SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH, KADR I PŁAC Sandomierz oferta pracy Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.kompletowanie, weryfikacja i prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej2.ewidencja i dekretacja dokumentów w rejestrach zakupu i sprzedaży VAT3.Prowadzenie akt osobowych.4.Przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem umów o pracę, umów cywilno-prawnych, skierowania na badania, dokumenty dot. Zatrudnienia5.Przygotowanie dokumentów związanych ze zwolnieniem z pracy (świadectwo pracy, RP-7).6.Przygotowywanie dokumentów z awansowaniem, nagradzaniem oraz zaszeregowaniem pracowników.7.Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.8.Sporządzanie deklaracji/sprawozdań ZUS/PIT/GUS/PFRON9.wystawianie faktur,10.ewidencja środków trwałych11.bieżące monitorowanie należności oraz analiza kont, prowadzenie rozrachunków i windykacji
Data publikacji: 2020-06-19
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.kompletowanie, weryfikacja i prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej2.ewidencja i dekretacja dokumentów w rejestrach zakupu i sprzedaży VAT3.Prowadzenie akt osobowych.4.Przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem umów o pracę, umów cywilno-prawnych, skierowania na badania, dokumenty dot. Zatrudnienia5.Przygotowanie dokumentów związanych ze zwolnieniem z pracy (świadectwo pracy, RP-7).6.Przygotowywanie dokumentów z awansowaniem, nagradzaniem oraz zaszeregowaniem pracowników.7.Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.8.Sporządzanie deklaracji/sprawozdań ZUS/PIT/GUS/PFRON9.wystawianie faktur,10.ewidencja środków trwałych11.bieżące monitorowanie należności oraz analiza kont, prowadzenie rozrachunków i windykacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2609
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sandomierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Data zakończenia pracy: 07.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość jęz. angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów księgowo - kasowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie w zawodzie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
danePracodawcy_nip: 8641106630
danePracodawcy_regon: 291200740
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą : CV przesyłać na adres e-mail sekretariat (at) zamek-sandomierz.pl lub składać osobiście Muzeum Okręgowe w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: sandomierski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2609
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0980926
Adres strony pracodawcy: www.zamek-sandomierz.pl
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: muzeum
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.06.2020
Oferta pracy ważna do: 04.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89da3c3c663016b8118000f51fd3ebd5
Podobne oferty pracy
sprzedaż wyrobów z tworzyw sztucznych na terytorium Polski, Ukrainy, Rosji i Niemiec
"AILANT" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Cieszyn (śląskie)
Montowanie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach mieszkalnych i przemysłowych, nowych i remontowanych. Jedna zmiana, umowa o pracę, praca na terenie Polski.Kontakt z pracodawcą 601 762 347.
MARCIN SZEWCZYK PRO-KLIMA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, marketingowa, tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Kołaczkowice (śląskie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
-bieżąca współpraca z dostawcami,-przygotowywanie kalkulacji i newsletterów,-ptowadzenie korespondencji handlowej,-opracowywanie promocji,-kontakt telefoniczny 58-320-11-72
FIRMA HANDLOWA "FOTO-TECHNIKA"EDWARD MAŁOTA - 2017-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Rychtal (wielkopolskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań dot. zamówień publicznych. Szczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina Miejska Łeba- Nabór pracowników
Urząd Miejski w Łebie - 2019-08-19 - Łeba (pomorskie)
- realizacja kompleksowego procesu sprzedaży sprzętu drukującego, komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach zamówień publicznych- analiza rynku zamówień publicznych pod kątem nowych ogłoszeń- przygotowanie ofert przetargowych i prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów- spotkanie z działami zakupów, informatyki- monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert- realizacja umów o zamówienie publiczne pod kątem przygotowania pełnej dokumentacji oraz wydania samego przedmiotu zamówienia w tym nadzór nad przygotowanie przedmiotu zamówienia do wydania- regularne raportowanie własnych działań- współpraca z działem zamówień publicznych
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2019-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; komunikatywność, sumienność, systematyczność, zaangażowanie; zakres obowiązków; obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestru pism, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, współpraca z biurem rachunkowym, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości, przygotowanie raportów kasowych oraz spotkań pod względem obsługi technicznej, obsługa kontrahentów firmy, itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert, utrzymywanie trwałych relacji handlowych, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku, analiza skuteczności prowadzonych działań marketongowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ŁUKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Łuków (lubelskie)
Specjalista ds. sprzedaży będzie odpowiedzialny/a:- za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.Oferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,- wynagradzanie brutto od 3 700,00 plus premia- zatrudnienie w ramach umowy o pracę pełny etat- pakiet socjalny- możliwość korzystania z parkingu Godziny pracy: 7.00- 15.00 ;10-18.00 ; 14.00-22.00 ; 22.00- 6.00 w przypadku imprez okolicznościowych. Praca przez 5 dni w tygodniu, ale może wypadać praca w sobotę i niedziele w takim przypadku w tygodniu otrzymuje się dni wolne od pracy.
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, zarządzanie nieruchomościami, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientem
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-05-25 - Szczucin (małopolskie)
tworzenie dokumentacji wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
nadzór nad BHP,P POŻ W PRODUKCJI, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowychbhp,p.poż.
Przedsiębiorstwo Budowy i Remontów Instalacji Nawrot - 2017-11-10 - Ryjewo (pomorskie)
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2015-12-08 - Ścinawa (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Zabrze (śląskie)
Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi w ŚMOSG robotami budowlanymi; pełnienie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego przy robotach wymagających pozwolenia na budowę; wykonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków w branży sanitarnej, sporządzanie protokołów w tym zakresie; opracowywanie kosztorysów, zgłoszeń do organów architektonicznych, zapytań ofertowych na roboty budowlane oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, założeń funkcjonalno użytkowych oraz programów inwestycji; dokonywanie odbiorów dokumentacji technicznych, weryfikacja kosztorysów i przedmiarów robót; udział w pracach komisji przetargowych. Wykształcenie: wyższe budowlane w branży sanitarnej. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych w branży sanitarnej; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
- Opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,- Monitorowanie działań konkurencji,- Zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy- Stałe monitorowanie uzyskiwanych wyników
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Lublin (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obrabiarki- frezarki; ustawianie narzędzi w głowicy; przygotowywanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Kobylanka (małopolskie)
Rozmowy handlowe, negocjacje cenowe, wystawianie dokumentów handlowych.
MBA-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 10zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-01-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż art spożywczych, obsługa kasy fiskalnej
Janusz Grochowski Piekarnia "GROCHLEB " - 2019-02-18 - Kozów (świętokrzyskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły podstawowej,prowadzenie spraw kadrowych zepołu szkół (praca zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela)Godziny pracy:7.30-15.30
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 - 2020-01-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów detalicznych i branżowych, prowadzenie dokumentacji dot. współpracy z klientami, koordynacja procesu realizacji zamówień.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
jw
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa lini produkcyjnej, zapewnienie ciągłości produkcji, przygotowanie opakowań do produkcji, kompletowanie wyrobu gotowego, obsługa linii pakującej, praca w godz. 6-14/14-22-22-6.
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Opole (opolskie)