SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-3000 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka słowackiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/SK/2018 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, wsparcie procesów zakupowych (prowadzenie auta), wsparcie procesów zaopatrzenia wewnętrznego (obsługa wózka widłowego), prowadzenie dokumentacji, ocena i opiniowanie przedstawionych ofert
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Polkowice (dolnośląskie)
przygotowywanie raportów i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-10-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-Kompleksowe i samodzielne przeprowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska z branży IT, w tym tworzenie ogłoszeń, aktywne nawiązywanie kontaków z potencjalnyjmi kandydatami, selekcja otrzymanych aplikacji i weryfikacja umięjętności oraz przygotwanie podsumowania zawodowego dla Account Managera-Aktywne wyszukiwanie i dobór kandytadów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania oraz oceny kandydata-budowanie bazy rekrutacyjnej oraz zarządzanie rozwojem kariery kandydatów -Ciągła analiza rynku oraz przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby rekrutacyjne klientów-Zarządzanie relacjami z klientami i kandydatami w trakcie trwania całego procesu rekrutacyjnego -Tworzenie dokumentów i raportówOkres próbny na 3 miesiące pózniej umowa na czas nieokreślonyCzas pracy ruchomy ( 8h, od 8 lub od 9 )Miejsce pracy : Wrocław ul. Grabarska 1Cu sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
INPHOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-01-12 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac, zgłoszenia ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS.
MKL BAU sp. z o.o. - 2018-02-02 - Siedlce (mazowieckie)
1) Zadania główne: kierowanie i planowanie pracy w Sekcji Techniczno - Transportowej, opracowywanie projektów i planów finansowo - rzeczowych w zakresie inwestycjii remontów realizowanych przez OSiR, kompleksowe przygotowywanie procesów inwestycyjnych, koordynowanie realizowanych przez OSiR zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i uczestnictwo w odbiorach i przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich, udział w postępowaniach przetargowych, dokonywanie przeglądów technicznych obiektów OSiR, współpraca z kierownikami Obiektów i Sekcji OSiR; 2) Zadania pomocnicze: praca w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora; 3) Zadania okresowe: opracowywanie analiz i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych robót,przedkładanie wyników, sprawozdań i wniosków w tej sprawie;
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-07-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku; projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; buodwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowanie ofert handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
"DOMOWO" - 2016-04-13 - Borki (mazowieckie)
Praca w magazynie wewnętrznym bez konieczności posiadania uprawnień na wózkiWydawanie zasobów magazynu dls dystrybutorów.Dbanie o prawidłowy obieg towaru i dokumentów magazynowych.Dbałość o porządek na stanowisku pracy.
ASSEL sp. z o.o. - 2017-05-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pozyskiwanie ofert sprzedaży nieruchomości oraz klientów kupujących nieruchomość. Rejestracja ofert oraz klientów w systemach dostarczanych przez pracodwacę. Obsługa telefoniczna oraz e-mailowa klienta sprzedającego i kupującego, przygotowanie oferty dla klienta kupującego. System wynagradzania prowizyjny. Kontakt z pracodawcą: REKRUTACJA (at) BNM2.PL lub 793832790
Biuro Nieruchomości M2 Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie i obsługa prototypów urządzeń, nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń
E.G.G. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Wieszowa (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji użytkownikom aplikacji, analiza i przedstawienie diagnozy problemów użytkownikowi, a następnie przekazanie uwag do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie
CITY-NAV Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
Praca terapeutyczna z dziećmi niepełnosprawnymi.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Izabelin (mazowieckie)
obsługa i administrownie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2018-05-22 - Jarocin (wielkopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Przyjmowanie i rejestrowanie umów kupna i sprzedaży płodów rolnych- Prowadzenie rejestrów obrazujących realizację umów- Rejestrowania odbiorców i dostawców w systemie- Sprawdzanie poprawności cen sprzedaży i zakupu ich zgodności z umowami- Sprawdzanie poprawności danych na fakturze w tym ceny sprzedaży, terminu płatności- Kontrola realizacji umów kupna i sprzedaży- Wystawianie niezbędnych dokumentów sprzedaży i zakupu (FV, WZ, PZ,MM) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami.- Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji od klientów
Agrochem Puławy Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Człuchów (pomorskie)
Zamiatanie, zmywanie klatek schodowych, mycie balustrad, poręczy, lamperii, okien w budynkach, oczyszczabnie ze śniegu, lodu, błota, liści chodników, wejśc do klatek schodowych, posypywanie piaskiem w sezonie zimowym, pielęgnowanie trawników przy budynkach, przycinanie żywopłotów, omiatanie pajęczyn,
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Będzin (śląskie)
-Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyki-Projektowanie układów automatyki i sterowania,-Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,-Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,-Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa klienta, minimum 6 miesięcy w bankowości, biegła obsługa komputera, wykształcenie średnia
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
staż w dziale projektów w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
znajomość przepisów Prawa Pracy, znajomość obsługi programu Symfonia - handel
PPH ZIM-POMTÓR Zbigniew Mazur - 2018-02-20 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie ewidencji narzędzi używanych na terenie zakładu
"Delphia Yachts Kot" Spółka Jawna - 2017-06-22 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż usług biura, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Poznań (wielkopolskie)