SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Dobrzyniewo Duże oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Dobrzyniewo Duże (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dobrzyniewo Duże, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobrzyniewo Duże
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Data zakończenia pracy: 21.04.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87564be4aed4d5a91001bc66713e3135
Podobne oferty pracy
- Obsługa aktualnych klientów- Koordynacja prac kilku działów- Szukanie nowych klientów- Negocjacje kontraktówKonatkt kandydatów z pracodawcą: 713843573
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRANSMAS" SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ I ANDRZEJ STEFANIAK - 2016-09-15 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-17
Sun & Snow Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Ustka (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych
PULSAR spółka jawna Bogusz Krzysztof - 2016-04-12 - Siedlec (małopolskie)
Wykonywanie prostych prac remontowych związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków.
Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDREM" ĆWIKLIŃSKI LESZEK - 2018-07-04 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towru na stan magazynowy, przygotowywanie towaru do wysłyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, nadzór nad pracownikami, szkolenie nowych pracowników, wsparcie pracowników w zakresie błędnych artykułów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert i zamówień, doradztwo techniczne, tworzenuie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji sprzedazowej
ADS CONSTRUCTION DOMINIK SUŁKOWSKI - 2018-10-17 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa klientów w salonie meblowym.
P.H.U. Salon Meblowy TOP-CEZAR s.c. Limanowa - 2017-03-24 - Limanowa (małopolskie)
Wykształcenie: średnie techniczne, min. 2 lata doświadczenia, zakres obowiązków: nadzór nad stanem technicznym wszystkich urządzeń i sieci energetycznych, sieci zasilających i rozdzielczych Instytutu oraz aparatury kontrolno-pomiarowej tych instalacji; opracowywanie planów remontów i modernizacji maszyn, urządzeń, budynków i budowli; badanie i analizowanie przyczyn powstawania awarii maszyn i urządzeń oraz opracowywanie i wprowadzanie stosownych środków zapobiegawczych, zlecanie opracowania dok. budowlano-kosztowej dla zadań inwestycyjnych uprawnionym jednostkom oraz ocenianie i rozliczanie wykonanej pracy; przygotowywanie planów zakupów inwestycyjnych; opracowywanie zapotrzebowania i zakupów czynników energetycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2018-10-09 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż usług hotelowych, tworzenie kosztorysów.
PROREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-14 - Jeziorowskie (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta na stacji paliw
PRAMAR MŁAWA - STACJA PALIW LOTOS - 2016-08-09 - Mława (mazowieckie)
Czynny udział w procesie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wsparcie techniczno – logistyczne kierownika realizowanych projektów. Obsługa administracyjna projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
J&C Group Karolina Chadzypanagiotis - Jurkiewicz - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Wieszowa (śląskie)
Realizowanie założonych celów marketingowych, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych, poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla produktów i usług, ścisła współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnymi w szczególności za sprzedaż i obsługę klienta oraz pozostałymi działami.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
przewóz towarów na terenie Lubina i okolic, wg zleceń
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TRANSKOP" STEFAN CZEREP - 2018-11-20 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej w firmie, prowadzenie facebook - obsługa mediów społecznościowych. Prowadzenie sklepu internetowego.Jedna zmiana, umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą: 603 400 324 224 lub sprzedaz (at) eurosen.pl
Euro-Sen Bogumiła Paszkiewicz - 2017-05-25 - Chrząstawa Mała (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, należności, praca z klientem anglojęzycznym, oraz hiszpańskojęzycznym, wymagany kontakt bezpośredni, telefoniczny, pisemny z klientami hiszpańskojęzycznym w szczególności rynek meksykański
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-24 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzedaż internetowa art. ogrodniczo- rolniczych, tworzenie aukcji internetowych, przygotowanie towaru do wysyłki: Praca w godz.9.00-17.00; Kontakt z pracodawcą osobisty wtorek- środa w godz. 11.00-13.00
NEXT 24 GABRIELA CIEŚLAK - 2017-02-09 - Zaleskie (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Węgrów (mazowieckie)
jw.
H&M Hennes&Mauritz Sp. zo.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-02 - Dobrzyca (wielkopolskie)
"Szczegółowe informacje o ofercie pracy na stronie www.bpp.gov.pl, zakładka praca."Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi; ZAKRES ZADAŃ: pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów,współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta, inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej,prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja), wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego; WARUNKI PRACY: Praca poza siedzibą urzędu; Wyjazdy służbowe; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; Praca na terenie szpitala / oddziału psychiatrycznego; miejsce pracy: Toszek, ul. Gliwicka 5 i Sosnowiec, ul. Zagadłowicza 3;
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-08-23 - Toszek (śląskie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe min. 3 lata; znajomość NORMA PRO; prawo jazdy kat. B; mile widziany własny samochód oraz uprawnienia budowlane; prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/ zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Gliwice (śląskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o wizerunek i promowanie firmy, poszerzanie bazy klientów. Tworzenie zamówień indywidualnych. Dbałość o wizerunek salonów odzieżowych, ich wystrój i ekspozycję towarów.
kontakt przez PUP - 2015-06-19 - Płock (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kartuzy (pomorskie)