SPECJALISTA DS. GLOBALNYCH RELOKACJI I WYNAGRODZEŃ (GLOBAL MOBILITY EXECUTIVE REMUNERATION) Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GLOBALNYCH RELOKACJI I WYNAGRODZEŃ (GLOBAL MOBILITY EXECUTIVE REMUNERATION)
Wynagrodzenie: od 11 160 PLN
Zakres obowiązków: zabezpieczenie wynagrodzeń dla międzynarodowych delegatów poprzez wprowadzanie zmian w systemie HR2U z najwyższą dokładnością, przestrzegając wymogów kontroli wewnętrznej i audytu oraz terminów płac w poszczególnych krajach, aby zapewnić dokładną i terminową wypłatę delegatów; koordynowanie wdrażania globalnych cykli i cykli w obszarze zleceń międzynarodowych dla przydzielonych delegatów; przygotowywanie regularnych raportów związanych z delegacjami lub raportów ad-hoc i symulację kosztów dla stałych i nowych oddelegowań; przygotowanie czasowych i dokładnych dokumentów związanych z międzynarodowymi oddelegowaniami przed rozpoczęciem oddelegowania, w takcie ich trwania oraz po zakończeniu oddelegowania z zapewnieniem dokładności danych i audytu
Data publikacji: 2020-02-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zabezpieczenie wynagrodzeń dla międzynarodowych delegatów poprzez wprowadzanie zmian w systemie HR2U z najwyższą dokładnością, przestrzegając wymogów kontroli wewnętrznej i audytu oraz terminów płac w poszczególnych krajach, aby zapewnić dokładną i terminową wypłatę delegatów; koordynowanie wdrażania globalnych cykli i cykli w obszarze zleceń międzynarodowych dla przydzielonych delegatów; przygotowywanie regularnych raportów związanych z delegacjami lub raportów ad-hoc i symulację kosztów dla stałych i nowych oddelegowań; przygotowanie czasowych i dokładnych dokumentów związanych z międzynarodowymi oddelegowaniami przed rozpoczęciem oddelegowania, w takcie ich trwania oraz po zakończeniu oddelegowania z zapewnieniem dokładności danych i audytu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 11 160 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. GLOBALNYCH RELOKACJI I WYNAGRODZEŃ (GLOBAL MOBILITY EXECUTIVE REMUNERATION)
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2020
Data zakończenia pracy: 09.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- min. 4 lata doświadczenia w pracy w dziale zasobów ludzkich, - doświadczenie w pracy z wynagrodzeniami; - doświadczenie w pracy z międzynarodowym zespołem/w międzynarodowej firmie; znajomość systemu SAP, głównie SAP HR; -biegła znajomość pakietu MS Office (w tym Excel, PowerPoint), -bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, -koncentracja na kliencie, -umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolności organizacyjne
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d7d3fef2160323282f69a6d99867bc0
Podobne oferty pracy
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1. Rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami. 2. Terminowa obsługa i kontrola portali klientów.3. Redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych klientów.4. Aktywny kontakt z klientem.5. Proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji (logistyka, magazyn) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw. 6. Tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1w przeciągu 5 dni od decyzji.7. Nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, blokfor delivery, complete delivery.Język rosyjski jest wymagany do obsługi rosyjskojęzycznych kontrahentów, a język ukraiński do obsługi i koordynacji zespołu pracowników ukraińskojęzycznych.Zatrudnienie w okresie od 29.12.2019r. do 31.12.2020r.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Pabianice (łódzkie)
projektowanie i prowadzenie kampanii reklamowych on-line, stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań, szukanie nowych dróg aktywności marketingowej w sieci, współpraca w tworzeniu treści reklamowych, koncepcji marketingowych
PS Consulting Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Brzeg (opolskie)
Koordynowanie procesu logistyki transportowo-sprzętowej, prowadzenie kart ewidencji i czasu pracy kierowców oraz wydawanie i rozliczanie kart drogowych, nadzór nad gospodarką paliwową, organizacja pracy maszyn, definiowanie potrzeb dotyczących wymiany taboru
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2020-02-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) ewidencjonowanie środków trwałych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami należącymi do zasobu Gminy Mieroszów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.);2) współpraca z Referatem Finansowym pod względem środków trwałych;3) przenoszenie mienia z ewidencji nieruchomości do ewidencji środków trwałych (wwersji papierowej i w formie elektronicznej w modułach NIERUCHOMOŚCI iŚRODKI TRWAŁE, wchodzących w skład połączonych modułów PUMA);4) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie środków trwałych;5) nadzór właścicielski nad działaniami podejmowanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;6) analiza informacji od najemców dotyczących stanu technicznego obiektów;7) przedstawianie do akceptacji wniosków dotyczących bieżących napraw, zlecanie ich wykonania oraz rozliczanie faktur otrzymanych po realizacji zleceń (opis);8) współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego nad bieżącymi oraz doraźnymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz wykonywanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w ramach zakresu obowiązków;10) rozpatrywanie wniosków oraz przygotowywanie i wykonywanie dokumentacji niezbędnej do dzierżawy nieruchomości pod ogrody przydomowe, na cele rekreacji komercyjnej oraz handel w miejscu wyznaczonym w formie przetargu lub w formie bezprzetargowej, w tym m.in. przygotowywanie wykazów; ogłoszenie, uczestnictwo isporządzanie dokumentacji po przeprowadzonych przetargach, przekazywanie zleceń do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. na zawarcie umów;11) przyjmowanie, rozpatrywanie i analiza wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych i użytkowych wdrodze bezprzetragowej, w tym:przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży nieruchomości m.in. dokumentacja geodezyjna, inwentaryzacja budynku, zaświadczenia o samodzielności lokali, wycena nieruchomości,zmiana wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej we wspólnotach mieszkaniowych,przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,na podstawie zgromadzonej dokumentacji sporządzanie protokołu rokowań na zbycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej,sporządzanie przypisów należności powstałych w wyniku podpisania umów notarialnych,12) prowadzenie obowiązującej ewidencji, rejestrów i sprawozdawczości statystycznej;13) udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych;14) udział w komisji przetargowej;15) prowadzenie spraw związanych z najmem i dzierżawą gruntów nierolnych; 16) prowadzenie spraw związanych z użyczeniem nieruchomości;17) prowadzenie spraw z zakresu umarzania wierzytelności Gminy Mieroszów z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2017-12-14 - Mieroszów (dolnośląskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej - "Zakurzonej" w Warszawie - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie teczek akt osobowych, dokonywanie zakupów, sprawozdawczość, nadzorowanie pracobsługi szkolnej, organizowanie przeglądów i prac remontowych
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Radom (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, uzupełnianie stanów magazynowych.Godz. pracy: 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Łódź (łódzkie)
pomocnik przy pile
FOKUS S.C. PAWEŁ KOŁODZIEJSKI I TOMASZ BERTRAND - 2016-03-03 - Godętowo (pomorskie)
Przedstawianie ofert; kontakt z klientami
ELEKTRONS Mateusz Lisik - 2017-03-08 - Wieruszów (łódzkie)
- utrzymanie należytego stanu sanitarno-porzadkowego wyznaczonych do sprzątania pomieszczeń,- odbiór i przegląd stanu technicznego pokoju przed opuszczeniem go przez kuracjusza/gościa,- natychmiastowe zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu wszelkich zauważonych braków, zniszczeń, uszkodzeń na wyznaczonym odcinku pracy,- należyte organizowanie pracy oraz przedstrzeganie częstotliwości i zakresu wykonywania sprzatania pomieszczeń,- wymiana i transport bielizny pościelowj do/z pralni wewnątrzzakładowej- prawidłowe, zgodne z instrukcją używanie powierzonego sprzętu, narzędzi pracy oraz środków czystości,- natychmiastowe zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu wszelkich znalezionych przedmiotów po wyjeździe kuracjuszy/gości- bieżące uzyskiwanie informacji z recepcji dotyczących ruchu kuracjuszy (wyjazdy/przyjazdy),- wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego nie wymienionych powyżej a wynikajacych z bieżących potrzeb Spółki, związanych z posiadanymi kwalifikacjami oraz zajmowanym stanowiskiem pracy- przestrzeganie obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych, BHP i P.POŻ.
Uzdrowisko Cieplice Spółka z o.o – Grupa PGU - 2019-06-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie szkoleń dla rolników
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
- zapewnienie zasobów kadrowych o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach- rekrutacja i selekcja zatrudnianych pracowników- koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych- informowanie pracowników o ich prawach i obowiązkach- prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej i dokumentacji personalnej- współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Świebodzin (lubuskie)
tłumaczenie tekstów marketingowych, produktów, regulaminów z j. polskiego na j. rumuński i mołdawski, obsługa telefoniczna i mailowa klienta zagranicznego - udzielanie informacji odnośnie towaru, wysyłki, kosztów, przebiegu transakcji oraz warunków zakupowych, rozwiązywanie problemów związanych z niezrealizowaniem lub opóźnieniem zamówienia
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe s.c. - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie partnerów biznesowych z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2020-03-17 - Brzeziny (świętokrzyskie)
praca na prdukcji przy maszynach, kontrola jakości
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem -praca w piekarni
BOGUSŁAW ZWIERZCHOWSKI CENTRALNY OŚRODEK SZKOLEŃ TEZAURUS - 2018-08-21 - Będzin (śląskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
-odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu nalezyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych - bieżące naprawy ,- usuwanie usterek maszyn,- utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Buczek (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników- staż WRPO V
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Września (wielkopolskie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Ewidencja czasu pracy, przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Obsługa magazynu odzieżowego. Praca przy komputerze z programem płacowo-kadrowym. Prowadzenie wszelkich ewidencji wymaganych przepisami prawa pracy oraz innych przepisów. Załatwianie świadczeń należnych pracownikom z tytułu zatrudnienia. Kontrola przebiegu badań okresowych i podejmowanie działań uniemożliwiających podjęcie zatrudnienia przez pracownika nie posiadającego zdolności do pracy. Przygotowanie do akt osobowych rocznej karty kontroli czasu pracy dla każdego pracownika (wydruk z programu kadrowo-płacowego). Prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych. Ewidencjonowanie w systemie PŁATNIK danych osobowych związanych ze stosunkiem pracy oraz nanoszenie bieżących zmian.
Bytomski Zakład Usług Górniczych Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Zabrze (śląskie)
Kontakt z klientem, rekrutacja pracowników pod kątem uprawnień, negocjacje kontraktów
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Zabrze (śląskie)
rekrutacja pracowników, tworzenie i publikacja ofert pracy, raportowanie i tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)