SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym rosyjskojęzycznym
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym rosyjskojęzycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 11.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie planów produkcyjnych i rozliczanie ich wykonania.Optymalizowanie wydajności produkcji oraz poziomu zapasu.
Agnex - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
praca z rodzinami zastępczymi. Praca w terenie, kierowanie dzieci do placówek
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-09-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prowadzenie HACCP, GMP, GHP
AMIKA Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - Petelska Lucyna - 2015-12-21 - Chełm (lubelskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wenecja (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.09.2018 r. do 31.08.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.09.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie student lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu ms office w szczególności ms excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 2: dobra znajmość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 3: dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Katowice (śląskie)
współpraca z klientami i dostawcami na rynku krajowym; analizę i optymalizację kosztów transportu oraz obsługi floty; ustalanie harmonogramów czasu pracy dla kierowców; koordynacja sprzętu i transportu na prowadzonych inwestycjach oraz w kopalniach - monitoring pojazdów i maszyn budowlanych
TRANSPOL KOPALNIA KRUSZYWA POLIŃSKI ZENON - 2016-03-08 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
programowanie działań resocjalizacyjnych w placówkach wsparcia dziennego,interwencyjnych ,terapeutycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zdobywanie klientów dla ośrodka, opracowywanie ofert oraz pakietów pobytu.
OŚRODEK WCZASÓW RODZINNYCH UNIVERSAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Łazy (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
- organizowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych,- projektowanie i wykonywanie produktów reklamowych,- obsługa oraz kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Lipowa Góra Wschodnia (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, kurs na wózki jezdniowe. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dostaw przychodzących i wychodzących, kompletowanie zamówień, przyjmowanie i wydawanie towaru, załadunek i rozładunek, dbanie o ład i porządek w magazynie. Równoważny czas pracy, praca do godz. 20:00. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja1 (at) merkurymarket.pl.
MERKURY MARKET SP. Z O.O. SP. K. - 2018-08-10 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie. Wybór trybu zamówienia publicznego - zgodny z Ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym zbieranie i ocena ofert, przygotowanie SIWZ. Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-10 - Gdynia (pomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Legnica (dolnośląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
wdrażanie i utrzymanie systemu jakości, współpraca z dostawcami jakości dostaw
FABRYKA PLASTIKÓW KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych komponentów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentacji w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
WYDAWANIE POSIŁKÓW, PROSTE PRACE W SZPITALNEJ KUCHNI (SZPITALE UL. ARKOŃSKA I UL. UNII LUBELSKIEJ)WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, KSIĄŻĘCZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W GASTRONOMII;SYSTEM PRACY 2/2, W GODZINACH 07.00-19.30;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 502961492
FIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-03-20 - Rokocin (pomorskie)
Przeglądanie ogłoszeń o przetargach publicznych w zakresie mebli medycznych. Praca od 8-16
Milasystem Mirosław Czech - 2018-04-12 - Opole (opolskie)
- PRZYGOTOWYWANIE DANYCH, ANALIZ ORAZ RAPORTÓW BIEŻĄCYCH INWESTYCJI- OPRACOWYWANIE ANALIZ KOSZTOWYCH I OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI- PRZYGOTOWYWANIE BUDŻETÓW BUDÓW- MONITOROWANIE STANU WYKONANIA BUDŻETU W CIĄGU MIESIĄCA, ROKU, ANALIZA ODCHYLEŃ
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc w zakładaniu doświadczeńrejestracyjnychi poglądowych w zakresie rejestracji środków ochrony roślin.Działania monitoringowe i kontrolne założonych doświadczeń.Systematyczne zdobywanie wiedzypraktycznej i merytorycznejw zakresie chorób, szkodników i chwastów upraw roliniczych, sadowniczych i warzywniczych.Sporządzanie raportów według określonych procedur.
SynTech Research Poland Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Bramki (mazowieckie)