SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO- ROZLICZENIOWYCH Kraków oferta pracy START TRAVEL Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO- ROZLICZENIOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: rozliczanie uslug hotelowych

Data publikacji: 2019-11-14

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: START TRAVEL Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kapelanka 60, 30-347 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: rozliczanie uslug hotelowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWO- ROZLICZENIOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność, orientacja na jakość

Nazwa pracodawcy: START TRAVEL Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Adres pracodawcy:
Kapelanka 60, 30-347 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Kapelanka

Numer budynku pracodawcy: 60

Profil działalności pracodawcy: hotel

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 14.11.2019

Oferta pracy ważna do: 13.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8cfe8c563ab341fc5d3b4879c497fe5c

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 300 PLN

Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-11-08 - Rokocin (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DIZLAE HANDLOWYM-182 - od 2 000 PLN

sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROCESÓW LOGISTYCZNYCH - 2 400 - 3 000 PLN

SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH - od 4 500 PLN

KONTAKT Z KLIENTAMI Z INDII, OBSŁUGA E-MAILA, TWORZENIE BAZY DANYCH KLIENTÓW, SKŁADANIE RAPORTÓW Z COMIESIĘCZNYCH WYNIKÓW PRACY ORAZ FORMY I DATY KONTAKTU Z KLIENTEM. WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁE POSŁUGIWANIE SIĘ JĘZYKIEM HINDI
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU OPROGRAMOWANIA - do 8 700 PLN

Specjalista ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialny za projektowanie i wdrażanie oprogramowania w Sales Force. Osobazatrudniona w tym miejscu zaprojektuje, wdroży i przetestuje aplikacje internetowe i interfejsy, stosując standardyopracowywania oprogramowania, techniki, narzędzia i ramy.
Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIEGO - 2 100 - 2 200 PLN

Manager ds. sprzedaży z j. serbskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskim OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA Z J. ANGIELSKIM - do 2 500 PLN

Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; zakres obowiązków: przygotowywanie postów w social media, opracowanie grafik na potrzeby postów w social media, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu, czynna organizacja branżowych eventów i konferencji, monitorowanie rynku, informacji o firmie oraz działań konkurencji w social media oraz innych mediach; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice centrum;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.HR - od 3 500 PLN

REKRUTACJA,SZKOLENIA,ROZWÓJ KOMPETENCJI,PROWADZENIE POLITYKI PERSONALNEJ,BUDOWA KULTURY ORGANIZACYJNEJ.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2016-12-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 2 600 PLN

• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycjiz programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanychprojektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu UniiEuropejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowychi osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych zrealizacją projektów.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-06-05 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. INFRASTRUKTURY - od 2 100 PLN

naprawa infrastruktury technicznej PKP TELEKOMusuwanie usterek awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI) (NR REF. SP/DE/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW IT/ IT IRDER PROCESS EXPERT - od 5 800 PLN

Wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów,proaktywne zarządzanie przepływem zamówie (zakupu), w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych (np. Księga główna i Centrum kosztów), Wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dotyczących procesu zamawiania i sprawności finansowej, Utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie Usługi/Projektu, Monitoring miesięcznych opłat (lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. NADZOROWANIA I ZARZĄDZANIA REALIZACJĄ KONTRAKTU - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-INWESTYCYJNYCH. - od 2 800 PLN

Przygotowanie i realizacja zamówień publicznych wynikających z przepisów ustawy „Prawo Zamówień Publicznych ”oraz Regulaminu wewnętrznego, Przygotowanie i rozliczanie wniosków o dofinansowania zewnętrzne, Prowadzenie rejestru zamówień publicznych prowadzonych w Centrum Rzeźby Polskiej, Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism urzędowych i sprawozdań okresowych i rocznych oraz przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących stanowiska pracy i inne
Centrum rzeźby Polskiej w Orońsku - 2017-03-24 - Orońsko (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

aktywna sprzedaż produktów branży poligraficznej, realizacja założonych planów sprzedażowych, podtrzymywanie bieżących kontaktów z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych
HENRYK MILER CENTRUM USŁUG DRUKARSKICH - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH R55/0089-55/20 - od 2 600 PLN

tworzenie rysunków technicznych, opracowywanie ofert i tworzenie kalkulacji, planowanie produkcji, prowadzenie bieżącej kontroli jakości produktów budowlanych, realizowanie zadań wynikających z systemu zarządzania jakością, terminowe rozliczanie budowy zgodnie z jej harmonogramem, bieżące raportowanie z postępu i jakości prowadzonych prac
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

REFERENT-STAŻ - 1 017,4 PLN

przygotowywanie umów kredytowych, przygotowywanie umów depozytowych, zabezpieczeń kredytów, przestrzeganie ustalonych standardów obsługi klienta, kształtowanie poprawnych relacji z klientami, współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania nowych produktów i usług, ustalanie zgodności bieżących dokumentów wyjściowych, ewidencja i archiwizowanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów własnych
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Jutrosin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU/CZŁONEK ZESPOLU PROCESU HR - od 2 100 PLN

wspołudział w tworzeniu (misji, wizji, wartości) planów rozwoju i strategii firmy, w szczególności konstrukcja strategii marketingowej. Wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, współpraca z agencjami i urzędami pracy. Zarządzanie stroną internetową - aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie jej pozycjonowania, serwisów internetowych i portali społecznościowych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

BRUKARZ - od 3 400 PLN

Praca na stanowisku brukarza. Umowa o pracę na okres próbny, system pracy jednozmianowy w godzinach 07:00-15:00. Wysokość wynagrodzenia 3400 zł brutto. Praca wykonywana na terenie Bolesławca i okolic.
Maciej Jagielski Ogrody Jagielski - 2020-09-08 - Bolesławice (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN - MONTOWANIE ELEMENTÓW AUTOMOTIV - od 13 PLN

produkcja plastikowych części do koreańskich samochodów, zapewnienie ciągłości produkcji.Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia na umowę o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - od 2 500 PLN

analiza, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej branży elektrycznej, automatyki,- współpraca, doradztwo techniczne w sprawach planowania i przygotowania robót inwestycyjnych,- przygotowanie dokumentacji wyjściowej branży elektrycznej do realizacji inwestycji,- współpraca z inspektorem nadzoru ds. budowy branży elektrycznej,- monitorowanie realizacji inwestycji w zakresie branży elektrycznej,- prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych robót budowlanych (proponowane wynagrodzenie 2500zł- do negocjacji)
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-04-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)