SPECJALISTA DS. MARKETINGU Góra Motyczna oferta pracy AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -kreowanie wizerunku firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Góra Motyczna (podkarpackie)
Pracodawca: AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-204 Góra Motyczna 94A, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-kreowanie wizerunku firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Góra Motyczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: MARKETING LUB POKREWNE
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU ADOBE PHOTOSHOP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN. 2 LATA.Wymagania: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( MIN.2 LATA) -wiedza teoretyczna oraz praktyczna z zakresu marketingu tradycyjnego oraz internetowego, -znajomość zasad funkcjonowania systemów reklamowych -znajomość narzędzi e-marketingu -praktyczna znajomość programów MS Office, -podstawowe umiejętności z zakresu fotografii produktowej, -dobra znajomość jęz. Angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, -kreatywność, inicjatywa i zdolność wdrażania nowych rozwiązań, -dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów, -znajomość aktualnych trendów marketingu internetowego, -wyczucie estetyki.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
39-204 Góra Motyczna 94A, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Żyraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Góra Motyczna
Numer budynku pracodawcy: 94A
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych maszyn ogólnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 27.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-10 - Opole (opolskie)
Zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń BHP i PPOŻ, doradztwo w zakresie doboru odzieży, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje uprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie funduszy ze środków Unijnych. Wymagane doświadczenie. Język obcy mile widziany. Praca od 8-16
P.P.H.U. "KAS" KRZYSZTOF ROGALSKI - 2017-05-05 - Mysłowice (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, akt osobowych; sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne; sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Odbywanie stażu w Wydziale Rynku Pracy wg programu stażu, monitorowanie przebiegu programów rynku pracy, tj. organizacja staży, organizacja prac interwencyjnych, organizacja robót publicznych, organizacja prac społecznie użytecznych, refindacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego, przyzanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, realizacja Programu Aktywizacja i Integracja. Pomoc przy monitorowaniu realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
pisanie ofert produkowanych wyrobów, przyjmowanie zamówień i realizacja, obsługa klienta, znajomość rysunku technicznego
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-03-06 - Olkusz (małopolskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-04-07 - Zielonki (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace przy produkcji wiązek elektrycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Jasienicy.
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-08-09 - Jasienica (śląskie)
Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego, pozycjonowanie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
prowadzenie zajęć komputerowych
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-20 - Lubin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych, redagowanie ofert, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2015-10-28 - Lublin (lubelskie)
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami, - zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp z o.o. - 2017-05-10 - Lublin (lubelskie)
rozliczenia płacowe w tym umowy zlecenia i o dzieło, podstawyksięgowości, rozliczenia ZUS oraz z Urzędem Skarbowym
Teatr im.Jana Kochanowskiego - 2019-02-26 - Opole (opolskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów,aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,budowanie długofalowych relacji z klientami,telefoniczne kontakty przychodzące i wychodzące;przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych ,prowadzenie negocjacji handlowych,kontrola i analiza przebiegu transakcji,budowanie bazy klientów,osiąganie założonych celów sprzedażowych,raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych,stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych,kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta,spotkania biznesowa z klientami,mailing.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracownikó, prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych zgodnie z przepisami, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących ogólnej pracy działu kadrUMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Mielec (podkarpackie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Trzebicz (lubuskie)
1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)
PRACA BIUROWA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, REKRUTACJA, TŁUMACZENIA, PROWADZENIE ROZMÓW Z KANDYDATAMI I KLIENTAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, REKLAMA, PROGRAM POWER POINT, DOŚWIADCZENIE W HR MIN. 10 LAT, KOMUNIKATYWNY J. ROSYJSKI, UKRAIŃSKI W MOWIE I PIŚMIEPRACA W GODZINACH 08:00-16:00
WORLDPEOPLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-02-20 - Chełm (lubelskie)
Obsługa maszyny do produkcji pierogów po przeszkoleniu. Obsługa patelni do gotowania po przeszkoleniu.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Dębina (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pajęczno (łódzkie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-02-15 - Piła (wielkopolskie)
przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; obsługatelefonów, teleksów i telefaksów; przedkładanie pism ikorespondencji do aprobaty kierownictwa;przygotowywaniekorespondencji do wysyłki, obsługa komputera i posługiwanie sięróżnymi edytorami tekstu; odbiór poczty elektronicznej; obsługakserokopiarki; prowadzenie grafiku konferencji i spotkańkierownictwa, dbanie o porządek biura obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Częstochowa (śląskie)