SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - KASJER Gliwice oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - KASJER
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie lub wyższe ekonomiczne; mile widziane doświadczenie w pracy w kasie, spółdzielni mieszkaniowej; znajomość obsługi programu firmy Pixel; zakres obowiązków: obsługa i rozliczanie kasy - przyjmowanie wpłat od mieszkańców, prowadzenie zagadnień związanych z rozliczaniem środków trwałych, magazynu i wkładów mieszkaniowych, obsługa programu: kasa FK, ST i wkłady; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-119 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie lub wyższe ekonomiczne; mile widziane doświadczenie w pracy w kasie, spółdzielni mieszkaniowej; znajomość obsługi programu firmy Pixel; zakres obowiązków: obsługa i rozliczanie kasy - przyjmowanie wpłat od mieszkańców, prowadzenie zagadnień związanych z rozliczaniem środków trwałych, magazynu i wkładów mieszkaniowych, obsługa programu: kasa FK, ST i wkłady; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - KASJER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-119 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 08.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5fecf4e3646d920743709068711fbff5
Podobne oferty pracy
kucharz w lokalu gastronomicznym
VEGE-ZONA Roman Bartosiak - 2016-04-25 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa, obsługa klientawykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing),mile widziana umiejętność obsługi programu Subiekt, subiekt GT, osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-05-10 - Strzelinko (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bochnia (małopolskie)
Analiza i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów. Przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zapewnienie środków do walki z praniem pieniędzy, przestępstwami finansowymi, uchylaniem się od opodatkowania i finansowaniem terroryzmu,zapewnienie profesjonalnej i wysokiej jakości analizy KYC dla Klientów korporacyjnych i indywidualnych,eskalacja obaw o ryzyko i aktywna współpraca z zespołem, zwiększenie jakości, wydajności oraz skuteczności w procesie.
kontakt przez PUP - 2019-11-08 - Kraków (małopolskie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów ora przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
przygotowanie materiałów do organizacji kursów, prowadzenie dokumentacji konkursowej, prowadzenie naboru słuchaczy. Współpraca z wykllładowcami i instytucjami zlecającymi kursy, szkolenia. Przygotowywanie reklam związanych z działalnością Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Mysliborzu. Uczestnictwo w organizowaniu egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
według stanowiska
SNC Sp.j. Bożena Gąsiorowska,Krzysztof Gąsiorowski - 2016-02-11 - Niegoszowice (małopolskie)
- przygotowanie ofert handlowych- sprzedaż produktów- realizacja zamówień
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN sp. z o.o. - 2019-02-13 - Łódź (łódzkie)
Praca o charakterze biurowym w obrębie: grafika, handel, public relations. rozwój usług szkoleniowych, organizacja spotkan z kluczowymi klientami, wyjazdy służbowe, kampanie reklamowe, poszukiwanie nowych ścieżek rozwoju, tworzenie grafik, pilotaz nad akredytacją firmy Sela, uczestnictwo w konferencjach
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw kadr- PROWADZENIE DOKUMANTACJI PRACOWNICZEJ I OBSŁUGI BIURA
CHOJNICKI GABRIEL P.P.U.H. "EGZOPOL" - 2018-04-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i wykonywanie art.reklamowych i usług poligraficznych
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, utrzymanie kontaktów telefonicznych z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-05-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów reklamodawców, wystawianie faktur, sprzedaż powierzchni reklamowej, przygotowywanie ofert.
ENERNET Tomasz Miecznik - 2016-12-14 - Płock (mazowieckie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa klientów biura, sporządzanie list płac, przygotowanie i wysyłanie deklaracji oraz raportów do: ZUS, US, KRUS, PFRON
Biuro Obrachunkowe Robert Łabudziński - 2019-07-12 - Nisko (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie i organizacja transportów, awizacje spedytorskie, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, tworzenie dokumentów handlowych.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2019-06-13 - Psary Witowskie (łódzkie)
weryfikacja ,rejestrowanie i księgowanie dokumentów,-uzgadnianie kont w systemie finansowo-księgowym,-rozliczanie w zakresie ZFŚS,-przygotowywanie dyspozycji zapłat,-rozliczenia z pracownikami(podróże służbowe, zaliczki)-księgowanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,-uzgadnianie i potwierdzenia sald,,-zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymi,
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa komputera.2. Zamawianie i sprzedaż towarów.
Giełda Rolna ZOLA Sp. jawna L. Ignaczak - 2019-03-04 - Witonia (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Rogoźno (wielkopolskie)
współpraca z klientem formy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa administracyjna biura, organów stowarzyszenia, stron www, przygotowanie wniosków o płatność, dokumentowanie działań stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chrzanów (małopolskie)
likwidacja szkód transportowych
REGENT INSURANCE BROKERS (POLSKA) SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
- kontakt telefoniczny, mailowy z klientem- przygotowywanie ofert, negocjacje- doradztwo telefoniczne - raportowanie pracy- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientamiOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- Przyjazną atmosferę- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia i wsparcie merytoryczne- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy- Możliwość ubezpieczenia grupowego na życieMiejsce pracy:W siedzibie firmy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 29, 85-862 Bydgoszcz, w zgranym zespole.Godziny pracy:Poniedziałek Piątek: 7:30 15:30Pracodawca nie prowadzi call center.Oferta skierowana głównie do pracowników call center.
TRANS EXPERT s.c. Ł. Filipiak, K. Owsianowski - 2020-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-01-31 - Rokocin (pomorskie)
PRACE PORZĄDKOWE WEWNĄTRZ MARKETU BUDOWLANEGO OBIMYCIE RĘCZNE I MASZYNOWE POSADZKI, SPRZĄTANIE SANITARIATÓWWYKONYWANIE ZLECENIA W GODZINACH 6-2140 GODZ TYGODNIOWOMOŻLIWOŚĆ PRZEJŚCIA NA UMOWĘ O PRACĘ
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
umowa jest zawierana na co najmniej jeden miesiąc, dyspozycyjność codziennie w godz.10-16 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez OHP - 2016-02-12 - Rzeszów (podkarpackie)