SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI INTERNETOWEJ Opole oferta pracy BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2016-06-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wspólna 8 A, 45-831 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sprzedaży e-commerce - znajomość narzędzi analitycznyche-commerce - rozwinięte umiejętności analizy: rynku, trendów, konkurencji, sprzedaży - bardzo dobra znajomość pakietuOffice, programów graficznych, sieci Internet - znajomość podstaw języka HTML - kreatywność, zdolności sprzedażowe,komunikatywność - dobra organizacja pracy i zaangażowanie - Mile widziana znajomość branży artykułów BHP
Nazwa pracodawcy: BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wspólna 8 A, 45-831 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić się na spotkanie 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wspólna
Numer budynku pracodawcy: 8 A
Profil działalności pracodawcy: Naprawa i konserwacja maszyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami, nadzór nad współpracującymi agencjami PR, przygotowywanie materiałów informacyjnych, gazetek firmowych oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych (np. publikowanych w internecie), kontakt z rynkiem zagranicznym (Ukraina) w celu utrzymywania kontaktu/relacji z partnerami biznesowymi oraz poszukiwania nowych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
-
"ELPLAST Sp z o.o. - 2015-12-29 - Żory (śląskie)
- przygotowywanie dokumentów magazynowych i specyfikacji,- obsługa dokumentów wydania i przyjęcia dostaw,- ewidencja reklamacji,- wyjaśnienie braków magazynowych .
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Skórcz (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
FHU ANDREW S.C. - 2018-03-08 - Raba Niżna (małopolskie)
Obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaroszowice (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, szkolenia kierowców (w języku ukraińskim), tłumaczenia dokumentów kadrowych na język ukraiński, kontakt z pracownikami w języku ukraińskim, rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta w zakresie zdrowego odżywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
organizacja pracy, nadzór nad profesjonalną obsługą klientów, zarządzanie pracownikami, kompleksowa administracja dokumentacji biurowej, szkoleniowej i firmowej, tworzenie zestawień, raportów oraz prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Utrzymywanie sieci w zakresie instalacji elektrycznej, gazowej i wodno-kanalizacyjnej.
Grodziska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-12-14 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem :umów o prace, wypowiedzeń, świadectw pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy zlecenia ,umowy o dzieło), obsługa programu kadrowo- płacowego, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, ewidencja zwolnień lekarskich, monitorowanie przepisów z zakresu Prawa pracy
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
Prace związane z remontami zakładów przeróbczych
Kruszywa Polskie S.A. w Rybakach o/Leśna - 2016-11-04 - Leśna (dolnośląskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wioska (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
Oferta przeznaczona dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności zamieszkałych na terenie powiatu ziemskiego i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy; Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera, mile widziana podstawowa znaj. programów graficznych (przewidziane szkolenie wstępne w tym zakresie);umiejętność org. pracy; doś.w marketingu int.; zakres obowiązków: obsługa programów biurowych, obsługa zamówień sklepu int., kontakt z klientem sklepu, przyg. do druku dokumentów i ich konwertowanie w programach graficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa i realizacja zamówień klientów, doradztwo techniczne, realizacja planów marketingowych, realizacja zapytań ofertowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
HYDRO ZNPHS SP. Z O. O. - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
Promocja działalności Pracodawcy, rekrutacja uczestników szkoleń. Kompleksowa organizacja szkoleń realizowanych przez pracodawcę. Składanie wniosków o płatność w ramach realizowanych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2015-09-24 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie małej firmy, prace biurowe, księgowanie dokumentów, naliczanie wynagrodzeń, ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MONOBET MARIAN ANDRZEJEWSKI - 2016-02-15 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)
praca nad pozyskiwaniem nowych firm wykonawczych, obsługawykonawców, przyjmowanie faktur, robienie ofert, robienie zamówień. Praca w godz.8-16
KOSTA Sp. z o.o - 2017-06-27 - Opole (opolskie)