SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Jawor oferta pracy INVESTPOL Emilia Kumik
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, segregacja dokumentów.
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: INVESTPOL Emilia Kumik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 1, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, segregacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: INVESTPOL Emilia Kumik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Słowackiego 1, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jaworski
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawor
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 09.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j/w
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i anglojęzycznymi.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji, planowanie projektów, przygotowywanie raportów, sprawozdania.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prece związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
badanie zdolności procesów maszyn, analizy systemów pomiarowych /MSA/,nadzorowanie środków pomiarowych,sporządzanie dokumentacji PPAP
FABRYKA OSPRZĘTU SAMOCHODOWEGO "POLMO ŁÓDŹ" S.A - 2018-10-30 - Łódź (łódzkie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-09-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Wołów (dolnośląskie)
Obsługa obrabiarki numerycznej
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2018-11-30 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych ofert nieruchomości na sprzedaż, dojazd oraz pozyskanie danych od klienta na temat nieruchomości, uzgadnianie wizyt z potencjalnymi nabywcami oraz wizytacja na nieruchomościach, umawianie i obecność w trakcie sporządzania aktu notarialnego sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Malbork (pomorskie)
Wspomaganie pracy nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Lubania (łódzkie)
Planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań SEM/SEO. Obsługa kanałów social media. Marketing szeptany na forach i grupach dyskusyjnych. Przygotowanie raportów, prezentacji.
GK BETA sp. z o.o. - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
import surowców oraz materiałów do produkcji, monitorowanie zapotrzebowania na surowce, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
Rejestracja ośwaidczeń o zamiarze powierzenia wykonywania prcy cudzoziemcom, wnioskowanie o zezwolenia na pracę, kontakt z urzedami, prace administracyjno-biurowe
Gremi Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
Oferowanie produktów ubezpieczeniowych
BENETUS Adam Radziejewski - 2016-06-14 - Białystok (podlaskie)
montaż i naprawa plandek, przycinanie materiałów, praca powyżej 3m.
Firma Handlowo-Usługowa "Big - Pland" Jarosław Szypszak - 2017-09-29 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 3885 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów, nadzorowanie i zarządzanie procesem produkcyjnym, analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym, inicjowanie i branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne, regularne opracowywanie i śledzenie wskaźników TPM dla Wydziału, szkolenie pracowników z narzędzi TPM, członkostwo w filarze Focused Improvement i Autonomus Maintenance (TPM)
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-19 - Kalisz (wielkopolskie)
znajomość zagadnień ekonomicznych-księgowości materiałowejznajomość programu użytkowego typu COMARCH lub innegosumienność ,rzetelność i zdyscyplinowanie
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ " KRYZBYT" Sp. z o.o. - 2016-12-05 - Bieruń (śląskie)
Obsluga maszyn i urządzęń na produkcji, realizowanie zleceń produkcyjnych zgodnie z zadaniami przewidzianymi w planie produkcyjnym, przestrzeganie jakości wytwarzanych produktów, odpowiedzialność za zachowanie BHP i przepisów ppoż. Docelowo umowa o pracę na czas określony/ nieokreślony.
AGRO-FISH Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Kartoszyno (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), zapewnienie kompleksowej obsługi kadrowej pracowników, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, aktualizacja danych w systemie.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2018-03-27 - Nysa (opolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wodzisław (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i obsługa kontrahentów ze wschodu
HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. 76-153 Darłowo ul. Dorszowa 3 - 2017-07-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)