SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII Racibórz oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; 0,25 etatu (+0,75 na zastępstwo); zakres obowiązków: sporządzanie na zlecenie Sądu lub Prokuratury opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu,
Data publikacji: 2018-11-30
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 24, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; 0,25 etatu (+0,75 na zastępstwo); zakres obowiązków: sporządzanie na zlecenie Sądu lub Prokuratury opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: psycholog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Psycholog (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w terminie do 02.01.2019r. w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w pok. 227 lub przesłać pocztą na adres SąduOświadczenia winny być podpisane własnoręcznie przez kandydata.Wzory oświadczeń i kwestionariusza dostępne są w Oddziale Kadr oraz na stronie www.gliwice.so.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 02.01.2019r. pok.227
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: psycholog
Data dodania oferty pracy: 30.11.2018
Oferta pracy ważna do: 02.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku pracownik obsługi klienta - sprzedawca, obsługa klienta, przygotowanie opracowywanie umów kredytowych, ubezpieczeń samochodów w salonie samochodowym. Wymagania: wykształcenie średnie, wyższe, komunikatywność, zdolność organizacji pracy, praca w zespole. Pracodawca dodatkowo do wynagrodzenia oferuje prowizję. Pracodawca prosi zainteresowane osoby o przesyłanie CV na adres e-mail: mwojtanowicz (at) multidealer.eu
PHU K&K KRZYSZTOF WOJTANOWICZ - 2016-05-13 - Wejherowo (pomorskie)
Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, przygotowanie sprawozdań, raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.
Zakład Usług Komunalnych Celiny Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Przededworze (świętokrzyskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Montaż urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w biurowcach wg zleceń. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefonicznyWymiar czasu pracy 80godzin miesiecznie Oferta znajduje się w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Wrocław (dolnośląskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
- budowanie bazy potencjalnych klientów,- tworzenie ofert e-mailowych,listowych,- działania marketingowe/tworzenie plakatów,- obsługa urządzeń biurowych, faks, skaner,ksero,drukarka.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
kontakt telefoniczny z klientami Google-utrzymanie klienta, nadsprzedaż dodatkowych pakietów reklam z firmy Google
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad osobami starszymi niepełsprawnymi, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych.
Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie - 2018-01-03 - Karolinowo (mazowieckie)
Wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych i księgowych
OPTIMA Medycyna SA - 2016-12-16 - Prudnik (opolskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Szprotawa (lubuskie)
rekrutacja i selekcja specjalistów głównie z branży technicznejprowadzenie procesów rekrutacji stałych na stanowiska specjalistyczne (rekrutacje zagraniczne)aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania pracownikówopracowywanie raportów z przeprowadzonych działańprace administracyjno-biuroweutrzymywanie dobrych relacji z oddziałami zagranicznymi firmy i współpracownikamiprowadzenie i administrowanie bazą danych CV , praca w godz. 9-17
Link2europe Sp. z o.o - 2017-07-07 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
"BOSS BROWAR WITNICA" Spółka Akcyjna - 2016-02-09 - Witnica (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego; wystawianie faktur; obsługa klienta e-mail-owa, obsługa allegro; obsługa zagranicznych portali sprzedazowych; prowadzenie analizy konkurencyjnych produktów; obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Koniecpol (śląskie)
PRAWIDŁOWE PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU,DOSTARCZANIE TOWARÓW NA I Z PRODUKCJI ZA POMOCĄ TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO W TYM CIĄGNIKA Z NACZEPĄ
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Skierniewice (łódzkie)
Tworzenie kosztorysów,tworzenie i zbieranie ofert handlowych, przygotowywanie umów,tworzenie harmonogramu (grafiku) prac,uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń,tworzenie kompletu dokumentacji wraz ze zdjęciami,rozliczanie robót,uczestnictwo w spotkaniach z właścicielami nieruchomości,współpraca z zespołem firmy
kontakt przez OHP - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
REALIZACJA BIEŻĄCYCH ZAMÓWIEŃ POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, REJESTROWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM ERP, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW, NEGOCJOWANIE CEN KOMPONENTÓW I WARUNKÓW DOSTAW, ZABEZPIECZENIE ZAKUPÓW POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, DOSKONALENIE RELACJI I OPIEKA NAD DOSTAWCAMI, MONITORING I BIEŻĄCA ANALIZA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, OBSŁUGA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W SYSTEMIE KLASY ERP, ZARZĄDZANIE STANAMI ZAPASÓW GRUP WYROBÓW, ZARZĄDZANIE DEDYKOWANĄ GRUPĄ ASORTYMENTU, WYROBÓW, W TYM ZARZĄDZANIE STOKIEM MAGAZYNOWYM
MINE MASTER Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Polkowice (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Roznoszenie ulotek do domków jednorodzinnych oraz mieszkań w blokach.
kontakt przez OHP - 2016-11-30 - Przemyśl (podkarpackie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
Biuro Rachunkowe "AS" Joanna Rumińska - 2017-07-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-04-20 - Cmolas (podkarpackie)
wykształcenie wyższe, umiejętności: wiedza z zakresu produkcji, analiza zamówień i sortowania zamówień według potrzeb kontrahenta z rynków wschodnich, znajomość branży tworzyw sztucznych (rynku Europy Wschodniej, UE); doświadczenie zawodowe 1 rok, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym. Miejsce wykonywania pracy - Lublin.Ogólny zakres obowiązków: nadzorowanie zgodności z instrukcją technologiczną przebiegu procesów produkcyjnych, usuwanie awarii urządzeń i zakłóceń w procesie technologicznym, konserwacji, zgłaszanie zakłóceń w procesie kierownictwu. Miejsce wykonywania pracy - Lublin.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Lublin (lubelskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
-zapewnienie i realizacja zamówień-negocjowanie cen oraz warunków współpracy-kompleksowa obsługa klienta-kontrola stanów magazynowych
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2018-10-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i rozliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS. US, GUS, PRON, prowadzenie rozliczeń i korespondencji w sprawach pracowniczych, obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo-płacowych, obsługa systemu SODIR
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)