SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0087) Bydgoszcz oferta pracy TRANS EXPERT s.c. Ł. Filipiak, K. Owsianowski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0087)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny, mailowy z klientem- przygotowywanie ofert, negocjacje- doradztwo telefoniczne - raportowanie pracy- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientamiOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- Przyjazną atmosferę- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia i wsparcie merytoryczne- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy- Możliwość ubezpieczenia grupowego na życieMiejsce pracy:W siedzibie firmy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 29, 85-862 Bydgoszcz, w zgranym zespole.Godziny pracy:Poniedziałek Piątek: 7:30 15:30Pracodawca nie prowadzi call center.Oferta skierowana głównie do pracowników call center.
Data publikacji: 2020-01-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TRANS EXPERT s.c. Ł. Filipiak, K. Owsianowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoskich Przemysłowców 29, 85-862 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny, mailowy z klientem- przygotowywanie ofert, negocjacje- doradztwo telefoniczne - raportowanie pracy- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientamiOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży)- Przyjazną atmosferę- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia i wsparcie merytoryczne- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy- Możliwość ubezpieczenia grupowego na życieMiejsce pracy:W siedzibie firmy przy ul. Bydgoskich Przemysłowców 29, 85-862 Bydgoszcz, w zgranym zespole.Godziny pracy:Poniedziałek Piątek: 7:30 15:30Pracodawca nie prowadzi call center.Oferta skierowana głównie do pracowników call center.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY(NR 0087)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: sprzedaży i obsługi klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagamy: - Bardzo dobra znajomość technik sprzedażowych- Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe- Wysoka kultura osobista i komunikatywność- Bardzodobraorganizacjapracy, odpowiedzialność, terminowość- Umiejętność planowania i organizacji pracy w zespole- Znajomość obsługi komputera, MS Office- Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 5 lat)Oczekujemy:- Promowania marki firmy - Aktywnego pozyskiwania partnerów biznesowych- Budowania bardzo dobrych i długotrwałych relacji z klientami- Monitorowania rynku oraz działań konkurencji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: TRANS EXPERT s.c. Ł. Filipiak, K. Owsianowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na adrese-mail: m.szejner (at) transexpert.pl z dopiskiem nazwy stanowiska oraz klauzulą o ochronie danych osobowych.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. )"Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : 07:30 - 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy ważna do: 08.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a96d8435d73278858d94f3ac6c6ea72b
Podobne oferty pracy
Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mirocin (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; miejsce pracy: woj. pomorskie; godziny pracy: 8.00- 16.00; umowa na 2 lata
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Słupsk (pomorskie)
- naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;- naliczanie i odprowadzanie składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy;- sporządzanie miesięcznych deklaracji dotyczących wypłat wynagrodzeń (ZUS+PIT);- wydawanie zaświadczeń pracownikom w sprawie zatrudnienia i wynagrodzenia;- gromadzenie segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowychDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Falenty (mazowieckie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
sprzedaż kredytów, ubezpieczeń, prowadzenie biura, telemarketing, pozyskiwanie klientów
POŚREDNICTWO FINANSOWE AGNIESZKA OLSZEWSKA - 2017-02-03 - Suwałki (podlaskie)
naliczanie płac, wprowadzanie urlopów, chorobowego, zasiłków, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
wypełnianie dokumentów placówki
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów z Indii, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiazki związane z wykonywanym zawodem
HEINZ-PLASTICS Polska Sp. z o.o. - 2018-12-18 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń, obsługa programu płatnik. Prowadzenie administracji kadrowej - pełna dokumentacja pracownicza. Tworzenie deklaracji i sprawozdań.
FENIKS V Sp. z.o.o - 2018-03-07 - Żary (lubuskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pojazdu o masie do 3,5 tony, profesjonalna obsługa klienta w zakresie doręczania przesyłek, prowadzenie wymaganej dokumentacji, praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Zabrze (śląskie)
Naprawa i utrzymanie instalacji elektrycznych, dobre prace budowlane
TSC GROUP S. C. - 2016-02-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa informatyczna, obsługa akustyczna imprez, tworzenie banerów reklamowych i zamieszczanie na stronie internetowej. Proponowane wynagrodzenie: od 2000 zł - 2300 zł + wysługa lat + premia uznaniowa i regulaminowa, pierwsza umowa na okres próbny.
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2016-11-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wymagania: doświadczenie w środowisku produkcyjnym, podstawy znajomości obszaru Lean/kontroli jakości, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa w działaniu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowania relacji, bardzo dobra znaomość MS Office szczególnie programu Excel, mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego. Charakterystyka pracy: doskonalenie systemu Lean w obszarach produkcyjnych i nieprodukcyjnych, pomoc w rozwoju kultury Lean, wkład i wsparcie w dojrzewaniu systemu Lean, rozwój kultury jakościowego myślenia w organizacji, uczestnictwo w audytach, pomiary i wyznaczanie czasów zadanych, doskonalenie i optymalizację procesów produkcyjnych, analizę wydajności gniazd, linii i obszarów produkcyjnych, sporządzanie raportów oraz analiz produkcyjnych, rejestracja danych produkcyjnych w systemach komputerowych. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej, atrakcyjne warunki zatrudnienia - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, miłą atmosferę w pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres : rekrutacja (at) classen.com.pl, w tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. procesów produkcyjnych i magazynowych. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W ofercie należy zamieścić zapis: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz 883.) Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rekrutacji.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-23 - Zwonowice (śląskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-02-22 - Rogowiec (łódzkie)
układanie kwiatów,bukietów
MAGIA KWIATÓW PRACOWNIA FLORYSTYCZNA RAFAŁ BERGER - 2018-10-29 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Utrzymywanie kontaktów z dotychczas współpracującymi klientami oraz poszukiwanie nowych klientów i partnerów do współpracy
Zakład Mechaniczno Remontowy "CHEMREM - ORGANIKA" Sp. z o. o. - 2018-08-29 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Administracja taborem samochodowym, telefonią komórkową, obsługa ubezpieczeń samochodowych, obsługa procesu napraw oraz likwidacji szkód, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych użytkowników samochodów służbowych, telefonów w zakresie eksploatacji oraz obowiązujących procedur i regulaminów, administracja systemami dedykowanymi oraz dokumentacją, prowadzenie rozliczeń, weryfikacja obciążeń, przygotowywanie rozdzielników faktur zbiorczych, współpraca z dostawcami usług, towarzystwami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, serwisami samochodowymi, warsztatami napraw, instytucjami państwowymi np. Wydział komunikacji, kontrola stanu floty, raportowanie, ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz jednostkami terenowymi, koordynacja procesów związanych z wydawaniem, zdawaniem i wymianą floty, administracja oraz rozliczanie kart paliwowych, przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień, analiz na potrzeby firmy.
K-EX Sp z o.o. - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Produkcja kebabu.Kontakt w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Duszniki (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów szkoleń zewnętrznych pracowników. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań. Prowadzenie wykazów pracowniczych badań lekarskich i szkoleń okresowych BiHP.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
•Rozładunek i załadunek towarów,•Przyjmowanie dostaw (weryfikacja zgodności towaru z dokumentami magazynowymi),•Magazynowanie i inwentaryzowanie towaru,•Kompletowanie towaru i przygotowywanie go do wysyłki,•Praca zmianowa po 12h (2 dni pracy, 2 dni przerwy
Marflex M.J Maillis Poland Sp. z o.o. - 2019-07-04 - Karczew (mazowieckie)
tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w McKinsey; dokładne odwzorowywanie szkiców dostarczanych przez konsultantów i ich zamiana na dobrze zaprojektowane slajdy;m nanoszenie poprawek na poszczególne slajdy i raporty pod kątem uzyskania optymalnej klarowności i spójności graficznej przekazu; koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb; aktywny udział w realizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych, koordynowanie zleceń produkcyjnych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi.Wysokość wynagrodzenia około 2700 zł/brutto. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty od 08.00-16.00 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: elkopol (at) elkopol.pl.
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-02-06 - Płońsk (mazowieckie)
w/g stanowiska
"ODLEWNIA CHEMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Terminowa realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, prace pomocnicze.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wyszukiwanie ogłoszeń o przetargach i opracowywanie dokumentacji przetargowej, opracowywanie harmonogramów robót ogólnobudowlanych, opracowywanie kosztorysów i wycen w zakresie ofertowania. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:30 - 15:30. Miejsce wykonywnaia pracy Bolesławiec/Wrocław.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)