SPECJALISTA DS. MARKETINGU Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: • Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Data zakończenia pracy: 03.04.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA POD PRESJĄ CZASU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności ustalania priorytetów, dyspozycyjność i terminowość, doświadczenie w obszarze marketingu.Doskonała znajomość narzędzi marketingowych – umiejętne posługiwanie się nimi w praktyce, umiejętność tworzenia strategii działań marketingowych,Możliwość udziału w szkoleniach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
danePracodawcy_nip: 7122190672
danePracodawcy_regon: 430832800
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Jezuicka 5/7/10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: Jezuicka
Numer budynku pracodawcy: 5/7
danePracodawcy_nrLokalu: 10
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bada1d577638d8220715f430c9647e6e
Podobne oferty pracy
Prace konserwatorskie w obiekcie sportowym.
ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SP. Z O.O. W KOSZALINIE - 2018-07-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, odbieranie telefonów, wprowadzanie zamówień, wsparcie biura.
Szkółka Roślin Ozdobnych "Clematisy" Klara Wędrowska - 2018-02-09 - Kolincz (pomorskie)
staż 6 mies. z mozliwością angazu na st. specjalisty ds produkcji roślinnej
Prywatne Gospodarstwo Rolne Tadeusz Kurek - 2016-07-28 - Kronówko (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie księgi głównej uczniów i księgi absolwentów oraz pełnej ewidencji i dokumentacji uczniowskiej (zakładanie i likwidacja teczek osobowych)- załatwianie wszystkich spraw związanych z przyjęciem i odejściem uczniów ze szkoły (wystawianie im potrzebnych dokumentów, w tym legitymacji szkolnych, skierowań na badania lekarskie, itp.)- terminowe i zgodne z przepisami sporządzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z przystąpieniem uczniów do egzaminów- terminowe przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do zespołu szkół- sporządzenie odpisów arkuszy ocen- przygotowywanie arkuszy ocen do oprawy- prowadzenie rejestrów i ksiąg wynikających z potrzeby funkcjonowania szkoły (rejestr świadectw dojrzałości, ukończenia szkoły itp.)- prowadzenie rejestru druków legitymacji (czystych i wydanych) oraz wydawanych zaświadczeń- przygotowywanie i weryfikacja list uczniów poszczególnych klas- przyjmowanie i terminowe załatwianie korespondencji oraz innych spraw dotyczących uczniów- terminowe sporządzenie sprawozdań dla jednostek nadrzędnych- prawidłowe i zgodne z aktualną instrukcją kancelaryjną i archiwalną przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego- zaopatrywanie (wg potrzeb) sekretariatu w odpowiednie druki codziennego użytku w druki ścisłego zarachowania oraz materiały piśmienne.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2019-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie jakości produkowanych wyrobów Praca trzy zmiany, w godz. 6-14, 14-22, 22-6, Pierwsza umowa na okres próbny, następnie czas określony i czas nieokreślonyMiejsce wykonywania pracy: ST Automotive Sp. z o.o. Godzikowice
ST AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-12 - Godzikowice (dolnośląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy (praca zdolna Bieruń)
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Tychy (śląskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.mhk.katowice.pl/ -- BIP --- Oferty pracy.- Koordynowanie i promowanie wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Muzeum Historii Katowic w siedzibie głównej i w oddziałach, w tym bieżąca aktualizacja wewnętrznego kalendarza wydarzeń, bieżąca komunikacja z Urzędem Miasta Katowice (informowanie o organizowanych wydarzeniach, sprawozdania), prowadzenie profili Muzeum Historii Katowic na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w tym realizacja płatnych kampanii promocyjnych poprzez Menadżera Reklam, dbałość o aktualizację strony internetowej Muzeum, przygotowywanie zamówień i umów w związku z bieżącą działalnością, archiwizowanie materiałów drukowanych i cyfrowych, dotyczących organizowanych wydarzeń, przesyłanie informacji o działalności MHK do mediów tradycyjnych i cyfrowych, utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, udzielanie wywiadów, dystrybucja materiałów promocyjnych, w tym zaproszeń papierowych i mailowych, dystrybucja ulotek i plakatów w budynkach muzealnych oraz na zewnątrz, koordynacja i aktualizowanie baz kontaktowych, a także aktualizacja listy dystrybucyjnej plakatów i ulotek (w tym zawieranie i aktualizowanie porozumień dotyczących ekspozycji materiałów promocyjnych).- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto + dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania:- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (PR, marketing),- komunikatywna znajomość języka angielskiego,- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,- umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań jednocześnie,- zainteresowanie historią i sztuką Katowic ,- mile widziane doświadczenie z zakresu promocji, marketingu, prowadzenia kampanii promocyjnych, tworzenia tekstów marketingowych czy prowadzenia stron internetowych oraz znajomość menadżera reklam Facebooka.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2019-02-05 - Katowice (śląskie)
Bieżąca obsługa biura oraz klientów, składanie, obsługa i realizacja zamówień, pierwszy kontakt z klientem (przedstawianie ofert), podtrzymywanie celów sprzedażowych, uzupełnianie stanów magazynowych, wszelkie kontakty z kontrahentami, działania marketingowe, obsługa strony oraz mediów społecznościowych.
FACHTECH Michał Pielecki Patryk Tomaszewski - spółka cywilna - 2016-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy zza granicy (Brazylia, Wielka Brytania)
Sprzedaz Detaliczna i Hurtowa Agnieszka Matejek - 2016-10-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)
koordynacja wdrazania szkoleń,kursów jezykowych oraz innych narzędzi rozwojowych dla pracowników Avon Operatins,koordynacjia działań organizacyjnych tj. umów z dostawcami rozwiązań szkoleniowych,zarządzanie kalendarzem,rezerwacja sal,zbieranie ankiet ewaluacyjnych etc. koordynacja szkoleń onboardingowych dla nowych pracowników,wsparcie HR Business Partnerów w procesie ocen pracowniczych,przygotowywanie komunikacji na temat prowadzonych działan rozwojowych i szkoleń
AVON OPERATIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Garwolin (mazowieckie)
ewidencja rozliczanie czasu pracy pracownikównaliczanie płacrozliczanie delegacji słuzbowych pracownikówarchiwizacja i przechowywanie dokumentówpomoc w drobnych pracach księgowychobsługa biura.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zator (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2016-11-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, nalewanie paliwa na stacji
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
projektowanie stanowisk wystawowych; współpraca z działem marketingu, stolarzami; aranżacja i nadzozorwanie wystaw; przeprowadzanie analizy rynku i potrzeb klientów w kontekście projektowania przyszłych wystaw
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista ds. rozliczeń w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek-3Umowa na czas zastępstwa, pracodawca skontaktuje się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne, nadesłane dokumenty nie będą zwracane;dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy; aplikacje niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym; do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne; proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wymaganą wiedzę i predyspozycjeMiejsce pracy: Inspektorat ZUS w Bolesławcu, ul. Kwiatowa 2, 59-700 Bolesławiec
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-09-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (m.in.prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie wymaganychprawem dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia,zmianą warunków pracy i płacy oraz rozwiązaniem stosunku pracy,rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzanie danych dosystemu kadrowo-płacowego), przygotowywanie danych do listpłac oraz naliczanie wynagrodzeń, współtworzenie politykipersonalnej Spółki, udział w Targach Pracy udział w projektachHR m.in. adaptacja nowozatrudnionych pracowników, opisystanowisk pracy, organizacja szkoleń. Praca od 7-15
REMAK S.A. - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Projektowanie instalacji domofonowych. Usuwanie usterek, naprawa systemów domofonowych i videodomofonowych. Wymiana analogowych systemów na cefrowe.Projektowanie i obsługa cyfrowych systemów zdalnie z poziomu laptopa.Archiwizacja danych z systemów domofonowych cyfrowych do PC. Praca w terenie. Montaż systemów domofonowych.
kontakt przez PUP - 2020-11-24 - Głogów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY. PRACA BIUROWA W PRZYJAZNYM OTOCZENIU. WYNAGRODZENIE - PODSTAWA+PREMIA.
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-05-24 - Trzciana (podkarpackie)
w zawodzie
LARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-10-16 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie, zarządzanie zespołem, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, układanie grafiku prac,Standardowe godz. pracy: pn-sob 9-21, ndz 10-20;Praca rozpoczyna się na 15 minut przed godzinami otwarcia sklepu, a kończy na 30 minut po jego zamknięciu - to oczywiście czas pracy, który jest planowany i wypłacane jest wynagrodzenie.Miejsce pracy: Nowy Park Handlowy w Inowrocławiu
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów zakup i sprzedaż prowadzenie dokumentacji
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2015-12-04 - Sokolniki (łódzkie)
sporządzanie planów finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej, sporządzanie druków orzeczeń WKL, ścisła współpraca z instytucjami nadrzędnymi, znajomość zagadnień RODO, pomoc w obsłudze kancelariiWymiar etatu: 4/5Godziny pracy: 7:30 -14:00
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2018-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzenie spedycją, organizowanie dostaw do klientów, negocjowanie warunków współpracy z firmami transportowymi
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-25 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
- Do obowiązków specjalisty ds. kadr i płac należeć będzie: obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy oraz nieobecności, obsługa miesięcznego procesu płacowego, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, Pfron, przygotowywanie analiz i raportów, wystawianie zaświadczeń.- Godziny pracy: 8:00-16:00
CENTRUM MEDYCZNE TOMMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ OŚRODEK DIAGNOSTYKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-11-06 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jeleniewo (podlaskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu. Zakres obowiązków: sprzedaż, prowadzenie rozmów i budowanie relacji handlowych, sprzedaż wyrobów tartacznych tj. desek, palet, kantówek. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, dyspozycyjność, zaangażowanie.{ kontakt z pracodawcą tel: 713898150 }
Enforest Sp.zo.o - 2015-12-02 - Wińsko (dolnośląskie)
Znajomość praktycznych zasad księgowości oraz przepisów podatkowych; księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2020-06-02 - Lublin (lubelskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-07-09 - Płock (mazowieckie)