SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Spec.ds.klientów kluczowych( branża wynajem samochodów osobowych i furgonetek); czas nieokreślony: od 02.01.2019; jedna zmiana/ godz. pracy: 9-17; 1/2 etatu/ wynagrodzenie: 2100 zł/mc; możliość zakwaterowania; możliwość zfinansowania lub dofinansowania kosztów podróży;
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Data zakończenia pracy: 01.01.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychologia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oczekiwania:wyksztacenie wyższe( w tym licencjat); kierunek: psychologia; prawo jazdy kat.B; 1 rok na stanowisku spec.ds. KK; komunikatywa znajomość j. polskiego i angielskiego w mowie i pismie oraz biegła znajomość j. rosyjskiego i białoruskiego wmowie i piśmie;zakres obowiązków: obsługa kluczowych klientów w branży wynajmu samoch.osobowych i furgnetek w j. angielskim, rosyjskim, białoruskim i polskim; dodatkowo czasami rekrutacja pracowników;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 29.11.2018
Oferta pracy ważna do: 13.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2016-05-18 - Trzebinia (małopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-08-30 - Gdynia (pomorskie)
Działania sprzedażowe: pozyskiwanie klientów poprzezkontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów, aktualizowanie treścireklamowych na serwisach branżowych i szkoleniowych, bieżąca obsługaklientów w zakresie sprzedaży, udział w branżowych konferencjach i targach.Obowiązki dot. planowania i organizacji szkoleń: planowanie kampaniiszkoleniowych, obowiązki związane z organizacją szkoleń, kontakt ztrenerami, współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi, rejestracjauczestników na szkolenia, przygotowanie materiałów szkoleniowych. FIRMAOFERUJE: pracę w Opolu w miłym i zaangażowanym zespole, niezbędnewdrożenie i szkolenie w zakresie usług oferowanych przez firmę, narzędzia imateriały niezbędne do pracy, możliwość stałego zatrudnienia po okresiepróbnym. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów dbanie o porządek na witrynach oraz ladach.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Łódź (łódzkie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
- ustalanie kosztów wyrobów gotowych- weryfikacja poprawności BOM i podejmowanie działań korekcyjnych- współuczestnictwo w nowych projektach- ścisła współpraca z działem R&D, controllingu, logistyki i zakupów- zapewnienie właściwego przepływu informacji między różnymi działami firmy- przygotowywanie szacunków dla nowych modeli na zlecenie działu marketingu- wyjaśnianie rozbieżności i różnic pomiędzy różnymi konfiguracjami wyrobu gotowego- monitorowanie kosztów standardowych- wprowadzanie danych do systemu SAP i do systemu PLM- przeprowadzanie analiz efektywności kosztowej nowych projektów
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Radomsko (łódzkie)
Mechanik maszyn /serwis maszyn,dojazd do klienta,predyspozycje do majsterkowania/
Marcin Żądło MARDREW- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2017-04-07 - Naprawa (małopolskie)
Płace, ZUS, akta osobowe
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Rozliczanie zleceń produkcyjnych.
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2016-07-14 - Zawadzkie (opolskie)
Kalkulacja podatku według danych otrzymanych od klientów, dokonywanie rozliczeń podatku z Holandii w holenderskich programie księgowym, obsługa w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
prowadzenie rekrutacji uczestników, współudział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Socjalnego dla uczestników,kwalifikowanie uczestników do grup szkoleniowych na podsatwie analizy umiejętności zawodowych, organizowanie zajęć i współudział w opracowaniu harmonogramu harmonogramów reintegracji zawodowej
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-04-03 - Bytom (śląskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Lublin (lubelskie)
telefoniczna obsługa klientów, tworzenie raportów, współpraca z serwisem, tworzenie analiz, obsługa posprzedażowa
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2018-01-24 - Milicz (dolnośląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Zharmonizowanie systemu jakości, zarządzanie niezgodnościami, udział w zespole HACCP.
MARTIN BRAUN SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2017-01-25 - Świnna Poręba (małopolskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej podstawowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pisanie operatów ochrony powietrza, wykonywanie zgłoszeń instalacji, raporty KOBIZE
OŚ EKO Sp.z o.o. - 2016-01-28 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Zaopatrywanie biura w potrzebne materiały biurowe, sporządzanie zamówień na materiały eksploatacyjne.2. Obsługa organizacyjna Dyrektora PSSE w Gryfinie. 3. Obsługa kancelaryjna PSSE:- obsługa korespondencji przychodzącej do Stacji i wychodzącej;- segregowanie i przekazywanie korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych;- drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów;- opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno gospodarczym.4. Przyjmowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.5. Monitorowanie skrzynek poczty elektronicznej oraz skrzynki na portalu EPUAP.6. Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji osobom dzwoniącym oraz przekierowywanie rozmów do właściwych osób w PSSE w Gryfinie.7. Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej.8. Rejestracja wniosków i skarg wpływających do PSSE.9. Zamawianie artykułów biurowych.10. Dbanie o ład i porządek w biurze i w dokumentacji.11. Dbałość o aktualność i estetykę wywieszanych materiałów na tablicach
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Proste prace manualne, - Pakowanie jednostkowe i zbiorcze towaru, oklejanie, praca w godz. 8-16
Chameleon S.A. - 2016-04-21 - Opole (opolskie)
prowadzenie projektów inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i przeprowadzanie postepowań o udziale zamówień publicznych w szczególności dot. robót budowlanych, udział w komisjach przetargowych powołanych w 14 WOG, sporzadzanie opinii i uzialanie wyjaśnień, ścisła współpraca oraz pomoc w kompletowaniu dokumnetacji
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-12-13 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa rachunkówzakładanie lokatpoznanie bankowości elektronicznejweryfikacja dokumentacji kredytowejprzygotowanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Włoszakowice (wielkopolskie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów, ewidencja i koordynowanie obiegu dokumentów sprzedaży
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja wanien i brodzików (laminowanie)
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2017-09-27 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
Uzupełnianie bazy danych, obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych, obsługa programów graficznych, tworzenie ofert katalogów; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
PREMAR - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
kontakt z klientami w zakresie zamawiania produktów, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, ścisła współpraca z pozostałymi działami w zakresie koordynacji wysyłek, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Wysoczka (wielkopolskie)
Wydawanie kart, kierowanie interesantów do poszczególnych działów, przyjmowanie poczty itp.
kontakt przez OHP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)