SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0728) Bydgoszcz oferta pracy "HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0728)
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. sprzedaży będzie odpowiedzialny/a:- za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.Oferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,- wynagradzanie brutto od 3 700,00 plus premia- zatrudnienie w ramach umowy o pracę pełny etat- pakiet socjalny- możliwość korzystania z parkingu Godziny pracy: 7.00- 15.00 ;10-18.00 ; 14.00-22.00 ; 22.00- 6.00 w przypadku imprez okolicznościowych. Praca przez 5 dni w tygodniu, ale może wypadać praca w sobotę i niedziele w takim przypadku w tygodniu otrzymuje się dni wolne od pracy.
Data publikacji: 2020-02-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 6, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. sprzedaży będzie odpowiedzialny/a:- za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.Oferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,- wynagradzanie brutto od 3 700,00 plus premia- zatrudnienie w ramach umowy o pracę pełny etat- pakiet socjalny- możliwość korzystania z parkingu Godziny pracy: 7.00- 15.00 ;10-18.00 ; 14.00-22.00 ; 22.00- 6.00 w przypadku imprez okolicznościowych. Praca przez 5 dni w tygodniu, ale może wypadać praca w sobotę i niedziele w takim przypadku w tygodniu otrzymuje się dni wolne od pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0728)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe,- mile widziane doświadczenie w hotelarstwie lub w gastronomii- znajomość języka angielskiego,- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,- orientacja na klienta, łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji,- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,- wysoka kultura osobista,- zaawansowana znajomość pakietu Office.
Nazwa pracodawcy:
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
3 Maja 6, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny 52 325 -25-81 ub mailowy kadry (at) city-hotel.pl.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.02.2020
Oferta pracy ważna do: 19.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09cbd1c47591adfa81e4c64f67dfeee7
Podobne oferty pracy
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Zielona Góra (lubuskie)
kontrola zgodności z obowiązującymi normami i certyfikacja produkcji
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2018-10-17 - Chorzów (śląskie)
przygotowywanie i przeprowadzanie postepowań przetargowych na prace remontowo konserwacyjne,przeprowadzanie audytów weryfikujących poprawność zlecanych robót i usług,nadzór nad rozliczaniem rzeczowo-finansowym wykonawców z wykonanych prac remontowo konserwacyjnych, nadzór nad prawidłowością merytoryczną i formalną rejestrów zleceń, rejestrów faktur prowadzonych przez Biura Obsługi Klienta w ramach umów na konserwację zasobu.nadzór nad umowami dotyczącymi technicznego utrzymania zasobu.Jedna zmiana 7:30-15:30, docelowo umowa na czas nieokreślony.Kontakt kandydatów z pracodawcą: MAGDALENA ANDRZEJEWSKA, MARIA GRZEGORCZYK,tel. 713235712
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o - 2020-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów w sklepie spożywczo - przmeysłowym.
kontakt przez PUP - 2014-07-03 - Chorkówka (podkarpackie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Tarnów (małopolskie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center. CV na adres : rekrutacja.luban (at) interia.pl
Progress Active sp. z o.o. - 2016-08-05 - Lubań (dolnośląskie)
wprowadzanie danych, wyszukiwanie ogłoszeń publicznych, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Zambrów (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż internetowa
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2016-11-15 - Drzecin (lubuskie)
-przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż- zapoznanie się z regulaminem pracy- dbanie o wystrój, czystość sklepu - weryfikacja dostaw towarów- odnotowanie ewentualnych niezgodności- kontrola faktur - wprowadzanie zmian w zamówieniach
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów punktu T-Mobile
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Malbork (pomorskie)
- prace ślusarsko - rzemieślnicze oraz gospodarcze w obiekcie i jego otoczeniu
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa cyfrowych maszyn stolarskich
Mobiliario Corbano Polska Monika Przepióra - 2018-01-25 - Dominikowice (małopolskie)
Obsługa aukcji internetowych. Wystawianie aukcji Allegro, OLX
AUTO-CZĘŚCI PIOTR SZARMACH - 2019-09-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
-Kontrola i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,-Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,-Ewidencjonowanie i rozliczanie instrumentów finansowych w tym faktoring, leasing, wycena kredytów i inne zgodnie z MSSF,-Prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz realizacja czynności związanych z rozliczaniem, kontrolą i windykacją należności,-Prowadzenie ewidencji majątku spółki środki trwałe, gospodarka magazynowa itp.,-Udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSSF (rachunek zysków i strat, bilans, rachunek przepływów pieniężnych) oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym, kwartalnym, półrocznymi rocznym,-Bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy,-Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,-Inne powierzone prace w zakresie posiadanych kompetencji
RADPOL S.A. Człuchów - 2018-10-04 - Człuchów (pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z Integracji Sensorycznej z uczniami
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2019-01-16 - Tychy (śląskie)
prowadzenie finasów, planowanie kosztów, raporty finansowe
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo zamówień publicznych. Nadzór nad prawidłowością stosowania przez komórki organizacyjne ustawy Prawo zamówień publicznych, pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uczestnictwo w charakterze sekretarza w pracach powoływanych komisji przetargowych. Prowadzenie rejestu zamówień, sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2020-01-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Sierpc (mazowieckie)
testowanie urządzeń AGD pod kątem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym,
analiza i raportowanie wyników testów wg wypracowanych wcześniej zasad,
weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji i certyfikatów jakościowych,
współpraca z dostawcami, w tym firmami zagranicznymi w zakresie jakościowym.
Media Expert - 2016-05-06 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
obsługa zamówień, przygotowywanie ofert, nawiązywanie relacji z klientem
WPŻ ELBUD Gdańsk Sp. z o.o. - 2019-05-20 - Owśnice (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Mroków (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowa pozytywnego wizerunku spółki,
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kawczyn (wielkopolskie)
obsługa klienta, projektowanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie robót ciesielskich, wykonywanie szalunków systemowych ścian żelbetonowych
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2017-10-30 - Kępno (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: • Kontakt z użytkownikiem systemów informatycznych kanałem telefonicznym / elektronicznym • Rejestracja oraz rozwiązywanie zgłoszeń problemów informatycznych • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń • Udzielanie porad informatycznych • Koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem, a użytkownikami oraz ekspertami technicznymi IT • Przygotowywanie raportów i analiz
Bank BPH - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
"Lokum Wiśniewski, Frost" - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
chęci do pracy, mile widziane doświadczenia, pracodawca dowozi z Ostrowa do miejsca pracy
Dachpol Zakład Blacharsko - Dekarski Leszek Szypuła - 2017-09-27 - Młynów (wielkopolskie)
- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Specjalista do spraw płac i kadr. Wymagana umiejętność obsługi programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 662-224-778) w godzinach 7:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Krakowska 191, 40-389 Katowice) lub e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-06-25 - Katowice (śląskie)
PROWADZENIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD ZASOBEM MIESZKANIOWYM, W SZCZEGÓLNOŚCI:WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH,DOKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PRZYJMOWANIEM/ZDAWANIEM LOKALI, W TYM OCENA STANU TECHNICZNEGO, USTALENIE STOPNIA ZUŻYCIA WYPOSAŻENIA, SPORZĄDZENIE PROTOKOŁÓW I ZAKRESÓW PRAC REMONTOWYCH,SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW I KOSZTORYSÓW PRZY WYKORZYSTANIU PROGRAMU NORMA PRO,ZBIERANIE OFERT NA ROBOTY BUDOWLANE I USŁUGI NIEZBĘDNE DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI ORAZ PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UMÓW W POWYŻSZYM ZAKRESIE,NADZOROWANIE, KONTROLOWANIE, ODBIORY PRAC REMONTOWYCH I REALIZOWANYCH USŁUG NIEZBĘDNYCH DO WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA NIERUCHOMOŚCI,PROWADZENIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTACJI W TYM KSIĄŻKI OBIEKTU BUDOWLANEGO,PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Rzeszów (podkarpackie)