SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kołobrzeg oferta pracy Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kasy głównej, sporządzanie rachunków do stałych umów zleceń, wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do programu finansowo-księgowego i dekretacje, prowadzenie dokumentacji ZFŚS, przygotowywanie przelewów za płatności terminowe dla kontrahentów, wystawianie faktur VAT dla kontrahentów, prowadzenie magazynów towarów i materiałów, prowadzenie ewidencji środków trwałych (OT, LT), przygotowywanie planu amortyzacji oraz tabeli amortyzacyjnej, rozliczanie inwentaryzacji. Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30.
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kasy głównej, sporządzanie rachunków do stałych umów zleceń, wprowadzanie danych z dokumentów źródłowych do programu finansowo-księgowego i dekretacje, prowadzenie dokumentacji ZFŚS, przygotowywanie przelewów za płatności terminowe dla kontrahentów, wystawianie faktur VAT dla kontrahentów, prowadzenie magazynów towarów i materiałów, prowadzenie ewidencji środków trwałych (OT, LT), przygotowywanie planu amortyzacji oraz tabeli amortyzacyjnej, rozliczanie inwentaryzacji. Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programu Exel, Word, programów księgowych (Symfonia, Optima), znajomość ustaw z zakresu rachunkowości, podatku VAT i podatku od nieruchomości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy, referencje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 29.01.2020, Godziny : do godz. 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.rck.kolobrzeg.eu
Ulica pracodawcy: Solna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: centrum kultury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2020
Data dodania oferty pracy: 20.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c714686c34b42aa4859bd1ae3b715ae
Podobne oferty pracy
- współtworzenie kampanii marketingowych- uczestnictwo w zarządzaniu francuski serwisem internetowym- współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowych dla marek prowadzących sprzedaz na rynku francuskim- prowadzenie działań zwiększających konwersjii na sprzedaż w Social Media ( Facebook, Google+, Pinterest, Twitter)- zarządzanie terścią naszych stron www i blogów- wspieranie i pomaganie naszemu klientowi
CYFROWA FOTO - 2017-02-21 - Zaczernie (podkarpackie)
bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienbta, sporządzanie ofert oraz wycen
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Oława (dolnośląskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:- Nadzór nad pracą magazynu,- Kontakt z dostawcą, zamawianie komponentów do produkcji,- Nadzór nad przepływem komponentów u podwykonawców,- Zamawianie transportów, monitorowanie dostaw w/w komponentów,- Optymalizację zapasów magazynowych, analizę zapasów,- Sporządzanie planu produkcji,- wykształcenie min. średnie,- doświadczenie na stanowisku logistyki,- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,- mile widziane znajomość języka włoskiego,
HT SKIT POLAND - 2018-08-14 - Bieruń (śląskie)
PRACA NA WYSOKOŚCIACH.
Budowa Remonty Dachów- Głowacki Piotr - 2017-07-26 - Maszewo (zachodniopomorskie)
W/g zawodu.
PLUS AKCESORIA MEBLOWE MICHAŁ BANASZEWSKI - 2019-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Pełna księgowość.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sopot (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie uslug hotelowych
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2019-11-14 - Kraków (małopolskie)
tworzenie nowych dokumentacji technicznychwdrażanie zmian i modyfikacja istniejących dokumentacji technicznych,weryfikacja wagi detali, podawanie widełek wagowych,generowanie zamówień New Maint dla działu technicznego,5S - szkolenia audyty,Leyaut -organizacja stanowisk pracy,Wspomaganie działu handlowego - opracowywanie pakowania detali na podstawie rysunków technicznych i informacji z działu handlowego
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-03-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.Aktualizowanie planu płatności na podstawie harmonogramu rzeczowego i harmonogramu rzeczowo-finansowego.2.Tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowego, rzeczowo-finansowego.3.Bieżąca aktualizacja harmonogramu w cyklu dwutygodniowym i przekazywanie go do nadzoru inwestorskiego oraz zamawiającego.4.Sporządzanie raportów dziennych z przebiegu prac.5.Sporządzanie raportów dwutygodniowych tj. 15 i 30 każdego miesiąca i doręczanie ich Zamawiającemu.6.Sporządzanie innych raportów na wniosek Zamawiającego.7.Nadzór na przekazywaniem raportów od podwykonawców.8.Stały kontakt z wykonawcą oraz podwykonawcami w sprawach dotyczących postępu prac oraz ich planowania.9.Sporządzanie raportów różnicowych na narady koordynacyjne i rady budowy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; rok doświadczenia zawodowego- mile widziane w logistyce; zakres obowiązków: praca biurowa, praca przy komputerze pow. 4 godzin; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-28 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, doradztwo, układanie towaru
ERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
opracowywanie programów i projektów w celu pozyskania dodatkowych środków na aktywizację zawodową osób bezrobotnych i poszukujących pracy,realizacja programów z rezerwy Funduszu Pracy, realizacja programów specjalnych, Programu Aktywizacja i Integracja oraz Programów Regionalnych Województwa Lubelskiego, koordynacja w zakresie prawidłowego przebiegu i realizacji programów,prowadzenie rozliczeń opracowanych programów i projektów, prowadzenie analiz okresowych skuteczności programów i projektów, monitoring programów i projektów oraz ocena ich efektywności,koordynacja działań aktywizacyjnych w powiecie opolskim w oparciu o umowę o świadczenie działań aktywizacyjnych,przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, wniosków płatniczych, zmian do wniosków aplikacyjnych,sporządzanie sprawozdawczości z realizacji programów i projektów,promocja programów i projektów,opracowywanie analiz statystycznych w zakresie bezrobocia i charakterystyki lokalnego rynku pracy na potrzeby realizowanych programów i projektów,Współpraca w zakresie realizowanych programów i projektów z: - pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, - Instytucją Pośredniczącą, Wojewódzkim Urzędem Pracy, - partnerami lokalnego rynku pracy.
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-12-06 - Poniatowa (lubelskie)
załatwianie spraw administracyjnych związanych z działalnością Spółki, ubezpieczenie środków transportu, budynków. Zaopatrywanie w części zamienne do taboru samochodowego, materiały biurowe. Sprawozdawczość dot. ochrony środowiska
TORSEED Przed. Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa S.A. - 2019-03-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zaopatrzenie hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
INICJOWANIE, KOORDYNOWANIE I MONITOROWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z POZYSKANIEM PRZEZ SONI KOŁO W SZCZECINIE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH, WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI KOŁA W SZCZECINIE PSONI W PRZYGOTOWANIU WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE PROJEKTÓW, NADZÓR NAD PROJEKTAMI W ZAKRESIE ROZLICZANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI, UDZIAŁ W KONSULTACJACH, SPOTKANIACH INFORMACYJNYCH I SZKOLENIACH DOTYCZĄCYCH PROGRAMÓW W TYM PROJEKTÓW UNIJNYCHWYMAGANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BIEGŁEJ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA I ROZLICZANIA PROJEKTÓW, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA WNIOSKÓW O DOTACJĘ ZE ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UNIJNYCHPRACA W GODZINACH: 07:30-15:30CV WYSŁAĆ NA ADRES EMAIL : BIURO (at) PSONISZCZECIN.ORG.PL
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2018-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, prowadzenie bazy danych klientów, selekcja CV KANDYDATÓW, współpraca z firmami-użytkownikami, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
sporząszanie dokumentów exportowych, importowych, zamawianie transportu
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Czechów (lubuskie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-06-24 - Kornice (śląskie)
Osoba zatrudniona będzie miała rozwinąć sprzedaż w sklepie internetowym poprzez wzbogacenie ofert sprzedażowych produktów o zdjęcia i opisy umożliwiające lepiej zobaczyć i poznać produkt.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Czarna (podkarpackie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
realizowanie planów sprzedażowychsprzedawanie produktów branżowychobsługa klientapozyskiwanie nowych klientów z Ukrainyutrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymisporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie, wprowadzanie i przetwarzanie zamówień od klientów bieżących, kontakt z klientami, monitorowanie realizacji zamówień.
"SUNKEL-ŚRUBY"Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Brójce (lubuskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-11-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
Ofertowanie, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, dbanie o ekspozycję towarów, układanie i przyjmowanie towaru, odbiór i dostawa towarów
Firma Handlowo Usługowa "CENTRUM" Beata Zając - 2016-01-12 - Sieradz (łódzkie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)