SPECJALISTA DS. PŁAC Rybnik oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyków 46, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wiedza z zakresu prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ustawa o rachunkowości oraz przepisy prawa podatkowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: program Microsoft Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: dyspozycyjność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość programu ACCESS
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Energetyków 46, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Energetyków
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.05.2019
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e0f338e0d56077bc96c1068a4c89bf1
Podobne oferty pracy
Prowadzenia kadr i płac, akt osobowych, ewidencja czasu pracy i nieobecności w tym naliczanie chorobowego. Tworzenie umów i aneksów oraz świadectw pracy, ewidencja badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP Milewidziane podstawy księgowości w tym księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń i kompensat z kontrahentami Kontrola terminowości orazzgodności dokonanych płatności Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu) Udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie zestawień księgowych Wystawianie faktur sprzedażowych.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
• kreowanie marketingowego wizerunku firmy;• reprezentowanie Firmy na imprezach międzynarodowych;• terminowa realizacja planów;• prowadzenie negocjacji handlowych w powierzonym zakresie;• ścisła współpraca z Zespołem HandlowymGodziny pracy: od 7:00 do 15:30 (30min. przerwa luch-owa) od pon. do pt.
Prevac sp. z o.o. - 2018-12-04 - Rogów (śląskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Lębork (pomorskie)
Prace ogólnobudowlane, murowanie, tynkowanie
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Ogólnobudowlane INŻ-BUD inż.Sławomir Ziółkowski - 2019-02-14 - Bytom (śląskie)
reklama tworzenie strategi promocyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Gdynia (pomorskie)
Obowiązki: Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów Wyszukiwanie poddostawców alternatywnych Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych Dynamizm i otwartość Biegła znajomość MS ExcelOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji transportowej do procesów związanych z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka), współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniami, wycena transportu do ofert dla klienta. Nadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisu. nadzór nad urzadzeniami podlegającymi pod UDT. Praktyczna znajomość zagadnień transportowych.
kontakt przez OHP - 2019-01-10 - Rychtal (wielkopolskie)
Udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia przyszłym nabywcom, prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, sporządzanie umów sprzedaży lokali, sporządzanie i kompletowanie dokumentów na potrzeby klienta. Praca w godz. 12:00- 16:00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" Ostróda - 2018-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Zakres zadań: 1. Planowanie rzeczowe i finansowe z zakresu zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy; 2. Prowadzenie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy wynikającym z ustawy Prawo Budowalne; 3. Prowadzenie postepowań wyjaśniających w przypadku wykrycia nieprawidłowości podczas realizacji zadań inwestycyjnych; 4. Prowadzenie prac koordynacyjnych z organami administracji architektoniczno-budowlanej; 5. Prowadzenie nadzoru nad jednostkami Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy odnośnie przeglądów technicznych obiektów zgodnie z przepisami Prawo Budowlane.- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem prowadzenia nadzoru technicznego nad obiektami.- Wynagrodzenie: 2000-2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym naborze.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Podstawowa wiedza i sprawność w zakresie ogólnie używanych programów komputerowych.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-10-17 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie kontroli w nadzorowanych zakładach pracy,- sporządzanie dokumentacji kontrolnej,- prowadzenie rejestrów,- sporządzanie sprawozdań, harmonogramów itp.Oferta dostępna w sali H, A. Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie): Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20 - zaklejona koperta z dopiskiem "oferta pracy - HŻ". Termin składania dokumentów: do 25.01.2019 r. do godziny 15:00.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2019-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia i eksportuPracodawca oferuje -Praca na pełny etat w zmotywowanym i dobrze zgranym zespole.- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.- Wyjazdy zagraniczne oraz uczestnictwo w targach i misjach handlowych w kraju i za granicą.- Poznawanie nowych ludzi i kultur- Atrakcyjne wynagrodzenie. - Po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne.
Firma "Huzar" sp. z o.o. - 2019-01-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, tłumaczenia językowe dokumentów, kompleksowa obsługa biura, wsparcie dla pracowników zagranicznych
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-04-20 - Borowa (podkarpackie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanienowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partneramihandlowymi reprezentacja firmy, praca w godz 8-16
CEDARTEX S. J - 2019-03-05 - Opole (opolskie)
kontrolowanie stanu BHP i opracowywanie instrukcji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, prowadzenie dokumentacji BHP
SCO-PAK S.A - 2016-03-24 - Chełm (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw towarów; sprawdzanie pod względem ilościowym i jakościowym
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
Planowanie strategii promocji, organizowanie procesu sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych. Praca na terenie Krakowa oraz całej Polski.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie zleceń i umów z wykonawcami na wykonywanie prac remontowo - konserwacyjnych
Spółdzielnia Mieszkaniowa "ODRA" - 2015-12-03 - Police (zachodniopomorskie)
planowanie i koordynowanie zamówień, kontrola, negocjacje cen zakupu towarów i materiałów, wyszukiwanie nowych dostawców produktów, utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-18 - Łuków (lubelskie)
Serwis urządzeń chłodniczych.
NIKARO PAWEŁ NOWOTYŃSKI - 2018-08-24 - Krosno (podkarpackie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Koordynowanie prac administracyjnych (współpraca z księgowością/kadrami), rozliczenia finansowe, negocjacje, zamówienia, obsługa kontrahentów (fakturowanie, przelewy, obsługa kont firmowych), zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmy
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
praca stacjonarna, obsługa firm wykonawczych, przygotowywanie ofertcenowych dla wykonawców , pozyskiwanie nowych firm wykonawczych
KOSTA Sp. z o.o - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
Mycie maszyny drukującej oraz jej elementów, składanie po myciu, skręcanie, dbanie o porządek wokół maszyny; pomoc drukarzowi w ustawianiu maszyny.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
fachowe doradztwo produktowe, sprzedaż i obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku marki, uzgadanie terminów realizacji i dostaw do klienta
EGGS PRODUCT GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH zoo - 2016-03-14 - Żylice (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Mroków (mazowieckie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu produktów Shella przez klienta, przygotowywanie umów, raportowanie błędów systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)