SPECJALISTA Legionowo oferta pracy CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 547 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
Data publikacji: 2019-10-17
Lokalizacja: Legionowo (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 547 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legionowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legionowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legionowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy przy pracach przygotowawczych do druku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 547 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność organizacji pracy własnej, komunikowania się, współpracy, interpretacji przepisów, rozwiązywania problemów. Pożądane 2 lata pracy na stanowisku związanym z korektą tekstu.Wymagane dokumenty kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Centrum Szkolenia Policji+ list motywacyjny.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:45 - 15:45
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legionowo
Adres strony pracodawcy: www.csp.edu.pl
Ulica pracodawcy: Zegrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 121
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy przy pracach przygotowawczych do druku
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f860014f44f44f36793ea01158a5a8f0
Podobne oferty pracy
- zapisywanie, weryfikacja zrealizowanych transakcji według dokumentacji;g38- monitorowanie wyjątków procesowch- wspieranie i rozwiązywanie problemów systemach pracy; kontrolowanie; wnoszenie ulepszeń, określanie specyfikacji procesowych; kontrola ics.
Bayer Sp. z o.o. - 2019-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
rozliczanie stanów magazynowych
DROB-BOGS ZAKŁADY DROBIARSKIE BOGUSŁAWSKI JACEK - 2015-11-26 - Kaleń (łódzkie)
spawacz MIG
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Skrzyszów (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, - analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, - prowadzenie konsultacji dydaktycznych, - prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,- opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu- raportowanie błedów- wyszukiwanie informacji w sieci
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, przygotowywanie raportów, sprawozdań, przygotowywanie dokumentów związanych z bieżącą działalnością firmy, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, redagowanie dokumentów służbowych
AHB1 Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Realizacja szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki (Windows Server, Cyberbezpieczeństwo). Prowadzenie zajęć dydaktycznych. Opracowywanie planów konspektów. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2016-12-16 - Zegrze (mazowieckie)
tworzenie i realizacja akcji promocyjnych,uczestnictwo w targach, realizacja prezentacji multymedialnych, dbanie o ekspoaycję Alles w sklepach firmowych i partnerskich.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Głowno (łódzkie)
-wykonywanie henny brwi i rzęs-wykonywanie regulacji brwi-zabieg oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu-depilacja -przekłuwanie uszu-wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i liftingujących twarzy-mikrodermabrazja- peeling kawitacyjny-zabiegi z zastosowaniem kwasów wysokoprocentowych-pedicure
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Świebodzin (lubuskie)
praca na terenie Śląska, z zakwaterowaniem zapewnionym przez pracodawcę, praca przy budowie dróg
Firma Transportowo-Usługowa "PALA" Pala Jerzy Janowice 178 - 2015-12-28 - Janowice (małopolskie)
wspomaganie działu kadr w bieżących w zadaniach
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów, rozliczanie pracowników, udzielanie informacji, koordynowanie pracowników, głównie z krajów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2015-12-03 - Osina Mała (łódzkie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Mile widziana znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Katowice (śląskie)
umowa zlecenie*Telefoniczny kontakt z klientem * Umawianie i potwierdzanie spotkań * terminowość w wykonywaniu zleceń.
Bit CC - 2017-03-17 - Września (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-09-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
j.w.
UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
•kontrola merytoryczna nad prawidłową realizacją i przebiegiem zajęć w ramach Mobilnego Centrum Doradztwa Zawodowego;•pomoc doradcom zatrudnionym w Mobilnym Centrum Doradztwa Zawodowego, wsparcie w zakresie merytorycznym;•współpraca ze szkołami objętymi wsparciem w ramach Mobilnego Centrum Doradztwa Zawodowego, ustalenie harmonogramu realizacji zajęć oraz określenie ich zakresu merytorycznego •współpraca i wsparcie merytoryczne w zakresie korelacji prowadzonego poradnictwa zawodowego w Mobilnym Centrum Doradztwa Zawodowego z doradztwem zawodowym prowadzonym w szkołach;•rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań merytorycznych z przebiegu realizacji projektu oraz przekazywanie ich koordynatorowi projektu; •współpraca z koordynatorem projektu oraz pozostałym personelem projektu;
Zespół Placówek Oświatowych - 2019-10-16 - Opole (opolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Kraśnik (lubelskie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2017-01-25 - Świnna Poręba (małopolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta azerskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów hutniczych, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców.Frma zajmuje się dystrybucją wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium, blach dachowych oraz ogrodzeń i bram garażowych.
ODMET S.A. - 2017-02-03 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-05-15 - Płock (mazowieckie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie czasu pracy, ewidencja urlopów, przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy. Planowanie terminów szkoleń wstępnych i okresowych BHP. Skierowania na badania lekarskie pracowników. Prowadzenie teczek osobowych.
Przedszkole nr 9 - 2018-10-02 - Gdynia (pomorskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrobotnych do 30r.ż.Kontakt z klientem, sprzedaz produktów i usług, montaż okien, obsługa agregatu do natrysku piany poliuretanowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Sufczyn (mazowieckie)
Gotowość do pracy w delegacji,według zleceń
DREMAN JOB Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-23 - Krapkowice (opolskie)