SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Pszczółki oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczółkach
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie wszelkich spraw kadrowych, w tym: sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych i ich archiwizacja, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagrody, urlopu, emerytury, odprawy itp.;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie delegacji pracowniczych;sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych;prowadzenie ksiąg inwentarzowych;rozliczanie środków na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;rozliczanie list wypłat świadczeniobiorców;ewidencjonowanie zaangażowań związanych z wydatkami;prowadzenie ewidencji wydatków – zamówienia publiczne;przygotowywanie sprawozdań
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Pszczółki (pomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczółkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie wszelkich spraw kadrowych, w tym: sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych i ich archiwizacja, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagrody, urlopu, emerytury, odprawy itp.;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie delegacji pracowniczych;sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych;prowadzenie ksiąg inwentarzowych;rozliczanie środków na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;rozliczanie list wypłat świadczeniobiorców;ewidencjonowanie zaangażowań związanych z wydatkami;prowadzenie ewidencji wydatków – zamówienia publiczne;przygotowywanie sprawozdań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczółki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczółki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: współpraca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kadry i płace, księgowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, zagadnień dot. finansów publ., ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczółkach
danePracodawcy_nip: 6040017978
danePracodawcy_regon: 191339888
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Pszczółki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pszczółki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0170222
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 05.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9803f0d5cdfb45de85649029b16b9b49
Podobne oferty pracy
współpraca z klientami zagranicznymi, poszukiwanie nowych kontaktów
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie języka angielskiego
Szkoła Podstawowa nr 2 - 2020-07-06 - Słubice (lubuskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie ochrony roślin, prace magazynowe.Praca jednozmianowa w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
FOLJAN Katarzyna Siadkowska - 2019-04-08 - Skarżyn (mazowieckie)
- obsługa klientów- dbanie o porządek na witrynach oraz ladach- praca w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Łódź (łódzkie)
Praca administracyjno-biurowa
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2018-08-23 - Gdynia (pomorskie)
Badanie jakości produkowanych gazów, nadzór nad dokumentami.
SPAWMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Chojnice (pomorskie)
- przygotowywanie modeli 3D oraz wykonywanie przedmiarów robót na ich podstawie, - wdrażanie nowych rozwiązan związanych z metodologią BIM w firmie,- optymalizacja procesów poprzez zastosowanie technologii BIM, - opiniowanie, wyceny zmian, wprowadzanie na projektach w oparciu o model centralny BIM,- wsparcie zespołów budów w przygotowaniu modeli 3D na etapach projektowania oraz realizacji, - wykazywanie różnic w oparciu o nalożone modele: wykonawczy, powykonawczy.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2019-03-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż i koordynacja świadczonych usług szkoleniowych, negocjowanie warunków swiadczonych usług, podtrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, weryfikacja i selekcja kandydatów zgodnie z poszukiwanym profilem, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów.
International Service Activity LTD Spółka Komandytowa - 2018-10-18 - Zabrze (śląskie)
pozyskiwanie klientów z Ukrainy - branża jajczarska
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta kluczowego
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Słomniki (małopolskie)
wykształcenie min. średnie mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-09-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres zadań- Współpraca przy opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji z zakresu jakości.- Aktywny udział w tworzeniu i aktualizacji procedur i instrukcji dotyczących Działu Kontroli Jakości- Współpraca przy certyfikacji wyrobów- Zarządzanie procesami dotyczącymi Systemu Jakości, kontroli badań, reklamacji, walidacji.- Rozwój i inicjowanie nowych procesów związanych z zapewnieniem jakości w firmie zgodnie ze standardami zarządzania jakością, doskonalenie metod i procedur jakości.-- Współpraca z klientami i dostawcami oraz innymi działami w firmie w zakresie dotyczącym zarządzania jakością.- Nadzór nad poprawnym i terminowym przeprowadzeniem kontroli jakości na poszczególnych stanowiskach pracy :kontrola stanowiska poprawnego stosowania procedur z zakresu kontroli jakości, ocena ryzyka niezgodności na poszczególnych stanowiskach pracy, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników)._ Czynny udział w procesie produkcji pod względem kontroli jakości- Czynny udział w nadzorowaniu niezgodnością wyrobu, sporządzanie protokołów wyrobów niezgodnych-Nadzór nad wdrażaniem działań naprawczych, korygujących i zapobiegawczych;- Przyjmowanie i rozpatrywanie/analiza reklamacji od klientów, współpraca w procesie usuwanie ewentualnych przyczyn reklamacji, wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości produktów, sporządzanie raportów, analiz i statystyk dotyczących jakości i reklamacji.- Wstępna międzyoperacyjna i końcowa kontrola wyrobów, półproduktów i detali, ewidencja pobranych próbek, wydawanie oceny zgodności wyrobów- Zlecenie badań laboratoryjnych na zewnątrz- Wykonywanie wskazanych wewnętrznych badań laboratoryjnych w laboratorium firmy- Współpraca z zewnętrznymi instytutami w zakresie kontroli jakości.
ALPHA DAM Sp. z o.o. - 2019-08-27 - Dębowa Łąka (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:a) prowadzenie bieżącej analizy możliwości pozyskiwania środków finansowania badań naukowych w szczególności przez Narodowe Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich i innych.b) rozpowszechnianie wśród pracowników uczelni należących do grupy uprawnionych wnioskodawców informacji o bieżących konkursach i prowadzonych naborach wniosków.c) pomoc konsultacyjna zespołom projektowym w sporządzaniu wniosków:- konsultacje indywidualne z wnioskodawcą,- doradztwo w tworzeniu założeń projektu,- weryfikacja formalna poprawności przygotowania wniosku,- przygotowanie wybranych załączników do dokumentacji projektowej,d) obsługa merytoryczna, formalna i ekonomiczna projektów badawczych realizowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,e) prowadzenie rejestru wniosków i umów dot. prac naukowo-badawczych,f) aktualizacja danych na stronie www uczelni w zakresie działalności działu,g) przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby Uczelni z zakresu realizowanych zadań,h) przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, tworzenie oraz archiwizacja dokumentów dot. realizowanych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami,i) zastępstwo pracownika Biura Obsługi Badań podczas jego nieobecności w zakresie obsługi bieżących spraw,j) wykonywanie innych poleceń przełożonego nie wymienionych w zakresie czynności, a wchodzących w zakres pracy działu.
UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY - 2020-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-09-23 - Gdynia (pomorskie)
przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowej,planowaniem i wdrażaniem metod promocji,organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie,przygotowaniem i szkoleniem personelu handlowego,zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami,analizą danych marketingowych, służącą wyborowi strategii działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadr i płac w szkole, obsługa programów komputerowych
SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. RADY EUROPY W LUBINIE - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)
-prowadzenie pojazdu kat. D - autobusu w regularnej komunikacji publicznej-kontakt z pasażerem-codzienna obsługa pojazdu
PKS w Bydgoszcz Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Mile widziane doświadczenie.Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2018-02-14 - Zamość (lubelskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzemienicka 51A/2, od 1.08.2017 - Wrocław, ul. Jerzmanowska 4D. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, kontrola nad dokumentacją, podejmowanie działań zapewniających zwiększenie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie projektów pism i dokumentów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie - 2018-04-23 - Głogów (dolnośląskie)