SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH Szczecin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: KONTAKT Z KLIENTAMI Z INDII, OBSŁUGA E-MAILA, TWORZENIE BAZY DANYCH KLIENTÓW, SKŁADANIE RAPORTÓW Z COMIESIĘCZNYCH WYNIKÓW PRACY ORAZ FORMY I DATY KONTAKTU Z KLIENTEM. WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁE POSŁUGIWANIE SIĘ JĘZYKIEM HINDI
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONTAKT Z KLIENTAMI Z INDII, OBSŁUGA E-MAILA, TWORZENIE BAZY DANYCH KLIENTÓW, SKŁADANIE RAPORTÓW Z COMIESIĘCZNYCH WYNIKÓW PRACY ORAZ FORMY I DATY KONTAKTU Z KLIENTEM. WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁE POSŁUGIWANIE SIĘ JĘZYKIEM HINDI
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw logistyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: hindi, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 14.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Całościowa obsługa gospodarki magazynowej, prawidłowe prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozliczanie dostaw magazynowych wraz z kontrolą nad stanem magazynowym, sporządzanie okresowych inwentaryzacji towaru. Dodatkowo: obsługa programu gospodarki magazynowej (prowadzenie ewidencji), dostawa towaru na Obiekty zgodne ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, sporządzanie ofert handlowych. Oferujemy: samochód służbowy dla potrzeb zaopatrzenia, pracę w wymiarze 1/2 etatu czasy pracy na okres próbny z możliwością zwiększenia etatu po okresie próbnym.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny: 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt, 7-11
WOŹNICA ADAM P.P.H.U. AVIKON - 2018-06-14 - Mikołów (śląskie)
Wypełnianie wniosków do uzyskania: zezwolenia na pracę, karty czasowego, stałego pobytu. Przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia spraw. Koordynacja obiegu dokumentów oraz archiwizacja. Dostarczanie dokumentó do właściwych urzędów.
ART-BUSINESS HR ARTUR ROŚCISZEWSKI - 2017-11-16 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
PRACA W SEKRETARIACIE OŚRODKA - SPRAWY ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZE, OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA KASYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KADROWYCH, OBSŁUGA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH-ARISCO-KADRY, ARISCO-KASA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE:WORD, EXCEL, OUTLOOK, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:KSERO, FAX, SCAN, PRACA WYMAGAJĄCA KONCENTRACJI I UWAGI, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT TELEFONICZNY 914870582 LUB CV NA ADRES E-MAIL:OSRODEKWSPARCIA (at) INTERIA.PL
OŚRODEK WSPARCIA DLA DZIECI MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH W SZCZECINIE - 2017-04-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub 071 37 72 122
Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Negocjowanie warunków handlowych, odpowiedzialność za optymalizację kosztów. Aktywne pozyskiwanie oraz weryfikacja dostaw.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
jw.
Eurotronic Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiotów trwałych i nietrwałych będących wyposażeniem szkoły oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych środków trwałych, księgozbioru oraz wartości materialnych i prawnych w książkach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości ze swojego odcinka pracy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż powierzchni reklamowych, aktualizowanie informacjo o klientach, organizacja i obsługa biura, wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, wyjazdy w celach handlowych, II profil, refundacja -30 art. 150f, osoba zarejestrowana w PUP
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości firm (księgowośc uproszczona), sporządzanie list płac, dokumentacje do ZUS, znajomosc przepisów o VAT, znajomośc księg handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zamówień, weryfikacja klientów, koordynacja procesu realizacji zamówień
KINGUIN POLAND Sp.z o.o. - 2016-06-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zawiercie (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój sprzedaży produktów poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Dobra znajomość programów R2Płatnik, Płatnik ZUS, MS Office. Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, kontakt z klientami i urzędami, znajomość prawa pracy, znajomość prawa ubezpieczeń społecznych.kontakt kandydatw z pracodawcą: edyta.borowik (at) protegga.pl, 71 352 52 78godzina zakończenia pracy: 15:30miejsce pracy: Wrołcaw, ul. Paprotna,sala E
Biuro Rachunkowe Protegga Sp. zo.o. - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa bezpośrednia klientów; utrzymywanie kontaktów z firmami; pozyskiwanie nowych kontrahentów; tłumaczenie ofert
INOVA PLUS Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Pracownik biura promocji i reklamy- oferta stażu realizowana ze środków ( Algorytm) wymagania: wyższe kierunkowe, średnie ogólnokształcące, obsługa komputera, znajomość social media, pr.jazdy b, komunikatywność, dokładność, umiejetność podejmowania trafnych decyzji.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rejestracja ośwaidczeń o zamiarze powierzenia wykonywania prcy cudzoziemcom, wnioskowanie o zezwolenia na pracę, kontakt z urzedami, prace administracyjno-biurowe
Gremi Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)
- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy- telefoniczna, mailowa obsługa klienta- przygotowywanie ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-12-13 - Białystok (podlaskie)
Rozwój handlu zagranicznego firmy (poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, współpracę i kontynuowanie trwałych relacji z międzynarodowymi sieciami handlowymi oraz koronnymi klientami) - Wykonanie założonych celów sprzedażowych - Wykonywanie analiz i raportów - Nadzór i obserwacja rynku oraz aktywności konkurencji - Przygotowywanie dokumentów eksportowych, nadzór nad zgodnością otrzymywanej oraz wystawianej dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi - Udział w targach branżowy
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Albertów (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Kontrolowanie jakości kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, dogłębna analiza domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie montażu instalacji sanitarnych, usuwanie awarii, odpowiedzialność za prawidłowo wykonany montaż, wypełnienie formularzy dokumentacji technicznej.
THERMOTRONIC Jakub Roman - 2018-01-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Analiza plików Excel, obsługa aplikacji. organizacja pracy podległych pracowników
RBS Media Sp z o.o. sp k. - 2016-10-04 - Ławnica (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-08-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)