SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD Lubin oferta pracy DEX-POL AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programów dot. likwidacji szkód w salonie HYUNDAI,
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: DEX-POL AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Granitowa 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa programów dot. likwidacji szkód w salonie HYUNDAI,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LIKWIDACJI SZKÓD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: likwidator szkód
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość branży motoryzacyjnej, znajomość programów komputerowych do likwidacji szkód lub osoby chętne do przyuczenia
Nazwa pracodawcy: DEX-POL AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Granitowa 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 10-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Granitowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: likwidator szkód
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 12.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Opole (opolskie)
montaż i produkcja reklam
DOLNOŚLĄSKA AGENCJA REKLAMOWA - 2018-10-24 - Lubin (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
- współpraca z kontrahentami- kompletowanie dostaw na statki- prowadzenie dokumentacji- prowadzenie komunikacji mailowej- koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy
P.U.H.Olimpic Sp zo.o - 2019-01-08 - Gdynia (pomorskie)
specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Organizacja szkoleń, pozyskiwanie uczestników (tel., e-mail), kontakt z wykładowcami, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu, przydzielonych do stanowiska, zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania sokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu ERP spółki, dotyczących realizacjizleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów, uczestnisctwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umiowy sprzedażu, uczestnictwo w procenie przygotowania do realizacji zlecenia umowy sprzedaży, uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmioru, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robór lub wykonanie usługi, prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej, obsługa zadania w systemie ERP soólkipraca na umowę na czas okreslony, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta z Turcji i Włoch; obsługa rynku tureckiego i włoskiego; przyjmowanie i ewidencja zamówień zagranicznych
RUN-CHŁODNIA WE WŁOCŁAWKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zabrze (śląskie)
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie. Nawiazywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami z Ukrainy. Budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw administracyjnych ośrodka, obsługa recepcji, obsługa kasowa (kasa fiskalna, faktury)
Ochotnicze Hufce Pracy Małopolska Wojewódzka Komenda - 2016-11-29 - Lanckorona (małopolskie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
Andrzej Kondrat Complex Centrum Ubezpieczeń - 2018-02-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
praca w dziale zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-14 - Lębork (pomorskie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie pracowników ze wschodu, przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Białośliwie (wielkopolskie)
Przyjmowanie, obsługa i weryfikacja systemu zamówień internetowych. Aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów. Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami. Obsługa sklepu internetowego.
CEprojekt Krzysztof Zdebski - 2018-07-23 - Brzesko (małopolskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: min. 1 rok; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż i programowanie systemów bezpieczeństwa: alarmowych, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego, sieci teletechnicznych, RCP i innych; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-07-24 - Zabrze (śląskie)
Sprawozdania do Marszałka Wojewódzkiego i WIOŚ;Informacje do Urzędów Gmin z ilości i rodzaju odebranych odpadów;Prowadzenie ewidencji odpadów;śledzenie aktów prawnych związanych z ochroną środowiska;Prowadzenie korespondencji związanej z ochroną środowiska
Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary - 2016-01-25 - Żary (lubuskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z działalnością i profilem firmy,- zapoznanie z asortymentem oferowanym przez firmę,- pomoc podczas szkoleń: koloryzacji, pielęgnacji, regeneracji, stylizacji,- próby samodzielnego prowadzenia szkoleń w ww. zakresie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Zgierz (łódzkie)
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami do pracy, sporządzenie odpowiedniej dokumentacji, wdrążenie pracowników do zakładów pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Częstochowa (śląskie)
- obsługa klienta, recepcji- sprzedaż- kontakt z klientem i dostawcą- zarządzanie dostawami
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klintem anglojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Suwałki (podlaskie)
jw.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
• aktywne pozyskiwanie nowych darczyńców• raportowanie wyników swojej pracy• obsługa istniejącej bazy darczyńcówPraca na okres próbny: miesiącGodzina zakończenia pracy: 17:00System wynagrodzenia: Podstawa + prowizjaKontakt z pracodawcą: cv przesłać praca (at) centaurus.org.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Fundacja CENTAURUS - 2017-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie działu kadr zgodnie z przepisami prawa pracy, bhp i p.poż praz administracji w firmie. Przygotowywanie pism i sprawozdań archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "POLMARK KIELCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-06-21 - Sokoły (podlaskie)