SPECJALISTA BACK OFFICE (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. SBO/SI/2019) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. SBO/SI/2019) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
Data publikacji: 2019-05-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. SBO/SI/2019) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, otywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SBO/SI/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 31.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?446cbce5199e029947ce52860c1937b4
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-10-10 - Brusy (pomorskie)
przygotowywanie ofert marketingowych na wyroby produkowane przez Spółkę, pozyskiwanie zleceń produkcyjnych, nadzór nad realizacją pozyskanych zleceń, działania marketingowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-01-14 - Ciepielów (mazowieckie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
Fundacja im. Brata Alberta Warsztat Terapii Zajęciowej w Libiążu - 2018-07-10 - Libiąż (małopolskie)
- prezentacja certyfikatu sprzedawcom aut i jego sprzedaż - zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów- praca w godzinach 8- 17 w dniach pn. – pt.- praca zdalna - wykonywana w domu
ab group Artur Bauer - 2018-12-04 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puńsk (podlaskie)
Pakowanie elementów meblowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Administrowanie sal szkoleniowych, badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, wsparcie realizacji szkoleń, realizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych, prowadzenie i wprowadzanie dokumentacji szkoleniowej w systemie komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Mielec (podkarpackie)
koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji magazynami i dystrybucji w branży spożywczej, utrzymanie i kontrola zapasów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Lorenki (łódzkie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku czeskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dań.
Pizzeria LAGUNA Konrad Okraska - 2016-05-16 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, promocja, reklama (dom weselny, catering).
BIAŁA WILCZYCA Anna Osiakowska - 2017-04-13 - Wilków (małopolskie)
Tłumaczenie szkoleń BHP stanowiskowych, jakościowych;tłumaczenie zasad pracy obowiązujących w fabryce, prowadzenie szkoleń w roli tłumacza
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Łódź (łódzkie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
strzyżenie, pielęgnacja i farbowanie włosów, tworzenie fryzur artystycznych i makijażu, strzyżenie brody
KrisNel STUDIO URODY SERHII DUTKA - 2016-04-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie : zawodowe; mile widziane doświadczenie w branży piekarniczej; ksiazeczka sanepidu; zakres obowiązków: obsługa maszyn piekarniczo-cukierniczych, uczestnictwo w produkcji wyrobów cukierniczych; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Pyskowice (śląskie)
-wspieranie lokalnych jednostek firmy UPM w sprawach administracyjnych związanych z zatrudnieniem- zapewnianie pracownikom firmy UPM wsparcia z zakresu zasobów ludzkich w terminowy oraz profesjonalny sposób przy uzyciu odpowiednich narzędzi- utrzymywanie podstawowych danych- raportowanie danych HR- współpraca z partnerami biznesowymi HR oraz zespołami kadr i płac w rosyjskich fabrykach i biurach- utrzymywanie i aktualizacjainstrukcji wewnętrznych oraz opisów procesów
UPM- KYMMENE Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Zabierzów (małopolskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Garwolin (mazowieckie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)
Obsługa klienta. Zawieranie umów o pożyczke
PROVIDENT-Polska SA. - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa przychodzących zapytań od klientów w jezyku francuskim i angielskim (telefonicznych, e-mailowych, korzystanie z narzędzia do zarządzania zapytaniami).Analiza sprawozdań i przypomnień, analiza głównych przyczyn problemów.Eskalacja do innych grup (departamentów, jednostek biznesowych i interesariuszy).Współpraca z innymi działami firmy, dostawcami i interesariuszami.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Kraków (małopolskie)
jw.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST" - 2017-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie i koordynowanie pracy podległej ekipy na budowie, nadzorowanie i wykonywanie prac, prowadzenie zapisu przebiegu wykonywanych robót budowlanych, zapisywanie czasu prac i ich rodzaju, przestrzeganie przepisów BHP, rozliczanie pracowników za prace.
Konstruktor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-04-07 - Morów (opolskie)
dokonywanie rezerwacji hotelowych w kraju i zagranicą, korzystanie z systemów rezerwacyjnych, przygotowywanie ofert dla klienta korporacyjnego, kontakt z klientem w j.obcym, zamawianie usług dodatkowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Poznań (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń dla przydzielonej grupy pracowników
Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie - 2018-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów firmy, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubawka (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów i handlowców. Obróbka i wprowadzanie do systemu. Wysyłanie zamówień do dostawców. Fakturowanie dokumentów. Weryfikacja faktur od dostawców. Monitorowanie terminowości wysyłek (zamówień klientów). Monitorowanie terminowości dostaw. Bieżące kontakty z dostawcami. Pomoc handlowcoom w windykacji należności.
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-26 - Kozerki (mazowieckie)