SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Lębork oferta pracy Uni- Bis Group spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 344 PLN
Zakres obowiązków: praca w dziale zakupów
Data publikacji: 2016-09-14
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w dziale zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 344 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 344 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail: joanna.paruzel (at) uni-bis.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Osiedle Leśne
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.09.2016
Oferta pracy ważna do: 13.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, Zakres obowiązków: cięcie i sortowanie materiałów stalowych
Zbigniew Gotter Zakład Ślusarski - 2018-03-22 - Zalesie Wielkie (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do Zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja lub budownictwo, 5 lat doświadczenia przy realizacji kontraktów w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lubliniec (śląskie)
fizjoterapia
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Koleczkowo (pomorskie)
sprzedaż maszyn budowlanych, do zacierania, szlifowania, śrutowania oraz polerowania betonu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROTYM Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-23 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZKRESIE USŁUG POCZTOWYCH, DORĘCZANIE PRZESYŁEK, PRZEKAZÓW POCZTOWYCH I TELEGRAMÓW, PROWADZENIE AKTYWNEJ SPRZEDAŻY WYBRANYCH USŁUG I TOWARÓW, ZBIERANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DOTYCZĄCYCH REJONU DORĘCZEŃ ORAZ BAZY ADRESOWEJ FIRM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, MONITOROWANIE ESTETYKI I STANU TECHNICZNEGO NADAWCZYCH I ODDAWCZYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;PRACA SZCZECIN-UL. DWORCOWA 2
POCZTA POLSKA SA - 2016-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Wielgłowy (pomorskie)
weryfikacja faktur zakupowych, weryfikacja rejestrów VAT, kontrola dokumentacji księgowej pod względem formalnym i rachunkowym, uzgadnianie rachunków i analiza kont księgowych, korespondencja a urzędami, współpraca z biurem rachunkowym, windykacja należności, wspołpraca z kancelarią prawną
FIRMA BARABAŚ SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz pozostałych ewidencji klientów biura
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Kościelisko (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ; obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnienie zapasów, przygotowywanie produktów (np. kanapek, sałatek) i półproduktów, utrzymywanie w czystości i pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, nbarzędzi i naczyń;obszar sprzedaży: przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorącycyh, zestawienie i wydawanie zamówień, utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń;prace magazynowe: dostawy półprpduktów na obszar produkcji i sprzedaży; sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymanie w czystości pomieszczeń, sprzętów i części sanitarnej; prace porzadkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji zgodnie z dyspozycjami pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktury odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-23 - Opole (opolskie)
obsluga suszarni sterowanych komputerowo , przygotowanie matetiałow drzewnych do suszenia , załadunek i rozładunek suszarni
AJRAM spółka z o.o - 2017-01-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursyPraca zdalna, elastyczne godziny pracy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej. Realizacja zamówień i przygotowanie produktów do wysyłki. Pozyskiwanie nowych klientów.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-04-04 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Praca biurowa związana z doradztwem, obsługą beneficjenta, przygotowaniem naborów projektów, prowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych, poszukiwaniem możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania"PARTNERSTWO DRAWY Z LIDEREM WAŁECKIM" - 2018-02-13 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny do piaskowania
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Złotoryja (dolnośląskie)
Specjalista ds wykonawstwa - organizacja przetargów na roboty budowlane, sporządzanie i negocjowanie umów na roboty budowlane, kontrola przedmiarów i harmonogramów prac, współpraca z kierownikiem budowy w zakresie zapewnienia podwykonawstwa, prowadzenie korespondencji w sprawach budowyInżynier budowy - realizowanie kontraktu, organizowanie i kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zleconym przez kierownika budowy, nadzór nad pracą podległych pracowników
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2016-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- tworzenie i realizacja Polityki BHP w organizacji, wsparcie kadry zarządzającej w zakresie BHP, dokonywanie przeglądów i kontroli stanu BHP, utrzymywanie bezpieczeństwa pracy zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi oraz wymogami zakładu,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP, opracowanie prezentacji, sporządzanie dokumentacji,- kontrola terminowości szkoleń okresowych, zamawianie szkoleń.- dopuszczenie maszyn do produkcji.
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem biznesowym.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie zadań związanych ze sprawami pracowniczymi, dokumentowanie spraw z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, ewidencjonowaniem, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych, i okolicznościowych, prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy, prowadzenie spraw zwiazanych z doskonaleniem zawodowym pracowników
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2017-09-01 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa telefoniczna oraz mailowa w języku ukraińskim klientów portali należących do Spółki, doradztwo z zakresu turystyki, raporotwanie sprzedaży, sporządzanie umów.
WAKACJE.PL - 2017-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, praca na dwie zmiany: I: 6-13, II: 10 - 18 sobota do 6:00-14:00 ; najpierw umowa o pracę na 1 miesiąc, następnie na czas nieokreślony
Sklep Ogólnospożywczy Adam Rudkowski - 2017-09-25 - Opole (opolskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca na produkcji
MATRIX POLYMERS POLSKA SPÓŁKA Z O.O - 2017-06-29 - Koło (wielkopolskie)
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Otwock (mazowieckie)