SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie (kadry i płace); min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zagadnień płacowych, znajomość programu Płatnik, mile widziana znajomość programu Symfonia, Optima; zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, obsługa kadrowa, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON; jedna zmiana; miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle;
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 1, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie (kadry i płace); min. rok doświadczenia zawodowego; znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, zagadnień płacowych, znajomość programu Płatnik, mile widziana znajomość programu Symfonia, Optima; zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, obsługa kadrowa, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON; jedna zmiana; miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: finanse, rachunkowość
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe PROSPERITA Beata Menzel
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy ważna do: 20.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3282e72b45434d945878d79c124dddc
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łącko (małopolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, umiejętność obsługi kasy fiskalnej, aktualna książeczka zdrowia, mile widziane doświadczenie w branży spożywczej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWA ANDARK JOANNA GATNAR - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)
ocena stanu technicznego pojazdu, weryfikacja i kontrola zleconych napraw, rejestracja pojazdów, wprowadzanie danych do AS, likwidacja.
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
Praca w branży meblowej, obsługa klienta. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku między godzinami 8:00-18:00 (według grafiku). Pierwsza umowa na okres próbny (1-3 miesiące) po okresie próbnym podwyżka.
Renal S.C - 2017-09-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
współdziałanie z przewoźnikami i spedycją
BIOFEED SP. Z O.O - 2016-12-16 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Praca w przedszkolu. Wymagania: wykształcenie wyższe (min. licencjat) pedagogika wczesnoszkolna, przedszkolna, doświadczenie min. rok w pracy w przedszkolu. Pracodawca oferuje kolejną umowę na czas nieokreślony.
Prywatne Przedszkole "SKRZATY" - 2017-04-13 - Wejherowo (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; 0,25 etatu (+0,75 na zastępstwo); zakres obowiązków: sporządzanie na zlecenie Sądu lub Prokuratury opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu,
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-11-30 - Racibórz (śląskie)
•Obsługa klienta krajowego i zagranicznego•Odpowiedzi na zapytania klientów zagranicznych•Współpraca z kontrahentami oraz pracownikami.•Prowadzenie sekretariatu. •Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami
ZENON Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Brusy (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami ze wschodu. Możliwość wyjazdów na wschód. Poszukiwanie nowych kontrahentów. Wykształcenie wyższe - kierunek marketing. Doświadczenie zawodowe 2- 3 lata. Biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętnośc pracy na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Ząbki (mazowieckie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁĘCZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie z dokumentacją, przeprowadzanie kontroli, przeprowadzanie szkoleń, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lublin (lubelskie)
renowacja mebli, produkcja panele tapicerowanych, renowacja wnętrza samochodowego.
SoftStudioPL Svitlana Grygorchuk - 2019-10-15 - Gdynia (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie www.pm.katowice.pl w BIP w zakładce oferty pracy.- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, obsługa programów wymienionych w pkt. 25, prowadzenie sprawozdawczości, kontrola dyscypliny czasu pracy, współpraca z działem administracji, sporządzanie zaświadczeń, analiza potrzeb szkoleniowych dla pracowników,przygotowywanie materiałów do archiwum, prowadzenie dokumentacji korespondencyjnej na potrzeby placówki z UM,KO, Zw .Zawodowymi.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastepstwo do 26.02.2019r.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe. Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, karty nauczyciela i aktów wykonawczych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i organizacja pracy własnej, znajomość programów : Vulcan, Płatnik, SIO, PABS, umiejętność pracy pod presją czasu.
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2018-11-20 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie wstępnych i pogłębionych ocen ryzyka IT. Uczestnictwo w inicjatywach poprawy zarządzania ryzykiem i procesów oceny dostawców w firmie. Zadządzanie incydentami, identyfikowanie problemów i zmniejszanie zagrożenia. Dostarczanie na czas i zgodnie z wymaganymi standardami UB sprawozdań z oceny ryzyka. Prowadzenie regularnych spotkań projektowych. Pełnienie funkcji mentora dla młodszych kolegów; prowadzenie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
kontakt z klientem zewnętrznym, zbieranie zamówień, prowadzenie pojazdu kat. B
AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX" SPÓŁKA JAWNA W.M.D.J. EKIERT - 2016-11-04 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klienta zagranicznego, przygotowanie i analiza danych, praca w Excelu.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2015-11-30 - Zelów (łódzkie)
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszowice (śląskie)
.
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-09-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE ZLECEŃ TRANSPOTROWYCH, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
przestrzeganie zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska w działalności zawodowej; zbieranie informacji o rynku; planowanie organizacji badań rynkowych; opracowywanie metodologii i narzędzi do analizy i badania rynku; określanie grupy docelowej oraz segmentacja rynku; realizowanie badań rynkowych; prowadzenie analizy ilościowej i jakościowej z wykorzystaniem programów komputerowych; monitorowanie i ocena efektywności realizowanych działańzwiązanych z analizą rynku; opracowywanie rekomendacji na podstawie zebranych danych i ichanalizy; opracowywanie raportów i prezentacji wyników analizy;wyznaczanie trendów rynkowych, opracowanie dokumentów w językach : polski, rosyjski, angielski
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Białystok (podlaskie)
kierowanie pracą konserwatorów w zakresie technicznym i bezpośredni nadzór tych robót, koordynowanie planowej i bieżącej kontroli stanu technicznego zasobów, prowadzenie książek obiektów budowlanych, prowadzenie korespondencji z lokatorami w zakresie kompetencji, kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem, kosztorysem i umową, wstępna weryfikacja kosztorysów i rozliczanie kosztów realizacji remontów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZA" - 2018-04-25 - Sosnowiec (śląskie)
Praca w godzinach od 07 00 do 15 00. Kontakt z klientami i pozyskiwanie nowych - rynek serwisu i wynajmu odzieży roboczej. Miejsce pracy Okunica 53 koło Pyrzyc
SUPON SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących/infolinia brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Siedlce (mazowieckie)
Organizacja pracy produkcji. Możliwość pracy na dwie zmiany 8:00 - 16:00 i 15:00 - 23:00
PIEKARNIA GALICYJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-06 - Ropczyce (podkarpackie)
jw.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja pracy biura
Biuro Usługowo-Handlowe Dziuba, Zalewski s.c. - 2018-09-26 - Bogdanka (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
-Koordynacja współpracy z dostawcami z Ameryki Południowej i szukanie nowych,-Kontrola nad przebiegiem transakcji międzynarodowymi, -Kontakt w języku hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Koluszki (łódzkie)
Tynkarz
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Bobrowo (wielkopolskie)