SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Jeziorowskie oferta pracy PROREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług hotelowych, tworzenie kosztorysów.
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Jeziorowskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PROREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:19-330 Jeziorowskie 11A, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż usług hotelowych, tworzenie kosztorysów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Okres próbny z możliwością przedłużenia umowy o pracę na czas nieokreślony.Pracodawca zapewnia dowóz do pracy z Ełku i Starych Juch do Siedliska Morena.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jeziorowskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stare Juchy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Nazwa pracodawcy:
PROREST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Al. Jerozolimskie 224, 02-495 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty + skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 224
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 14.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientem zagranicznym, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych w stosunku do planu finansowego; współpraca z pozostałymi działami w procesie planowania; tworzenie analiz oraz raportów w języku koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Żory (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w zespole 4-5 osobowym, wiercenie, nitowanie części przy użyciu suwmiarki i znajomości podstaw rysunku technicznego
FENIX POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-30 - Chełm (lubelskie)
obsługa maszyny do lodów, sprzedaż wyrobów cukierniczych, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Wygiełzów (małopolskie)
Układanie towarów na magazynie, kompletacja dostaw dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sieradz (łódzkie)
- sporządzanie zamówień na surowce do produkcji oraz wszystkie środki pomocnicze na podstawie zapotrzebowania oraz zleceń produkcyjnych,- kontakt i negocjacje z bieżącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie cen na rynku- nadzór nad stanem surowców, bieżące reagowanie na potrzeby produkcyjne- kontakt z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień- przygotowywanie raportów i analiz- bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych- optymalizacja stanów magazynowych i koordynacja dostaw.
SECESPOL Sp. zoo - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
1) Monitorowanie źródeł pozyskiwania środków unijnych.2) Doradztwo w zakresie opracoywania projektów dydakt. i inwestycyjnych.3) Wsparcie mrytoryczne zespołów realizujących projekty unijne.4)Bieżące nadzorowanie realizowanych projektów, rozliczanie projektów.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
•obsługa szkoleń wewnętrznychi zewnętrznych•przygotowywanie wniosków•dokonywanie zamówień•opracowywanie harmonogramów•obsługa recepcji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
jw.
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji, kompleksowe doradztwo handlowo techniczne, analiza rynku, udział w realizacji i tworzeniu koncepcji marketingowych
Deco Sp.z o.o. - 2016-07-01 - Natolin (łódzkie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Specjalista ds. Handlowych- Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych; Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych; Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych; Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT; Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów; Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 3000 do 3300 zł /brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min.2 lata w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Wymagana umiejętności budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientami. Wymagana silna motywacji do osiągania celów. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
sprzedaż usług oraz obsługa klientów Cyfrowego Polsatu i sieci Plus
Tradecast Sp.z.o.o. - 2016-08-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
1.Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,2.Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych,3.Rozliczanie i kontrola gospodarki magazynowej,4.Rozliczanie i kontrola rejestru środków trwałych i wyposażenia,5.Kontrola prawidłowej i terminowej realizacji operacji księgowych, 6.Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, NBP, PFRON),7.Praca w systemie ERP,
kontakt przez OHP - 2016-02-19 - Żarów (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowj. Sprządzanie deklaracji, raportów.
Rogum Kable sp. z o.o. - 2016-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
- kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/agencjami reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS),- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,- kontaktowanie się ze zleceniobiorcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów, media planów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych; wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej, pozwalającego zleceniodawcy zaplanować koszty związane z reklamą produktu lub usługi,- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy produktów lub usług,- dobór treści reklamowanych produktów: tworzenie haseł i sloganów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Września (wielkopolskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie potraw
Firma Handlowo-Usługowa " Panorama" Marcin Kopciewski - 2016-09-16 - Mielnik (podlaskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy, wystawianie zaświadczeń
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
sprzedaż ofert turystycznych; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18; wysokość wynagrodzenia 3000 zł brutto lub do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
Herkules Express Biuro Turystyczne - 2018-10-01 - Słupsk (pomorskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów ze Wschodu (teren Ukrainy, Rosji, Gruzji); sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika; określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko; zakrwaterowanie pracowników; prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim, rosyjskim oraz angielskim; godziny pracy od 09:00 - 11:00 i 13:00 - 15:00
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Terminowa obsługa dostaw i wysyłek towarów. Wydawanie towarów klientom. Inwentaryzacja stanów magazynowych. Ścisła wspólpraca z działem planowania produkcji.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2016-03-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-03-19 - Andrychów (małopolskie)