SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI Opole oferta pracy Teatr im.Jana Kochanowskiego
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: rozliczenia płacowe w tym umowy zlecenia i o dzieło, podstawyksięgowości, rozliczenia ZUS oraz z Urzędem Skarbowym
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Teatr im.Jana Kochanowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Teatralny 12, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczenia płacowe w tym umowy zlecenia i o dzieło, podstawyksięgowości, rozliczenia ZUS oraz z Urzędem Skarbowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Teatr im.Jana Kochanowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Plac Teatralny 12, 45-056 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie lub e-mail, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Plac Teatralny
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przewóz wyrobów mięsnych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ELWIDOR Andrzej Wiszowaty Ostróda - 2017-07-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie dokumentacji technicznej pod kierunkiem i nadzorem projektanta; dokonywanie wizji lokalnych w terenie; udział w spotkaniach koordynacyjnych; wykonywanie czynności pomocniczych związanych ze składaniem projektu do inwestora; wykonywanie uzgodnień lokalizacyjnych
BIURO TECHNICZNE 'INSTEL-PROJEKT' SPÓŁKA JAWNA J. BIELIŃSKI I J. WIRSZYC - 2016-02-23 - Zielona Góra (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Radom (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Wolbrom (małopolskie)
PROCESOWANIE TRANSAKCJI PŁATNICZYCH, FAKTUR I ZOBOWIĄŻAŃ FINANSOWYCH, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW ANALIZ I NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM KAPITAŁU, PODEJMOWANIE STOSOWNYCH KROKÓW W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI AUDYTU, UDZIAŁ W PROJEKTACH I PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE FINANSOWYM
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2017-04-27 - Zgierz (łódzkie)
przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Koordynowanie prac administracyjnych (współpraca z księgowością/kadrami), rozliczenia finansowe, negocjacje, zamówienia, obsługa kontrahentów (fakturowanie, przelewy, obsługa kont firmowych), zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmy
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pracaw zawodzie, wykonywanie zleconych zadań. praca od pon. do pt. w godz. 7-15
Andrzej Gil - DECORBUD - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, ADMINISTRACJA I ZARZĄDZANIE SKLEPEM INTERNETOWYM, OBSŁUGA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ U DOSTAWCÓW, MARKETING INTERNETOWY (SOCIAL MEDIA, EMAIL, MARKETING), PODSTAWOWA KSIĘGOWOŚĆ, PROWADZENIE MAGAZYNU
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
realizacja celów sprzedażowych i budżetowych, efektywne zarządzanie grupą klientów, współpraca z dostawcami i odbiorcami, aktywne poszukiwanie odbiorców, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych i fakturowanie
HAFNER POMAGIER-TRZEBUCHOWSCY SP.J. - 2018-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
przedstawianie oferty z zakresu usług, rozpowszechnianie działalności firmy, analiza rynku, pozyskiwanie klientów
PW KARABELA - 2019-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Sanok (podkarpackie)
pośrednictwo ubezpieczeniowo-finansowe
Sebastian Wartecki - WARTECKI - PL - 2018-12-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracownik leśny
Zakład Usług Leśnych Henryk Turbak - 2016-09-12 - Nowa Wieś (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi klientami firmy, zawieranie kontraków handlowych, obsługa klientów kluczowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Chorzów (śląskie)
jw.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O - 2016-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
wg stanowiska
AgroTrade Grzegorz Bujak - 2016-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
prezentowanie produktów i usług firmy klientom w językach rosyjskim, gruzińskim. Udzielanie informacji, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, uzupełanianie i rezerwacja oferty grupowej, znajomość geografii i branży turystycznej.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piaseczno (mazowieckie)