SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Radomsko oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: p s
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Radomsko (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: p s
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomszczański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, powiat: radomszczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: radomszczański
Gmina pracodawcy: Radomsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radomsko
Ulica pracodawcy: Tysiąclecia
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 07.10.2019
Oferta pracy ważna do: 06.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76b276adb3fe6e7afdc0a0bb38488d3b
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sprawna obsługa czytelników, udostępnianie zbiorów bibliotecznych, prowadzenie działalności informacyjnej, dbanie o wysoki poziom czytelnictwa; wiecej informacji na str. http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-09-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sprzątanie pokoi i restauracji
FIRMA HANDLOWA " BAN-ART" - 2017-11-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sporządzanie list płac,rozliczanie i naliczanie wynagrodzeń na podstawie umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zus,ewidencja czasu pracy, urlopów i innych absencji,ewidencja zwolnień i naliczanie zasiłków,przygotowywanie umów o pracę,prowadzenie akt osobowych
Firma AGO Leszek Jereczek - 2017-10-24 - Kościerzyna (pomorskie)
Specjalista do spraw technicznych
Grzegorz Paszowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe A&G - 2016-02-25 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Zabiegi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Malbork (pomorskie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, transport i logistyka); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; prawo jazdy kat. B; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
obsuga urządzeń biurowych, odbieranie poczty i telefonów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Cianowice (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, tłumaczenia językowe dokumentów, kompleksowa obsługa biura, wsparcie dla pracowników zagranicznych
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżące naprawy usuwania usterek maszyn, utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Buczek (łódzkie)
wyksz.wyższe kierunkowe lub techniczne, min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń,wiedza z naliczania płac, obsługa programu płatnik;rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporzadzanie deklaracji do PFREN, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszonych do ZUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicę, dokonywanie potrąceń i korespondencja z komornikami
Spółka Doradztwa Podatkowego "ULMEX "Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Nadzór nad legalnym zatrudnieniem pracowników z zagranicy, legalizacja pobytu, prowadzenia dokumentów kadwych, reprezentowanie biura w kontaktach z urzedami. Prowadzenie dokumentacji w języku ukriański, rosyjski , angielskim. Odpowiedz na e-maile w odpowiednim czasiei zgodnie z prodcedurami, współpraca z działem księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
ciągłość produkcji przygotowaniezestawień i analiz potrzebnych do przygotowania planu produkcji opracowanie harmonogramu zamówień współpracę z dostawcami ipodwykonawcami nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, będziesz sporządzał raporty, wprowadzał zlecenia produkcyjne dosystemu SAP przygotowanie danych i raportów niezbędnych doobliczenia wskaźników wydajności monitorowanie stanów zapasów isurowców, praca w godz. 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Opole (opolskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
obsługa linii do przetwarzania folii, kontrola stanu technicznego maszyny, wymiana noży w głowicy tnącej, wymiana Big-Bagów
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Bytom (śląskie)
praca jako magazynier wysokiego składowania na magazynie chłodni.
BioConcept-Gardenia Sp. z o. o. - 2017-06-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Banino (pomorskie)
Prowadzenie finansów firmy, planowanie kosztów, raporty finansowe, współpraca z innymi księgowymi
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie średnie, 3 letnie doświadczenie na wyżej wymienionym stanowisku, umiejętność obsługi maszyn i urządzeń.Przygotowywanie zgodnie z dokumentacją techniczną koryta drogi pod wszelkiego rodzaju nawierzchnie.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERT W JĘZYKU ANGIELSKIM I OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM- CERTYFIKAT ADVANCEDPRACA W GODZINACH: 10:00-14:00
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie pełnej obsługi płacowej w zakładzie pracy,naliczanie wynagrodzeń , ZUS , sprawozdawczość, dodatkowo realizowanie zadań z zakresu księgowości, obsługa programu Płatnik.
KPRD Spółka z o.o.w Lublinie - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumntacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-03-30 - Ustroń (śląskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedażykoordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątem SEO, content marketing budowanie i realizacja strategii online dla rozwoju marek z naszej oferty produktowej rozwój poszczególnych kanałów sprzedażyprzygotowywanie materiałów i treści komunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu, kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Świdnica (dolnośląskie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów - art. dekoracyjne, marketing, reklama, wystawianie faktur, obsługa skrzynki e-mail, bieżący kontakt z klientem.Wymagania: biegła obsługa komputera i pakietu Office, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, doświadczenie na podobnym stanowisku.
DONACO Sp. z o. o. - 2016-05-13 - Racibórz (śląskie)