SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ I DORADZTWA Olsztyn oferta pracy POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ I DORADZTWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Rekrutacja uczestników na szkolenia i doradztwo.2. Obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń (rezerwacja sal, zarządzanie listą uczestników, koordynacja trenerów).3. Przygotowywanie raportów oraz statystyk dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy: 8-16.
Data publikacji: 2019-07-31
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stare Miasto 29/32, 10-026 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Rekrutacja uczestników na szkolenia i doradztwo.2. Obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń (rezerwacja sal, zarządzanie listą uczestników, koordynacja trenerów).3. Przygotowywanie raportów oraz statystyk dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy: 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ I DORADZTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2019
Data zakończenia pracy: 15.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, prawo, ekonomia, informatyka
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe w realizacji projektów szkoleniowych, komunikatywność, umiejętmność obsługi Excel, Word, komunikatywna znajomość języka obcego
Nazwa pracodawcy:
POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
TWARDA 18, 00-105 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: TWARDA
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 31.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72dc4106c39f7d47e0c1cd2d64dc39d8
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Myślenice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Poznań (wielkopolskie)
Headhunting, kontakt z kandydatami do pracy, pozyskiwanie kandydatów z portali społecznościowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Sulejówek (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy stole piekarniczym, obsługa pieca.
Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2016-06-15 - Cegłów (mazowieckie)
Przygotowywanie sprzętu na pokazy filmowe, weryfikacja filmów, spotów, weryfikacja sprawności sprzętu, nadzorowanie ekip technicznych obsługujących wydarzenia filmowe, transport asortymentu do klientów na terenie Warszawy, transport sprzętu na terenie Warszawy, realizacja kin letnich i festiwali filmowych.
Fundacja Rozwoju Kinematografii - 2019-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Brzeg (opolskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa księgoa, kadry Wysokość wynagrodzenia podstawa + premia.
Biuro Rachunkowo-Doradcze "JUGOMA" Jerzy Gołowacz - 2018-07-20 - Wejherowo (pomorskie)
Zakres obowiązków: doradzanie kierownikom i pracownikom na temat polityk i procesów z zakresu zasobów ludzkich (urlopy macierzyńskie, ojcowskie, zwolnienia zdrowotne, bezpłatne urlopy etc.) Przygotowywanie raportów i analiza danych dotyczących wielkości i stanu etatów/zatrudnienia Asystowanie przy transferach pracowniczych, przygotowywanie szacunkowych wyliczeń kosztów w dedykowanym narzędziu. Ścisła współpraca z zespołem d/s migracji i asystowanie przy ubieganiu sie o wizę. Udział w projektach takich jak przeprowadzanie ankiet pracowniczych Przygotowanie materiałów HR w językui angielskim i francuskim.Oczekiwania: wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja, biegła biegła znajomość programów MS Office, Excel i PowerPoint, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość języków obcych: angielski, francuski biegle.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail), obsługa programów magazynowo-handlowych
A.C.D. CARS s.c. Remigiusz Dagil, Tomasz Dagil - 2016-06-28 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
prace porządkowe, sprzątanie obiektów na terenie Lubina
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-16 - Lubin (dolnośląskie)
monitorowanie pojawiających sie ogłoszeń dotyczących naborów wniosków, aktywne poszukiwanie nowych klientów , przygotowywanie dokumentów w ramach PROW 2014 -2020
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Suraż (podlaskie)
- nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów- organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych- realizacja ustalonych planów sprzedażowych- kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia- motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów
Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group - 2015-12-10 - Płock (mazowieckie)
administracja spraw pracowniczych; sporządzanie wniosków o wiże dla cudzoziemca; sporządzanie wniosków o wydanie pozwoleń na pracę dla cudzoziemców; kontrola dokumentacji pod względem prawnym i formalnym; doradztwo prawne; analiza umów z kontrahentami pod względem prawnym; reprezentowanie spółki na rynku zagranicznym; kontrola obiegu dokumentow; kontrola prawidłowości dokumentacji; zagraniczne wyjazdy służbowe; doradztwo prawne;
Crew Support Sp. z o. o. - 2016-08-22 - Opole (opolskie)
Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji handlowej, sporządzanie ofert handlowych, kampani marketingowych nastawionych na efekty sprzedażowe. korespondencja ( email, tel) z kooperantami i klientami, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i rozwojowych zgodnie z opracowanymi planami sprzedaży, uczestnictwo wraz z opiekunem spotkaniach z kontrahentami, szkoelniach i targach.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
Prace związane z suchą zabudową, stawianiem ścianek lekkich z płyt GK, szpachlowaniem, wykonywaniem sufitów podwieszanych. Praca w siedzibie firmy wg zleceń oraz na terenie Polski i zagranicy, proponowane wynagrodzenie: 12 zł brutto/godz.
Eurogips Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wycena robót budowlanych, opracowywanie kosztorysów budowlanych i dokumentacji na potrzeby zamówień budowlanych
Technical Solutions sp. z o.o. - 2019-02-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy na rynku, sporządzanie raportów marketingowych, kontakt z klientem zagranicznym handel wyrobami z marmuru
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Za pomocą kamer monitoringu wizyjnego prowadzenie obserwacji i rejestrowanie zaistniałych zdarzeń w miejscach publicznych w przypadku gdy czynności te są niezbędne do wykonywania zadań Straży Miejskiej w celu:a) utrwalenia dowodów popełnia przestępstwa lub wykroczenia,b) przeciwdziałaniu przypadkom naruszenia spokoju i porządku w miejscach publicznych,c)ochronny obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej. więcej na stronie http://bip.strazmiejska.bielsko.pl/nabor-22016 Praca od pn do pt.
STRAŻ MIEJSKA - 2016-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie zamówień; udziała w targach branżowych; obsługa komputera; wystawianie dokumentów sprzedaży; negocjacje z dostawcami i odbiorcami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Marki (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Żyrardów (mazowieckie)
sprzedaż usług hotelowych, obsługa klienta w ośrodku, pozyskiwanie nowych klientów
Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-08 - Jantar (pomorskie)
opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju firmy. zarządzanie zespołempracowników w tym rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-19 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów, rozwój rynków międzynarodowych, podstawy logistyki, tłumaczenia.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu Internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Drzecin (lubuskie)