SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA/CUSTOMER SERVICE SPECIALIST Łęczyca oferta pracy HTL - Strefa S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA/CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Przyjmuje zamówienia od klienta i monitoruje ich realizację- Koordynuje plan wysyłek oraz obsługuje dokumenty wysyłkowe- Utrzymuje i pielęgnuje relacje z klientem zagranicznym- Wspiera Key Account Managerów w ich pracy na rynkach całego świata- Współpracuje ze wszystkimi komórkami w ogranizacji
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: HTL - Strefa S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotnicza 21H, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przyjmuje zamówienia od klienta i monitoruje ich realizację- Koordynuje plan wysyłek oraz obsługuje dokumenty wysyłkowe- Utrzymuje i pielęgnuje relacje z klientem zagranicznym- Wspiera Key Account Managerów w ich pracy na rynkach całego świata- Współpracuje ze wszystkimi komórkami w ogranizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie w zależności od poziomu kwalifikacji od 3 500 PLN plus premia - wynagrodzenie zmienne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA/CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczyca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Excel
Nazwa pracodawcy: HTL - Strefa S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
Adamówek 7, 95-035 Ozorków, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- osobiście pod adresem 99-100 Łęczyca, ul. Lotnicza 21h- telefonicznie pod numerem 24 721 92 91- e-mail: rekrutacja (at) htl-strefa.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Ozorków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ozorków
Ulica pracodawcy: Adamówek
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Zgodnie z postanowieniem Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział KRS nr LD.XX NS-REJ. KRS/024199/12/904 z dnia 31.12.12r. HTL STRFA S.A. z siedzibą w Ozorkowie przejęła Spółkę HT Lancet Sp. z o.o. z siedzibą w Łęczycy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.11.2016
Data dodania oferty pracy: 08.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola jakości produkowanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Wsparcie sprzedaży biura obrotu nieruchomościami
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
wyszukiwanie nieruchomości dla inwestorów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Luzino (pomorskie)
zarządzanie realizacją projektu realizowanego w ramach EFS od strony merytorycznej i finansowej, realizacja zadań w projekcie zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektu w ramach PO WER, nadzór nad realizacją wsparcia merytorycznego w projekcie, prowadzenie monitoringu wskaźników, harmonogramu i budżetu, zarządzanie ryzykiem
FUNDACJA IMAGO - 2017-05-18 - Rybnik (śląskie)
Szczegółowy opis zadań na wskazanym stanowisku:https://www.wody.gov.pl/o-wodach-polskich/praca/1143-specjalista-w-nadzorze-wodnym-gliwice1
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach - 2020-06-15 - Skoczów (śląskie)
1. Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy.2. Doradztwo w zakresie doboru oferowanych usług.3. Przygotowanie ofert dla klientów.4. Tworzenie zestawień na potrzeby Zarządu.5. Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami.
LEDLUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-22 - Gostynin (mazowieckie)
- rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych środowiska, kontrolowanie przestrzegania przepisów okeślających wymagania higieniczne i zdrowotne w placówkach oświatowych, leczniczych i zakładach pracy, pobieranie prób do badań laboratoryjnych, zapobieganie i zwalczanie (dezynfekcja), szczepienia ochronne, sporządzanie protokołów i zaleceń pokontrolnych planów i sprawozdań.wymagane wykształcenie wyższe, preferowana ochrona środowiska, technologia żywienia lub pokrewne.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Strzelin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi, praca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łódź (łódzkie)
Kucharz
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)
Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń związanych ze stosumkiem pracy.
"TARKETT POLSKA" Sp. z o.o. ODDZIAŁ w JAŚLE - 2018-06-14 - Jasło (podkarpackie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2020-02-04 - Leźnica Wielka (łódzkie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie projektów umów, prowadzenie rejestrów, obsługa klienta
Kancelaria Notarialna - Beata Wałęga - 2015-12-02 - Oborniki (wielkopolskie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analizowanie rynku i ofert konkurencji,- pozyskiwanie nowych klientów,- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,- analizowanie wyników sprzedazy,- tworzenie ofert handlowych,- negocjowanie umów i warunków handlowych,- proponowanie działań usprawniających sprzedaż,- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Twoje główne zadania to: przygotowanie dokumentacji do podpisu zgodnie zezłożonym zapotrzebowaniem analiza przesłanych dokumentów pod kątem ichkompletności oraz poprawności wprowadzanie umów do systemuzewnętrznego i nadzór nad pełnym procesem ciągłe doskonalenie wiedzy, bybyć Oświeconym w branży ENERGETYCZNEJ dbanie o wizerunek GrupyOświecony poprzez wysoki standard świadczonych usług
SiNiS Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Opole (opolskie)
Prace biurowe, przyjmowanie zamówień,obsługa komputera,pomiar u klienta.
Przedsiębiorstwo Inwestycyjne DTM Turkowiak Spółka Jawna - 2016-05-30 - Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; ewidencjonowanie planów urlopowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; sporządzanie grafików; codzienna obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowychWspółpraca z Biurem rachunkowym, ZUS, US oraz pozostałymi instytucjami zewnętrznymi w ramach płac; ścisła współpraca z Koordynatorem Działu Kadr i Płac w zakresie współtworzenia polityki płacowej oraz poszukiwaniu nowych rozwiązań; sporządzanie i weryfikacja list płacobsługa dokumentacji kierowców w obrębie UE; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Agnieszka Piaszczynska Contessa - 2020-04-15 - Gliwice (śląskie)
-wprowadzenie dokumentó do programów Buchalter-wyliczanie podatku VAT,PIT,PPE-naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów,-Eksportowanie list płac do programu Płatnik
Biuro Rachunkowe "IKA" Iwona Konkel - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kluszewo (mazowieckie)
doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych, kontakt z klientami, przygotowywanie ofert, prezentowanie i sprzedaż produktów firmy, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestniczenie w imprezach branżowych, kontakty z dostawcami, analiza rynku, pomoc w przygotowywaniu przetargów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Częstochowa (śląskie)
•wykonywanie prac tokarskich na podstawie rysunku technicznego,•korzystanie z literatury technicznej i norm,•dobór narzędzi, przyrządów i urządzeń do wykonywanych prac zgodnie z wymaganiami dokumentacji technicznej.
Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 1 S.A. Oddział w Dęblinie - 2019-03-11 - Dęblin (lubelskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
tworzenie raportów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca w biurze, kontakt z klientem zagranicznym, zwłaszcza Wschód, wizyty u klientów, wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)