze (śląskie)
rekrutacja pracowników, przygotowywanie i wstawianie ogłoszeń o pracę, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, podpisywanie umów z nowo zatrudnionymi osobami, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa Spółek Grupy Kapitałowej w aspekcie kadr i płac,Prowadzenia akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Samodzielne naliczanie wynagrodzeń ( umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie list płac;Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp.; Ustalanie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów;Obsługa zajęć komorniczych,Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, Obsługa programu Płatnik ( zgłaszania i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących, Obsługa portalu EPUEBieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, Przygotowywanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych,Sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PEFRONWprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym TETA HR; Planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich; Archiwizowanie dokumentów kadrowo- płacowychWspółpraca z innymi działami firmy.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Przyjmowanie zamówień i nadzór nad realizacją zamówień, przygotowywanie ofert dla klientów, pozyskiwanie nowych klientów.
JDA Jankowski Mirosław - 2017-06-27 - Łomża (podlaskie)
obsługa maszyn pralniczych
HIGIENA SUN SPÓŁKA Z O.O. - 2017-05-09 - Świdnik (lubelskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Planowanie zakupów narzędzi, projektowanie etykiet, kalkulacja opłacalności produkcji przygotowywanie raportów sprzedażowych, wsparcie handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Kęty (małopolskie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia,- kontrola warunków pracy i dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,- pełnienie funkcji doradczej i kontrolnej w zakresie BHP,- kontrolowanie i eliminowanie zagrożeń w trakcie realizacji robót,- prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników,- prowadzenie dokumentacji BHP,- przygotowywanie analiz i raportów z zakresu BHP
Broton BHP Jakub Brotoń - 2018-09-27 - Dębica (podkarpackie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca w zespole, wysoka kultura osobista, jedna zmiana 9-17
Solid Security Sp z o.o. - 2017-04-10 - Opole (opolskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Gliwice (śląskie)
- marketing dla sklepów internetowych i stacjonarnych- sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży- przygotowanie projektów graficznych- przygotowanie nadruków i haftów - personalizacji odzieży i obuwia i akcesoriów- opieka nad serwisami społecznościowymi i bloga- tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów- wykonywanie zdjęć produktów- zarządzanie kampaniami reklamowymi- wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej- realizacja ustalonych celów- optymalizacja efektywności poszczególnych działań- wspólne tworzenie procedur i procesów - analiza efektywności działań- przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2019-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-05-18 - Chojnice (pomorskie)
analiza dokumentacji przetargowej i technicznej, przygotowanie zapytań i kosztorysów ofertowych, rozliczanie realizowanych kontraktów, nadzór nad ofertami składającymi u zamawiającego, przygotowywanie umów z podwykonawcami i dostawcami
Instal Cymorek Grzegorz - 2016-08-23 - Kiczyce (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
diagnostyka i naprawa pomp i wtryskiwaczy diesla
FUNDAMENT sp. z o.o - 2016-03-18 - Chełm (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA
VEBUD sp. z o.o. - 2015-12-21 - Dębica (podkarpackie)
Wykonywanie obróbki ręcznej, mechanicznej surowców i półproduktów, mycie, obieranie, krojenie, dzielenie artykułów spożywczych, zmywanie naczyń, zastaw stołowych, narzędzi kuchennych, termosów, przygotowywanie sałatek, sosów
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 3885 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów polskich i zagranicznych: realizacja zamówień, fakturowanie, kontrola spływu należności, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem.Praca w godzinach 8 - 16.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-01-20 - Zarzecze (podkarpackie)
Pomocnicze prace budowlane/murarskie. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7:00-15:00. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: aktualne zleceni: ul. Słubkca 20, 53-615 Wrocław, następnie wg zleceń - cała Polska.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów, przyjmowanie dokumentów do archiwum
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu. Reprezentowanie spółki w krajach arabskich, przygotowywanie ofert handlowych, gotowośc do podróży służbowych zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientem, zdalna obsługa aklienta
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Piła (wielkopolskie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)