SPECJALISTA Płock oferta pracy ORLEN PALIWA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Data publikacji: 2018-07-09
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: ORLEN PALIWA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zglenickiego 44, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia, Zarządzanie zasobami ludzkimi
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziana znajomość SAP HR.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ORLEN PALIWA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Zglenickiego 44, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.07.2018
Data dodania oferty pracy: 09.07.2018
Oferta pracy ważna do: 08.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Wykonywanie prac szwalniczych-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01; -Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA OSTROWSKA - 2017-01-05 - Tczew (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
szpachlowanie agregatem szpachlarskim, malowanie agregatem malarskim, czytanie rysynku technicznego
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Korzenna (małopolskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płac
MALAN Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Do obowiązków specjalisty ds. gospodarki odpadami i zaopatrzenia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy:1. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi będącymi w zakresie działalności ZGK.2. Prowadzenie ewidencji odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz ewidencji odpadów wytworzonych w ramach działalności ZGK. 3. Nadzór i koordynacja funkcjonowania Punktu Przeładunkowego Odpadów Komunalnych. 4. Nadzorowanie pracy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.5. Przekazywanie przyjętych odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla uprawnionych firm zajmujących się recyklingiem poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.6. Kontrola realizacji umów związanych z odbieraniem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych wytworzonych i odebranych przez ZGK wskutek prowadzonej działalności zakładu w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności Ustawę o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, Ustawę o odpadach i Prawo ochrony środowiska.7. Prowadzenie monitoringu poeksploatacyjnego zamkniętych wysypisk odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prawa ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach8. Zaopatrzenie materiałowe i prowadzenie gospodarki magazynowej.9. Podejmowanie działań zmierzających do racjonalnego wykorzystania sprzętu i mienia Zakładu.10. Realizacja zaopatrzenia w odzież ochronną, materiały, wyposażenie w zakresie Zapewniającym sprawne funkcjonowanie Zakładu.11. Realizacja zakupów zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz zasadą gospodarności zakupów.12. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych w wyniku rozstrzygnięcia przetargów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ewidencji przeprowadzonych postepowań zakupowych zgodnie z procedurami zakupowymi.13. Przygotowanie i prowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach zatwierdzonego planu finansowego i planu przetargów.14. Przygotowanie i zamieszczanie ogłoszeń do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ WAŁCZ - 2016-03-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
"JUST-MEBLE" - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-26 - Namysłów (opolskie)
Monitorowanie programów zewnętrznych UE, programów krajowych i innych w celu pozyskiwania środków finansowych na działalność Szpitala w tym inwestycje.Sprawozdawczość i monitorowanie realizacji wskaźników realizowanych przez szpital programów finansowanych ze środków UE i innych programów, z których Szpital pozyskał środki finansowe.Nadzór nad prawidłową realizacją projektów zgodnie z wymogami i wnioskami o dofinansowanie.Przekazanie właściwym komórkom organizacyjnym informacji, wytycznych, dokumentów związanych z realizacją projektów na dofinansowanie zadań.Opracowywanie wniosków na fundusze zewnętrzne z ewentualnym udziałem firmy zewnętrznej wyspecjalizowanej w pisaniu wniosków.Przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej.Monitorowanie wydatków, nadzór nad budżetem projektów.Rozliczanie projektów i ich sprawozdawczość.
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - 2017-01-17 - Łomża (podlaskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2017-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
badanie ryzyka ubezpieczeń, likwidacja strat, analiza posiadanych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łomianki (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Żywiec (śląskie)
rozliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Gliwice (śląskie)
Księgowanie faktur kosztowych w programie finansowo – księgowym
Miesięczne zamykanie ksiąg rachunkowych
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych sprawozdań finansowych i statystycznych
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy
Media Expert - 2016-12-20 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Agnieszka Pawłowska BIURO OCHRONY GRYF - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
Wsparcie w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowychoraz akcji e-marketingowych; Opieka nad serwisami internetowymi firmy; Opieka nad komunikacją marki w kanałach internetowych (ePR / Social Media /Display); Przygotowywanie stylistyczne oraz graficzne materiałówpromocyjnych; Reprezentowanie firmy na konferencjach, szkoleniach,event'ach; Współpraca z zewnętrznymi partnerami.
STEGU Spółka z o.o. - 2018-02-01 - Jełowa (opolskie)
nadzór i planowanie pracy kierowców i pracowników fizycznych, odbieranie zgłoszeń i interwencji, wprowadzanie informacji do programu Excel, inne zlecone prace biurowe
TRANS- FORMERS KARPATIA Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Tarnów (małopolskie)
wykształcenie wyższe, staż pracy 2-3 lata, biegła znajomość jezyka rosyjskiego, ukraińskiego i angielskiego, reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie i nawiązywanie kontrahentów do współpracy,
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Ząbki (mazowieckie)
Wsparcie infrastruktury IT, różnorodnych aplikacji, przygotowywanie stacji roboczych, bieżąca obsługa zgłoszeń w ITSM. Wykorzystywane technologie: AD, SCCM, Virtualizacja, Windows Server 2008/2012, VNC, RDP i inne.
Qumak S.A. - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)
•prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.•dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu.•rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię.•obsługa klienta w w/w zakresie.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)
Obsługa konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów , podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji i dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
Zieleń Plan Zbigniew Wolański - 2017-10-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa procesu sprzedaży,kreacje graficzne
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wieliczka (małopolskie)
-kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
italnet Sebastian Handzlik - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
wg umowy
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Miastko (pomorskie)