SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY USŁUG Rzeszów oferta pracy PW KARABELA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY USŁUG
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: przedstawianie oferty z zakresu usług, rozpowszechnianie działalności firmy, analiza rynku, pozyskiwanie klientów
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PW KARABELA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LANGIEWICZA 29, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przedstawianie oferty z zakresu usług, rozpowszechnianie działalności firmy, analiza rynku, pozyskiwanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY USŁUG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: PW KARABELA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
SOKOLA 14, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: SOKOLA
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 22.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planuje, kieruje i koordynuje działalność produkcji roślinnej.
OŚRODEK HODOWLI ZWIERZĄT ZARODOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Chodeczek (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie i rekrutacja w języku ukraińskim pracowników, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów. Bieżacy kontakt z magazynami i działem hadlowym.
LPP S.A. - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
Rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Grzegorzew (wielkopolskie)
wg stanowiska
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta , wystawianie faktur sprzedaży , znajomość asortymentu , kontakt z kientami
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż sprzętu IT
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-03-22 - Mielec (podkarpackie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane, konserwacyjne, drobne remonty.
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Wstępna kontrola jakości. Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Wsparcie techniczne. Kontakt z producentami z Japonii. Sprawdzanie poprawności etykiet.- Znajomość języka japońskiego jest wymagana do kontaktu i konsultacji z producentami części motoryzacyjnych z Japonii.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2058 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość części motoryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Katowice (śląskie)
Koordynacja upraw, wdrażanie nowych technologii, pilnowanie zabiegów.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Koskowice (dolnośląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Wykształcenie zawodowe lub średnie - budowlane lub sprzedawca, mile widziane doświadczenie zawodowe.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Bolszewo (pomorskie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie i prowadzenie kartotek produktów gotowych zdodnie z systemem jakości IFS/BRC, przygotowywanie raportów magazynowych towarów i opakowań, zmiana systemu i prowadzenie kart opakowań,planowanie i nadzór nad przebiegiem akcji marketingowych, planowanie i realizacja uczestnictwa firm w targach/wystawach,koordynacja wprowadzania nowych produktów we wszystkich dziłach firmy,prowadzenie dokumentacji sprzedaży, przygotowaywanie raportów sprzedaży na potrzeby działu handlowego
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-03-10 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-10-10 - Chełm (lubelskie)
Rozliczanie stanów magazynowych metali kolorowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MERCURY HM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-12-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w dziale zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-14 - Lębork (pomorskie)
Organizacja szkoleń, pozyskiwanie uczestników (tel., e-mail), kontakt z wykładowcami, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
rekrutowanie zleceniobiorców, stały kontakt z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2015-11-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie dań zkarty dla gości restauracji
BREWICZ A.K. KANIEWSCY SP.J. - 2018-08-22 - Rawicz (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów, diagnozowanie usterek sprzętem elektronicznym
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Mszalnica (małopolskie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:przygotowywanie dla Zarządu Spółki analiz i raportów w programie excel w zakresie przychodów, kosztów i wyników finansowych, bieżąca kontrola realizowanych kontraktów oraz współpraca z kontrahentami w zakresie udzielanych gwarancji,ścisła współpraca z działem księgowości i biurem prawnym.
Comfort S.A. - 2018-02-02 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra obsługa komputera. Charakterystyka pracy: praca biurowa i magazynowa, opracowanie oraz przygotowanie zamówień. Praca na okres próbny: próbna 1-3 miesiące, kolejna na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Rybnik (śląskie)
zamawianie towaru, sporządzanie wycen itp. (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-07 - Brzeźnica (małopolskie)
kreowanie wizerunku Firmy , dbanie o kontakty z klientami, tworzenie kampanii reklamowych, prowadzenie funpagu Firmy.
JCK SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Świdnica (dolnośląskie)