SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Poznań oferta pracy RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż artykułów lakierniczych, utrzymanie kontaktów telefonicznych z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
Data publikacji: 2016-05-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STAROŁĘCKA 18, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż artykułów lakierniczych, utrzymanie kontaktów telefonicznych z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
łatwość nawiązywania kontaktów z klientem, sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, raportowanie wyników
Nazwa pracodawcy:
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
STAROŁĘCKA 18, 61-361 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: STAROŁĘCKA
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.05.2016
Oferta pracy ważna do: 17.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie oraz wysyłanie ofert hotelu, tworzenie bazy i preferencji klienta, organizacja imprez turystycznych, konsultacje, dobór zabiegów w SPA
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- aktywne pozyskiwanie osob zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna- aktywne promowanie firmy na podległym terenie - budowanie długotrwałych relacji z klientem - bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zapytań i ofert do klientów, tworzenie, przechowywanie bazy danych kontrahentów, sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, zapewnianie przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, wystawianie faktur i dokumentacji do wysyłki.Pracodawca poszukuje przynajmniej jednej osoby ze znajomością języka angielskiego.
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-24 - Orchów (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-02-04 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange, edukowanie klientów z zakresu nowych technologii, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
Orange Polska S.A. - 2017-09-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
ewidencja odpadów, wystawianie kart przekazania odpadów, obsługa wagi samochodowej, praca biurowa
Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Nowak - 2016-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Tworzenie materiałów informacyjnych i reklamowych, przygotowywanie art. dla mediów branżowych(prasa,portale), tworzenie tekstów reklamowych, współpraca z grafikami, agencjami zewnętrznymi, koordynacja i przygotowywanie imprez targowych, szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Owczary (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta kierowana jest także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.- Rejestrowanie pracowników, prowadzenie teczek osobowych,- Obsługa programu Comarch Optima,- Obsługa dokumentacji PFRON, sprawozdawczość GUS- Po okresie próbnym negocjacja wynagrodzenia,- Zwrot kosztów dojazdu dla osób spoza Pelplina,Kontakt: telefon 58 770-12-60, 504-067-418; e-mail: dagmara (at) pia-michna.pl
MAXTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Peplin (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
obsługa działu exportu, prowadzenie bazy wszystkich transakcji handlowych, wyszukiwanie nowych kantrahentów, wsparcie działu handlu
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Głowno (łódzkie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
praca z osobami z zaburzeniami psychicznymi
FUNDACJA ITAJ - 2018-06-11 - Wesołowo (warmińsko-mazurskie)
-
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-10-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
kontakt z kontrahemtami firmy z państw wschodnich ( branża budowlana) w języku ukrainskim i rosyjskim. Przygotowanie i kontrola dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Białystok (podlaskie)
Samodzielne przygotowywanie kosztorysów inwestycji w zakresie robót budowlanych.Wycena inwestycji, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej.
VEBUD sp. z o.o. - 2016-01-05 - Dębica (podkarpackie)
- Opracowanie oraz aktualizacja metodologii rozliczania kosztów Spółki. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Analiza kosztów. Współpraca przy rozliczaniu kosztów na ośrodki zadaniowe i usługowe przy ścisłej współpracy z działem księgowości i z pozostałymi działami Spółki.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne. Bardzo dobra znajomośd Excel'a. Znajomość analizy budżetowej. Umiejętność analitycznego myślenia. Znajomość zasad rachunkowości i controllingu. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale księgowości/controllingu. Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Umiejętność organizowania własnej pracy.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta (m.in. przyjmowanie zamówień), realizacja zamówień klienta (magazyn, spedycja, fakturowanie), przyjmowanie dostaw (spedycja, magazyn), prowadzenie małego magazynu, systematyczne kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontakt z kontrahentami zagranicznymi (głównie Indie, ZEA) w języku hinduskim, negocjowanie cen, podejmowanie współpracy, poszukiwanie kontrahentów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
współpraca z działem handlowym - wsparcie merytoryczne, asystowanie handlowcom podczas spotkań z Klientem, obsługa zgłoszeń awarii i reklamacji rozwiązań wdrożeniowych u Klienta, doradztwo techniczne, zarządzanie i rozbudowa systemu informatycznego wewnątrz firmy
"4 ITS" JACEK LANGE - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w planowaniu transportu; znajomość obsługi komputera; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; znajomość rynku usług TSL i topografii ; zakres obowiązków: koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów; nadzór nad kierowcami; organizacja pracy floty własnych pojazdów; miejsce pracy: Gliwice
Panda Express S.C. - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
- Przyjmuje zamówienia od klienta i monitoruje ich realizację- Koordynuje plan wysyłek oraz obsługuje dokumenty wysyłkowe- Utrzymuje i pielęgnuje relacje z klientem zagranicznym- Wspiera Key Account Managerów w ich pracy na rynkach całego świata- Współpracuje ze wszystkimi komórkami w ogranizacji
HTL - Strefa S.A. - 2016-11-09 - Łęczyca (łódzkie)
Efektywne oraz zgodne z terminami procesowanie transakcji, przygotowywanie płatności, księgowanie, korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami organizacji w celu zapewnienia optymalnej obsługi dla klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kraków (małopolskie)