SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH, KADR I PŁAC Sandomierz oferta pracy Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1. kompletowanie, weryfikacja i prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej2. ewidencja i dekretacja dokumentów w rejestrach zakupu i sprzedaży VAT3. ewidencja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych4. współpraca z komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizowanych zadań5. wystawianie faktur sprzedaży,6. ewidencja magazynu/środków trwałych7.bieżące monitorowanie należności oraz analiza kont, prowadzenie rozrachunków i windykacji8.pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych w tym sprawozdań dla organizatorów/GUS9.Obsługa programu księgowo-kadrowego10.Prowadzenie akt osobowych11.Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.12. Dokumentacja do ZUS,PFRON, GUS.
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. kompletowanie, weryfikacja i prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej2. ewidencja i dekretacja dokumentów w rejestrach zakupu i sprzedaży VAT3. ewidencja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych4. współpraca z komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizowanych zadań5. wystawianie faktur sprzedaży,6. ewidencja magazynu/środków trwałych7.bieżące monitorowanie należności oraz analiza kont, prowadzenie rozrachunków i windykacji8.pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych w tym sprawozdań dla organizatorów/GUS9.Obsługa programu księgowo-kadrowego10.Prowadzenie akt osobowych11.Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.12. Dokumentacja do ZUS,PFRON, GUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sandomierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 04.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość jęz. angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie w zawodzie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów księgowo - kasowych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik obsługi płacowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście na adres: 27-600 Sandomierz, ul. Zamkowa 12 lub przesyłanie na adres e-mail: sekretariat (at) zamek-sandomierz.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Adres strony pracodawcy: www.zamek-sandomierz.pl
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: muzeum
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 01.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2a501d99c49edc81014ca09d0c302ce0
Podobne oferty pracy
segregacja towaru
kontakt przez OHP - 2019-03-26 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, kawiarni i drink bar, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Bukowina Tatrzańska (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, obsługa sekretariatu
Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim - 2016-06-22 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
ECONOVA Artur Guryn - 2016-01-18 - Zgierz (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-10-16 - Radom (mazowieckie)
prace związane z wykończeniem budynków, zgodnie z projektem budowlanym w tym: wykonywanie robót murarskich, tynków zwykłych i cienkowarstwowych, okładzin ściennych z płyt ceramicznych, desek, płyt, paneli, wykonywanie dociepleń budynków, malowanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejową, wykonywanie remontów, konserwacji pomieszczeń, kosztorysowanie robót wykończeniowych, sporządzanie dokumentacji związanej z wykonywaniem robót
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie biura Spółki, obsługa poczty, połączeń tel., prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz materiałów i narzędzi biurowych, obsługa połączeń telefonicznych, zarządzaniem obiegiem informacji, opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym i finansowym, kontrola faktur i rachunków za zakupione usługi i materiały pod względem formalnym i rachunkowym, prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej najemców i kontrahentów zewnętrznych, przygotowywanie ogłoszeń prasowych i internetowych, wystawianie faktur VAT, faktur zaliczkowych, faktur korygujących oraz not korygujących dla najemców, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz danych do analiz, kontrolowanie przeterminowanych należności, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie dokumentacji windykacyjnej oraz wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych.
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI GO SPÓŁKA Z O. O. - 2019-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
- sporządzanie zapytań ofertowych i zamówień materiałów- analiza cen materiałów budowlanych- koordynacja dostaw materiałów na budowę- współpraca z dostawcamidocelowo um. na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w procesie sprzedaży.
Sunreef Venture S.A. - 2020-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przychodzących zapytań od klientów w jezyku francuskim i angielskim (telefonicznych, e-mailowych, korzystanie z narzędzia do zarządzania zapytaniami).Analiza sprawozdań i przypomnień, analiza głównych przyczyn problemów.Eskalacja do innych grup (departamentów, jednostek biznesowych i interesariuszy).Współpraca z innymi działami firmy, dostawcami i interesariuszami.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
Color Trading Sp zoo - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w pracy biurowej w zakresie administracji, min. 3 lata doświadczenia w dziale kadr i płac; kwalifikacje: umiejętność obsługi urządzeń biurowych; dobra znajomość MS Office; znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacji kadrowej; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność, kultura osobista oraz umiejętność szybkiego uczenia się; mile widziana znajomość programu Optima Kadry i Płace, Płatnik, Asystent Faktura; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie sekretariatu; bieżąca obsługa i kontakt z klientem; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzacą; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami; prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy (w tym kierowców); pełna obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2018-01-18 - Gierałtowice (śląskie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
Wykonywanie zadań związanych z wytwarzaniem i wypiekaniem różnych rodzajów pieczywa. Dbanie o czystość na stanowisku pracy.Po okresie próbnym mozliwośc dalszego zatrudnienia i negocjacji wynagrodzenia. Ważne chęci do pracy.Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Matyja - 2020-07-13 - Tuligłowy (podkarpackie)
odbieranie zamówień, prowadzenie rozmów z klientami, prace biurowe.Praca w godzinach 22-17
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2017-10-20 - Mielec (podkarpackie)
prace związane z wykonywaniem kanalizacji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Wodbud Spółka Akcyjna - 2019-04-26 - Wyszków (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
PPHU JOL-MARK - 2016-03-22 - Węgierska Górka (śląskie)
Promowanie produktów i towarów na terenie Polski i za granicą, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych stosunków handlowych z pozyskanymi klientami, negocjacje cenowe i ofertowanie do klientów, serwisowanie sprzedanych maszyn i urządzeń na terenie Polski i poza granicami, zaopatrzenie i gospodarka magazynowa.Praca w godz. 8-16Miejsce wyk. pracy siedziba firmy oraz lokalizacje klientów firmy
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
weryfikowanie oraz sporządzanie baz danych klientów, obsługa komputera i urzadzeń biurowych, archiwizowanie dokumentacji, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2019-04-16 - Racibórz (śląskie)
Procesowanie zamówień zakupów w systemie komputerowym, koordynacja dostaw bezpośrednich i magazynowych, kontakt z dostawcami i odbiorcami, obsługa reklamacji dotyczących asortymentu, obsługa działu handlowego w zakresie pytań asortymentowych, zlecenia transportu z uwzględnieniem optymalizacji kosztów oraz poziomu satysfakcji klienta, udział w innych projektach w ramach działań firmy.
FILTROWENT SP. Z O.O. SP.K - 2019-07-30 - Boruja Nowa (wielkopolskie)
obsługa klientów hurtowych, reprezentowanie na targach
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Chrzanów (małopolskie)
wyszukiwanie i rekrutacja kandydatów ,zamieszczanie ogłoszeń o pracy,selekcja kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, planowanie efektywnych kanałów i metod sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami hanlowymi, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządanie dokumentacji
DENEL Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-09-18 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie rejestrów, wysyłanie korespondencji, pomoc w obsłudze konta ubezpieczonego. Godziny odbywania stażu pn - pt 7:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bełchatów (łódzkie)