SPECJALISTA DS.KSIĘGOWYCH Człuchów oferta pracy RADPOL S.A. Człuchów
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: -Kontrola i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,-Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,-Ewidencjonowanie i rozliczanie instrumentów finansowych w tym faktoring, leasing, wycena kredytów i inne zgodnie z MSSF,-Prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz realizacja czynności związanych z rozliczaniem, kontrolą i windykacją należności,-Prowadzenie ewidencji majątku spółki środki trwałe, gospodarka magazynowa itp.,-Udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSSF (rachunek zysków i strat, bilans, rachunek przepływów pieniężnych) oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym, kwartalnym, półrocznymi rocznym,-Bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy,-Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,-Inne powierzone prace w zakresie posiadanych kompetencji
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)
Pracodawca: RADPOL S.A. Człuchów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Batorego 14, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Kontrola i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,-Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,-Ewidencjonowanie i rozliczanie instrumentów finansowych w tym faktoring, leasing, wycena kredytów i inne zgodnie z MSSF,-Prowadzenie ewidencji rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz realizacja czynności związanych z rozliczaniem, kontrolą i windykacją należności,-Prowadzenie ewidencji majątku spółki środki trwałe, gospodarka magazynowa itp.,-Udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSSF (rachunek zysków i strat, bilans, rachunek przepływów pieniężnych) oraz innych zestawień związanych z raportowaniem miesięcznym, kwartalnym, półrocznymi rocznym,-Bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy,-Prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,-Inne powierzone prace w zakresie posiadanych kompetencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Człuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimalne wymagania stanowiska:Wykształcenie średnie ogólne z kursem rachunkowości, średnie kierunkowe, lub wyższe związane z obszarem nauk ekonomicznych (finanse, rachunkowość, ekonomia etc.)Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw o podatkach, oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF),bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności analitycznego myślenia,skrupulatności, dokładności i terminowości,podstawowej znajomości języka angielskiego,dobrej znajomości pakietu MS Office,znajomość systemu IFS mile widziana.
Nazwa pracodawcy: RADPOL S.A. Człuchów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
Stefana Batorego 14, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. CV musi zawierać formułę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Radpol Spółka Akcyjna z siedzibą w Człuchowie (77-300), ul. Batorego 14, w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym na stanowisko specjalista ds.księgowych. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: człuchowski
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Człuchów
Ulica pracodawcy: Stefana Batorego
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.10.2018
Data dodania oferty pracy: 04.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Sporądzanie kosztorysów budolwanych oraz inncyh opracowań dla określenia wartości nakładów inwestycyjnych i kosztów
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Sieradz (łódzkie)
obszar produkcji: praca przy grilu, frytownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnianie zapasów, przygotowywanie produktów (np. kanapek, sałatek, deserów) i półproduktów, obszar sprzedaży:przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, obsługa kasy związana z odpowiedzialnością za mienie powierzone na tym stanowisku z obowiązkiem zwrotu albo wyliczenia się, przyjmowanie, zestawianie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów,utrzymywanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń; prace magazynowe oraz prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu; sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymywanie wczystości pomieszczeń, sprzętów i części sanitarnej i inne; pracodawca oferuje możliwość transportu
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA Marek Kazimierz - 2017-05-12 - Sosnowiec (śląskie)
Bieżąca ewidencja kosztów; uzgadnianie księgowań kont kosztoych na koniec miesiąca; ustalanie rzeczywistego poziomu i struktury kosztów poniesionych w danym okresie sprawozdawczym; opracowanie zestawień kosztów i prowadzenie analiz porównawczych.
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W KONINIE - 2018-08-23 - Konin (wielkopolskie)
- Katowice Miasto Ogrodów - Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek jest instytucją kultury Miasta Katowice. Do zadań statutowych instytucji należą m. in. prowadzenie działalności kulturalnej, wydawniczej i edukacyjnej oraz organizacja wydarzeń kulturalnych.- Dyrektor Katowice Miasto Ogrodów - Instytucji Kultury im. Krystyny Bochenek ogłasza nabór na stanowisko pracy SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Zakres obowiązków na stanowisku pracy: Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa; prowadzenie naborów pracowników; przygotowywanie umów i dokumentów związanych z rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej; samodzielne naliczanie i wypłata wynagrodzeń pracowników oraz zasiłków z tytułu ubezpieczeń społecznych; sporządzanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy; sporządzanie dokumentacji dla US, ZUS, GUS oraz kompleksowa współpraca z tymi instytucjami; sporządzanie raportów kadrowo-płacowych; sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zajęciami komorniczymi; wystawianie zaświadczeń RP-7 dla pracowników; archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. - Oferowane warunki pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach stosunku pracy, praca przy komputerze.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe ekonomiczne); co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe; biegła znajomość przepisów kodeksu pracy oraz ustawy zasiłkowej; biegła obsługa komputera, w tym posługiwanie się programami pakietu MS Office; mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego enova; samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność oraz odpowiedzialność; dobra organizacja pracy, terminowość wykonywania zadań, komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
KATOWICE MIASTO OGRODÓW - INSTYTUCJA KULTURY IM. KRYSTYNY BOCHENEK - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Grochowiska Księże (kujawsko-pomorskie)
- kontakt z kontrahentami,- składanie zamówień mailowo i telefonicznie,- wyszukiwanie najlepszych ofert na rynku,- prowadzenie samochodu służbowego
Białostockie Zakłady Graficzne S.A. - 2015-12-02 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku azjatyckiego (rekrutacja pracowników), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, znajomość j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahentów (prowadzenie naboru pracowników z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, obsługa komputera, urządzeń biurowych, znajomość rozliczeń z ZUS oraz prawa pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-02-08 - Wejherowo (pomorskie)
Przewodzenie w tworzeniu, wdrażaniu i ulepszaniu kluczowych procesów ITIL, zestawu narzędzi zarządzania usługami IT, KPI, budżetu. Zapewnianie ciągłości świadczenia usług - zabezpieczenia dostaw z zewnętrznych i wewnętzrnych źródeł. Zapewnienie właściwego nadzoru działania operacyjnego w celu właściwej realizacji procesów ITIL. Uczestnictwo i wkład w nadzór nad zarządzaniem sprzedażą. Odpowiedzialność za jakość dokumentacji (procesy, procedury, instrukcje pracy, projekty). Wkład w rozwój i utrzymanie podstawowych zasad oceny działania IT. Analiza oraz przetwarzanie surowych danych zebranych w trakcie oceny usług. Koordynowanie prac realizowanych przez zewnętrznych dostawców oraz lokalnych zespołów IT. Regularne kontakty z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Praca w złożonej macierzowej organizacji międzynarodowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń. Zebranie i uzgodnienie wymagań Klienta w zakresie systemu rejestracji czasu pracy, testowanie przed wdrożeniem rejestratorów czasu pracy, instalacja okablowania nisko prądowego i sieciowego LAN, montaż i podłączenie u klienta zasilaczy buforowych do rejestratorów czasu pracyMontaż i konfiguracja rejestratorów czasu pracy u klienta.Instalacja i konfiguracja bazy MSSQL, instalacja i konfiguracja oprogramowania do rejestracji czasu pracyWdrożenie systemu rejestracji czasu pracy u klienta, poprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi systemu rejestracji czasu pracy, przygotowanie dokumentacji wdrożeniowej.
"AUTOID POLSKA "SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, formułowanie oraz wdrażanie nowych, innowacyjnych zmian w zakresie BHP, wdrażanie regulaminów, instrukcji oraz standardów postepowań w zakresie BHP, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, nadzór nad ważnością badań lekarskich zatrudnionych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Mława (mazowieckie)
opieka nad osobami starszymi i chorymi
Fundacja "Dla Drezdenka" - 2018-09-21 - Drezdenko (lubuskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
PPHU PROMODA & PROHIPO - 2015-11-30 - Chrósty Wysińskie (pomorskie)
Obsługa klienta hurtowego i indywidualnego oraz praca na magazynie.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Michałowice (małopolskie)
1) Telefoniczna i internetowa obsługa kontaktów inicjowanych przez dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych, 2) Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów informatycznych firmy, 3) Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy partnerami handlowymi a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-05-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Czerwonak (wielkopolskie)
sprzedaż towarów,analiza stanu zapasów, nalezności.
"DAK-BUD" Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
zmywanie naczyń, sprzątanie lokalu i na zewnątrz lokalu
CONSTANS CONSULTING KRZYSZTOF GIERCZAK - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista sprzedaży internetowej; staż w godz. 8.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Skopanie (podkarpackie)
prowadzenie , obsługa klienta
VILLA GRAND K&Ż SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-14 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Ustawianie konstrukcji stalowych, składanie elementów
ŁUK - SPAW Łukasz Woźniak - 2016-10-18 - Świebodzin (lubuskie)
Sporządzanie zleceń dla poszczególnych konserwatorów Kontrola terminowości i jakości oraz odbiór realizowanych zleceń przez poszczególnych konserwatorów z rozliczaniem materiałowymUczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych świadczonych usług przez grupę konserwacyjno-remontowąProwadzenie spraw związanych z wynajmowaniem miejsc postojowych oraz świetlicy na terenie przy ul. Płk. Dąbka 213 oraz wystawianie faktur za wynajęcie świetlicyFakturowanie usług wykonywanych na rzecz mieszkańców i zużytej energii przez użytkowników wynajmowanych pomieszczeńRozliczanie miesięczne prac wykonanych przez grupę konserwacyjno-remontową w ramach realizacji zadań na rzecz osiedlaWYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00-16.00/ wt.-czw. 07.00-15.00/ pt. 07.00-14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-10-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul;. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, mycie podłóg, opróżnianie koszy, sprzątanie łazienek.
A&C Chrzanowski Arkadiusz - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracowniczych. Ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich. Nadzór nad badaniami lekarskimi. Ewidencja czasu pracy pracowników.
DAM-BUD Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)