SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA(NR 0692) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA(NR 0692)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie zapytań ofertowych i zamówień materiałów- analiza cen materiałów budowlanych- koordynacja dostaw materiałów na budowę- współpraca z dostawcamidocelowo um. na czas nieokreślony
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie zapytań ofertowych i zamówień materiałów- analiza cen materiałów budowlanych- koordynacja dostaw materiałów na budowę- współpraca z dostawcamidocelowo um. na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA(NR 0692)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, umiejętności negocjacyjne, bardzo dobra organizacja pracy własnej, praca pod presją czasu
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 109, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
52 390 85 10 lub przesłać elektronicznie na adres: pubr.rekrutacja (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 109
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed3deb10032a2898eb68c72bfb211ec6
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
Realizacja celów marketingowych, prowadzenie analiz i badań rynku, nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych
MS Auto Service - 2016-11-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych wewnątrz organizacji; koordynacja procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; utrzymywanie i kontrola poziomu zapasów; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; liczne wyjazdy służbowe (kilkudniowe, około raz w miesiącu); kontakty z klientami zagranicznymi.
"BECK & POLLITZER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-21 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wieluń (łódzkie)
Tworzenie bazy danych klientów firmy, zbieranie zamówień w języku rosyjskim i ukraińskim, tworzenie dokumentacji formy, utrzymywanie kontakórw z ukraińskojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie fv zakupu surowca, rozliczanie stanów magazynowych, kontrola nad planowaniem produkcji, sporządzanie raportów dotyczących produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Iłownica (pomorskie)
1. Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL sp. z o.o.2. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami 3. Usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków w placówce przedszkolnej, dbanie o czystość na stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Radzymin (mazowieckie)
j.w.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów - budowanie bazy potencjalnych klientów biznesowych pod kątem oferowanych usług - przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacja produktów i usług - sprzedaz produktów i usług internetowych (strony, aplikacje, portale, hosting, usługi marketingowe) - budowanie i pielęgnowanie długotrwałych relacji z klientem -ścisła współpraca z zespołem programistycznym. Praca w godzinach 8-16
e-direct POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Opole (opolskie)
ANALIZA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Opoczno (łódzkie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płonne (kujawsko-pomorskie)
ochrona w drogerii
EUROPEAN SECURITY AGENCY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Żory (śląskie)
Znajomość Kodeksu Pracy, Karty Nauczyciela, ustawy Prawo oświatowe, Kodeksu postępowania administracyjnego: prowadzenie akt osobowych, w tym dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, awans zawodowy i doskonalenie nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych, wnioski dotyczące nagród, w tym jubileuszowych, ewidencja czasu pracy, badania lekarskie i szkolenia z zakresu BHP, przygotowywanie i wprowadzanie informacji do systemu informacji oświatowej, współpraca przy tworzeniu arkusza organizacyjnego, sporządzanie list płac i inne zlecone przez dyrektora. Okres zatrudnienia 3 miesiące. Godz. pracy 7.30-15.30.
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego - 2019-02-12 - Słupsk (pomorskie)
Planowanie startegii marketingowej i przygotowanie materiałów promocyjnych wydawnictwa. Przygotowanie informacji prasowych. Podejmowanie pozafinansowej współpracy z miejscami kultury.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Składanie zamówień na materiały. Pozyskiwanie dostawców i podwykonawców.
Łagrom Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Pogorzela (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentacji transportowej i magazynowej oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem, wystawianie faktur, wypełnianie dokumentów magazynowych ( WZ,RW, MM ) nadzór nad pracą magazynu podkątem adminitracyjnym.
MARDOM PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-26 - Lipniki Stare (mazowieckie)
redagowanie i wprowadzanie opisów w sklepie internetowym
FU JIA BAI NIAN Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.Celem Fundacji Szlachetny Bohater jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej, ukierunkowana przede wszystkim na rzecz osób, których przypadki mają charakter szczególny, dzieci przedwcześnie urodzonych i niepełnosprawnych. Wraz z poszerzaniem działalności fundacyjnej oraz tworzeniem nowych projektów, Fundacja Szlachetny Bohater poszukuje osób do pracy w nowym oddziale we Wrześni.
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-08-29 - Września (wielkopolskie)
nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, eksploatacja i administrowanie wdrożonych systemów informatycznych, oferta w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporzadzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-09-06 - Gdynia (pomorskie)
- sporządzanie zamówień na surowce do produkcji oraz wszystkie środki pomocnicze na podstawie zapotrzebowania oraz zleceń produkcyjnych,- kontakt i negocjacje z bieżącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie cen na rynku- nadzór nad stanem surowców, bieżące reagowanie na potrzeby produkcyjne- kontakt z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień- przygotowywanie raportów i analiz- bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych- optymalizacja stanów magazynowych i koordynacja dostaw.
SECESPOL Sp. zoo - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
GŁÓWNIE: naliczanie listy płac, wynagrodzeń, rachunków dla pracowników tymczasowych oraz wewnętrznych, PFRON aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zarządzanie systemem ewidencji czasu pracy rozliczanie PIT sporządzanie raportów, współpraca oraz udzielanie wyjaśnień do ZUS, GUS, US, komornicy prowadzenie oraz kontrola legalności pobytu i pracy cudzoziemców pisanie wniosków oraz wystawianie zaświadczeń do PUP i UW współpraca z działem księgowości udzielanie wyjaśnień w kwestiach kadrowo-płacowych pracownikom bieżąca rekrutacja pracowników tymczasowych prowadzenie projektów rekrutacji stałychDODATKOWO: współpraca z klientami firmy wykonywanie czynności handlowych polegający
Serwis Personalny Polska Sp. z o. o. - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie
Budowanie, Sprzątanie, Pomoc domowa Grzegorz Jachalski - 2019-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
EKOPOMP zajmuje się dystrybucją pomp, części zamiennych i armatury przemysłowej. Główną grupą produktów są profesjonalne pompy przemysłowe oraz pompy budowlane pompy zatapialne. Oferta obejmuje pompy, które znajdują zastosowanie w budownictwie, zakładach przemysłowych, zakładach przetwórstwa spożywczego, rolnictwie, ogrodnictwie oraz w zakładach gospodarki wodnościekowej. Zakres obowiązków: - kontakty z byłymi, obecnymi i potencjalnymi partnerami handlowymi, - spotkania i negocjacje handlowe z klientami,- doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów,- pozyskiwanie potencjalnych odbiorców,- przygotowywanie ofert handlowych.Kontakt z pracodawcą: renata.freilich (at) ekopomp.pl
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; SALON URODY Grażyna Orłowska,Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2016-02-25 - Rudna Mała (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku, informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2015-11-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Opole (opolskie)