SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH Lublin oferta pracy "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość praktycznych zasad księgowości oraz przepisów podatkowych; księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi
Data publikacji: 2020-06-02
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: "Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYSZYŃSKIEGO 15, 20-102 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość praktycznych zasad księgowości oraz przepisów podatkowych; księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości i ustawami podatkowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Data zakończenia pracy: 14.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe - 4-5 lat
Nazwa pracodawcy:
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie
danePracodawcy_nip: 7120102391
danePracodawcy_regon: 000919039
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WYSZYŃSKIEGO 15, 20-102 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Adres strony pracodawcy: www.lss.pl
Ulica pracodawcy: WYSZYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?78cdb52802af8c9295950d3d03d89cab
Podobne oferty pracy
konserwacja urządzeń wodociagowych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Godkowo (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie pracowników Philip Morris z Serbii, Czarnogóry, Macedonii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Albanii i Słowenii z zapyutaniami związanymi z obsługą HR, utrzymywanie wniosków w bazie danych iTicket i przygotowanie dokumentacji związanej z HR, utrzymywanie danych pracownika w systemie SAP, generowanie standardowych raportów SAP, wspomaganie procesów ogłaszania, a także uczestniczenie w tłumaczeniu i przeglądaniu dokumentów związanych z procesami HR.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
kontakty handlowe z kientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, badanie mozliwosci wzrostu z udziałem firmy w rynku, dokumentacje sprzedarzy, raportowanie wyników pracy pracodawcy, monitorowanie rynku i działań konkurencji prace logistyczne.
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Kamionka (mazowieckie)
zabezpieczenie wynagrodzeń dla międzynarodowych delegatów poprzez wprowadzanie zmian w systemie HR2U z najwyższą dokładnością, przestrzegając wymogów kontroli wewnętrznej i audytu oraz terminów płac w poszczególnych krajach, aby zapewnić dokładną i terminową wypłatę delegatów; koordynowanie wdrażania globalnych cykli i cykli w obszarze zleceń międzynarodowych dla przydzielonych delegatów; przygotowywanie regularnych raportów związanych z delegacjami lub raportów ad-hoc i symulację kosztów dla stałych i nowych oddelegowań; przygotowanie czasowych i dokładnych dokumentów związanych z międzynarodowymi oddelegowaniami przed rozpoczęciem oddelegowania, w takcie ich trwania oraz po zakończeniu oddelegowania z zapewnieniem dokładności danych i audytu
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Kraków (małopolskie)
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- pracę w pełnym wymiarze godzin - umowę o pracę- możliwość wyjazdów zagranicznych oraz podnoszenia kwalifikacji- zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- dobrą atmosferę, elastyczny grafik- umowę o pracę (pełny etat ) po okresie próbnym- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-07-30 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
tworzenie, obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
Zarządzanie Funpage, profilami i grupami w różnych kanałach social mediaZarządzanie kampaniami i akcjami;Odpowiedzialność za zawartość - tworzenie treści, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie audytami, organizacja szkoleń, tworzenie ofert i kontakt z klientami. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o prace na okres próbny do 3 miesięcy, praca na jedną zmianę od 8.00-16.00.
DQS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-02 - Piła (wielkopolskie)
planowanie i zakup międzynarodowej firmie
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Oława (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Promocja działań Państwowej galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS, prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym, systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-03-23 - Sopot (pomorskie)
1. Wypełnianie dokumentów 2. Współpraca w instytucjami publicznymi3. Obsługa kadrowa pracowników - prowadzenie teczek pracowniczych 4. Zgłaszanie pracowników do PUPu w celu wyrobienia oświadczenia5. Współpraca z działem księgowym 6. Obsługa klienta biznesowegoMiejsce pracy: ul. Grabiszyńska 204D m. 225, 53-234 WrocławForma umowy: umowa o pracę na okres próbnyPraca na jedna zmianę w godzinach od 9-17, termin 3 lata. Oferta w sali: C
Premium Consulting Natalia Korczak - 2020-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad mediami, nadzór na obiektami oraz utrzymaniem technicznym budynku, wnioskowanie o naprawy, remonty modernizacje, nadzór nad umowami dotyczącymi min. dzierżawy pomieszczeń, transportu osobowego, dokonywanie przeglądów technicznych
Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. - 2020-10-05 - Polkowice (dolnośląskie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie przeglądów elektronicznej komunikacji i zamykanie codziennych alarmów terminowo. Zapewnienie pełnego zbadania zidentyfikowanych spraw i podjęcia bezzwłocznych działań. Wspomaganie różnych strategicznych projektów działów. Śledzenie zmian regulacyjnych, które mogą mieć wpływ na pracę zespołów.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Zabierzów (małopolskie)
-rozliczanie czasu pracy-sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON-współpraca z zarządem firmy-sporządzanie raportów kadrowo-płacowych-nadzór nad terminowąścią badań i składek-rozliczanie umów cywilono-prawnych
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Mroczków (świętokrzyskie)
sprzedaż internetowa części samochodowych (wystawianie i sprzedaż części samochodowych na Allegro)
STAL-CAR SP. Z O.O. - 2018-12-12 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Zapewnienie telefonicznej diagnozy / rozwiązania problemu ze sprzętem / oprogramowaniem / siecią użytkownikom końcowym klienta -Kierowanie problemów do odpowiedniej wewnętrznej grupy wsparcia -Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i pracownikami pomocy technicznej zapewniającymi rozwiązywanie problemów ze sprzętem / oprogramowaniem / siecią -Administrowanie i zapewnianie dostępu użytkownika w różnych systemach -Używanie systemu śledzenia połączeń do dokumentowania i zarządzania problemami i żądaniami pracy oraz ich odpowiednimi rozwiązaniami i obchodzeniem.
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Kraków (małopolskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
rejestrowanie i przyjmowanie zleceń, sporządzanie planu produkcyjnego, analiza dokumentacji technicznej, obsługa magazynowo - sprzedażowa
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe SCANBET SP. Z O.O. - 2016-07-19 - Chociwel (zachodniopomorskie)
1. Proces planowania i budżetowania finansowego dla dywizji RSBC.2. Zarządzanie strukturą MPK (Miejsce powstawania kosztów).3. Proces kapitalizacji nie dotyczący IT.4. Miesięczne raportowanie dla RSBC w celu porównania kosztów aktualnie poniesionych w stosunku do budżetu.5. Transfery budżetów, kosztów i zadania typu ad-hoc.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa urządzeń solaryjnych, obsługa recepcji
FHU Jerzy Gilge - 2016-10-06 - Sosnowiec (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
- obsługa sklepu internetowegi- opracowanie opisów produktów w języku ukraińskim i rosyjskim- obsługa klientów w procesie sprzedaży w języku ukraińskim oraz rosyjskim poprzez portale sprzedażowe, zamawianie towarów od dostawców zagranicznych z Rosji
"Sellnet" s.c. A.Konieczna T.Krajewski - 2019-06-21 - Słubice (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, wystawianie zaświadczeń, umów o pracę, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i naliczanie list płac, realizacja potrąceń komprniczych, przygotowywanie deklaracji PFRON i GUS, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ławnica (podkarpackie)
współpraca z klientami korporacyjnymi; podtrzymanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi, zapewnienie utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)
GŁÓWNIE: naliczanie listy płac, wynagrodzeń, rachunków dla pracowników tymczasowych oraz wewnętrznych, PFRON aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy rozliczanie PIT sporządzanie raportów, współpraca oraz udzielanie wyjaśnień do ZUS, GUS, US, komornicy prowadzenie oraz kontrola legalności pobytu i pracy cudzoziemców pisanie wniosków oraz wystawianie zaświadczeń do PUP i UW współpraca z działem księgowości udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom bieżąca rekrutacja pracowników tymczasowych prowadzenie projektów rekrutacji stałychDODATKOWO: współpraca z klientami firmy wykonywanie czynności handlowych polegający
Serwis Personalny Polska Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)