SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPECJALISTA DS. OFEROWANIA) K/M Warszawa oferta pracy JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPECJALISTA DS. OFEROWANIA) K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja kompleksowego procesu sprzedaży sprzętu drukującego, komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach zamówień publicznych- analiza rynku zamówień publicznych pod kątem nowych ogłoszeń- przygotowanie ofert przetargowych i prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów- spotkanie z działami zakupów, informatyki- monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert- realizacja umów o zamówienie publiczne pod kątem przygotowania pełnej dokumentacji oraz wydania samego przedmiotu zamówienia w tym nadzór nad przygotowanie przedmiotu zamówienia do wydania- regularne raportowanie własnych działań- współpraca z działem zamówień publicznych
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja kompleksowego procesu sprzedaży sprzętu drukującego, komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach zamówień publicznych- analiza rynku zamówień publicznych pod kątem nowych ogłoszeń- przygotowanie ofert przetargowych i prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów- spotkanie z działami zakupów, informatyki- monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert- realizacja umów o zamówienie publiczne pod kątem przygotowania pełnej dokumentacji oraz wydania samego przedmiotu zamówienia w tym nadzór nad przygotowanie przedmiotu zamówienia do wydania- regularne raportowanie własnych działań- współpraca z działem zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPECJALISTA DS. OFEROWANIA) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenie przy przygotowywaniu ofert przetargowych w zamówieniach publicznych po stronie oferenta, pełna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, umiejętności pracy pod presją czasu, silna motywacja i determinacja w osiągnięciu wyznaczonych celów, wysoko rozwinięte zdolności komunikacji i prezentacji, samodzielność i systematyczność w działaniu, doświadczenie i umiejętności w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem, biegła znajomość pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie w branży IT, co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego. Obowiązki: - realizacja kompleksowego procesu sprzedaży sprzętu drukującego, komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach zamówień publicznych- analiza rynku zamówień publicznych pod kątem nowych ogłoszeń- przygotowanie ofert przetargowych i prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów- spotkanie z działami zakupów, informatyki- monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert- realizacja umów o zamówienie publiczne pod kątem przygotowania pełnej dokumentacji oraz wydania samego przedmiotu zamówienia w tym nadzór nad przygotowanie przedmiotu zamówienia do wydania- regularne raportowanie własnych działań- współpraca z działem zamówień publicznych[Zgłoszenia: praca (at) jmdata.pl, telefonicznie: 22 673 02 22]
Nazwa pracodawcy: JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracoadwcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://www.jmdata.pl/
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 233
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 02.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?706e48535c4881e95cd9f5172d6e7bcc
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. księgowości
IZOINSTALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-05 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, budowanie i utrzymywania relacji z klientem, pozyskiwaniem nowych klientów, dbałość i wysoką jakość obsługi klienta, realizacja strategii sprzedażowych firmy.
MOSTOSTAL SIEDLCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K. - 2018-02-06 - Siedlce (mazowieckie)
Prace zwiazane ze stanowiskiem - specjalista do spraw kadr i płac.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kolno (podlaskie)
Nadzór technologiczny nad procesem kompostowania, rzetelne prowadzenie dokumentacji , kontrola stanu technicznego obiektu i urządzeń, usuwanie awarii, przeglądy i konserwacja.
"EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-07 - Łężyce (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji prowadzonej przez spółkę, kontrolownaie i uzupełnianie akt osobowych pracowników, prowadzenie analiz i statystyk, sporzadzanie i przygotowywanie multimedialnych materiałów szkoleniowych, pozyskiwanie nowych klientów i inne
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Trzebinia (małopolskie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)
Obsługa kontraktów UA, rekrutacja i obsługa pracowników, organizacja zatrudnienia, obsługa pracowników w sprawie legalizacj pobytu, konsultacja pracowników z Ukrainy w sprawie legalizacji zatrudnienia oraz innych spraw związanych z legalnym pobytem, oraz pracą. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudneinia: 3 lata. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): svitlana.pakhmova (at) find-work.pl, tel.: 516 155 115, adres: ul. Zelwerowicza 18A, 53-676 Wrocław.
FIND WORK SP. Z O. O. - 2019-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radomsko (łódzkie)
przygotowanie dekomuntacji/wniosków o finansowanie inwestycji, przygotowanie i rozliczanie projektów inwestycyjnych, bieżący nadzór nad inwestycjami w zakresie komercjalizacji, marketingu, promocji
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, segregacja dokumentów.
INVESTPOL Emilia Kumik - 2019-01-09 - Jawor (dolnośląskie)
- samodzielne prowadzenie procesów syntezy polimerów w skali laboratoryjnej,- opracowywaniu nowych wyrobów zgodnie z zapotrzebowaniem rynku,- wdrażanie wyrobów do produkcji,- prawadzenie badań fizyko-chemicznych polimerów,- tworzenie dokumentacji laboratoryjnej.
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
f
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, organizowanie transportu
SKŁAD MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH TOMBUD IWONA SZANOWSKA - 2018-08-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- sporządzanie zestawień w programie Excel- sporządzanie pism, obsługa kancelaryjna- obsługa faksu i ksero, - przygotowanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Gorlice (małopolskie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i innych dzienników i rejestrów.2. Rejestracja poczty zwykłej i resortowej, przygotowywanie dokumentów do wysyłki.3. Obsługa urządzeń biurowych w tym faksu, ksero.4. Przyjmowanie i załatwianie rozmów telefonicznych.5. Archiwizowanie spraw (dokumentacji) ostatecznie załatwionych zgodnie z obowiązującymi przepisami.6. Archiwizowanie dokumentów jawnych.7. Ewidencjonowanie przychodzącej i wychodzącej korespondencji w dziennikach korespondencyjnych.8. Przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do odpowiednich komórek.9. Prowadzenie skorowidzów.10. Sporządzanie opisów akt przekazanych.11. Prowadzenie innych rejestrów tj. książek doręczeń, dzienników podawczych, rejestrów poczty.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kartuzy (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Opiniowanie wniosków poszczególnych wydziałów/sekcji o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej.Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-10-04 - Lublin (lubelskie)
Modelowanie i wizualizacja danych mające na celu optymalizację procesów biznesowych (wykorzystanie SQL, MS Power BI, Excel), dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, udział w projektach analitycznych, weryfikacja poprawności danych wprowadzanych so systemu ERP i baz danych, cykliczne raportowanie wyników procesów biznesowych firmy w oparciu o system raportowania, przygotowywanie analiz ad hoc - wsparcie analityczne innych działów firmy (klient wewnętrzny).Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 3200zł (brutto) - kwota do ustalenia.
"ASAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-06 - Siedlce (mazowieckie)
Zmywanie naczyń kuchennych, sprzątanie w restauracji
DOROTA SZLACHTA FHU, SPORT I TURYSTYKA RING, RESTAURACJA TAJSKA SAMUI, PUB SPORTOWY RING , KLUB RING - 2017-06-06 - Kraków (małopolskie)
budowanie relacji z klientem, rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami (przedstawicielami handlowymi, pracownikami serwisu); wymagania: wykształcenie min.średnie, sprawna obsługa komputera-pakietu MS Office, przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność redagowania pism, odporność na stres, komunikatywnośćkontakt: osobisty lub tel.52-391 11 29 lub 882 026 601 lub rekrutacja (at) astor.info.pl
ASTOR Marek Plewa - 2017-02-24 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
Praca dla montera rusztowań.Miejsce wykonywania pracy: Ostrawa.Wymagane uprawnienia montera rusztowań.
T.I.G. MONTAŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Racibórz (śląskie)
Konserwacja i obsługa maszyn (sortownica i pakowarki).
GPW BOBER Sp.z.o.o. Spólka komandytowa - 2016-03-25 - Warszawice (mazowieckie)
Prowadzenie aktywnej współpracy z niemieckimi partnerami biznesowymi, zarządzanie dokumentami w systemie SAP, realizacja projektów poprzez współpracę z działami wewnętrznymi firmy, weryfikacja warunków sprzedaży, bieżąca kontrola stanu realizacji zamówień,analizowanie potrzeb klienta, proponowanie rozwiązań najlepszych pod kątem zapewnienia ciągłości współpracy.
HLT - 2021-04-15 - Głuchołazy (opolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenia rozmów i korespondencji.
"HAMAR"A.M. BENEDYKCIŃSCY Spółka Jawna - 2020-03-02 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2019-10-17 - Legionowo (mazowieckie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Wrocław (dolnośląskie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)
specjalista ds. jakościZadania:Planowanie i doskonalenie jakości wyrobówIdentyfikowanie przyczyn niezgodności i wdrażanie działań korygującychKontakt z Klientem w zakresie reklamacji i uzgodnień jakościowychObsługa niezgodności wewnętrznychKontrola jakości produkowanych wyrobówMonitorowanie wskaźników jakościowychPrzeprowadzanie auditów produktu i procesów produkcyjnychRealizacja procedur jakościowychPromowanie działań projakościowychNadzór nad działalnością środowiskową firmyAktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
Agmar S.A. - 2019-05-22 - Mielec (podkarpackie)
- Współtworzenie profilu kandydata. Planowanie procesu rekrutacji. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych na ukraińskie, białoruskie, rosyjskie, gruzińskie, mołdawskie portale z pracą. Przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii i dokonywanie ich selekcji. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii. Monitorowanie rynku pracy. Sporządzanie i prowadzenia bazy danych CV. Sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Odbieranie samochodem służbowym pracowników z dworca / lotniska. Pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. Czynności związane z przygotowaniem i kompletowaniem niezbędnej dokumentacji dla nowych pracowników. Pomoc w uzupełnianiu kwestionariuszy osobowych. Pomoc w załatwianiu spraw związanych z zakwaterowaniem. Informowanie kandydatów o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-13:00.
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Katowice (śląskie)
- rekrutowanie pracowników- wyznaczanie spotkań- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capała - 2017-10-23 - Dęblin (lubelskie)