SPECJALISTA DS. BIM Mińsk Mazowiecki oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BIM
Wynagrodzenie: 5 000 - 10 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie modeli 3D oraz wykonywanie przedmiarów robót na ich podstawie, - wdrażanie nowych rozwiązan związanych z metodologią BIM w firmie,- optymalizacja procesów poprzez zastosowanie technologii BIM, - opiniowanie, wyceny zmian, wprowadzanie na projektach w oparciu o model centralny BIM,- wsparcie zespołów budów w przygotowaniu modeli 3D na etapach projektowania oraz realizacji, - wykazywanie różnic w oparciu o nalożone modele: wykonawczy, powykonawczy.
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie modeli 3D oraz wykonywanie przedmiarów robót na ich podstawie, - wdrażanie nowych rozwiązan związanych z metodologią BIM w firmie,- optymalizacja procesów poprzez zastosowanie technologii BIM, - opiniowanie, wyceny zmian, wprowadzanie na projektach w oparciu o model centralny BIM,- wsparcie zespołów budów w przygotowaniu modeli 3D na etapach projektowania oraz realizacji, - wykazywanie różnic w oparciu o nalożone modele: wykonawczy, powykonawczy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 10 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: architekt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: architekt
Data dodania oferty pracy: 01.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- dekretacja dowodów ksiegowych i ich wprowadzanie do systemu księgowego SAGE SYMFONIA- analizowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych, rozliczanie i uzgadnianie kont kontrahentów, windykacja należności- sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT, GUS- sporządzanie sprawozdań finansowych
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-12-19 - Brody Małe (lubelskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, absencji, sporządzanie list płac, obecności, umów
AGO LESZEK JERECZEK - 2018-08-16 - Kościerzyna-Wybudowanie (pomorskie)
OBSŁUGA I OPTYMALIZACJA KAMPANII ADWORS PLA, GSP, GDN, TAGOWANIE KAMPANII,PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ GA
WEB DEVELOPMENT SŁAWOMIR KARKUCIŃSKI - 2016-10-26 - Skierniewice (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Dębowiec (wielkopolskie)
Dbanie o poprawny wygląd salonu. Dbanie o klienta. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosparwnosci.
Super Optyk - 2018-04-26 - Bolszewo (pomorskie)
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń Klientów, rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zdalnych narzędzi, monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, udzielanie informacji Klientom, pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.
QUMAK S.A. - 2016-08-05 - Płock (mazowieckie)
samodzielne przygotowyanie podbudowy, spadków, układanie obrzeży i kostki brukowej
"RYU ARM POLSKA" JADWIGA SZCZUREK - 2016-11-03 - Zbrosławice (śląskie)
jw.
Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe S.A. - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwaniesprzętów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa systemów do czyszczenia kanalizacji oraz studni głębinowej oraz rurociągów technologicznych wykorzystujących ciśnienie do 1200 bar
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kraków (małopolskie)
monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi;przygotowywanie ofert handlowych;1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowanie produkcji, wdrażanie dokumentacji pracowników i wg założeń dostawców, tworzenie oferty dla klienta
SIERAKOWSKI CZESŁAW LAKIERNICTWO - 2017-10-11 - Sierakowo (wielkopolskie)
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
•nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, instytucjami, firmami i osobami prywatnymi w celu promowania pracy i usług Spółdzielni oraz zwiększenia jej rozpoznawalności,•bieżąca opieka nad zawartością portali komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółdzielni,•tworzenie i redagowanie materiałów promujących działalność Spółdzielni,•przygotowywanie materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (komunikaty, prezentacje, sprawozdania, artykuły, pisma, itp.),•organizacja i prowadzenie innych projektów z zakresu PR
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu terapii ruchowej, zajęcia sportowe, usprawniające z podopiecznymi
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rożdżały (łódzkie)
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-01-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych, współpraca z instytucjami i organizacjami z zagranicy, koordynacja projektów międzynarodowych i lokalnych.
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2017-09-22 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne (eksport); rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, a przede wszystkim rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych; analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej; opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego; przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne); negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych; realizacja założonych planów sprzedażowych; cykliczne analizy realizacji ustalonych planów
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
- planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych- aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych- współpraca z zespołem angielsko - i ukraińskokojęzycznym- umowa o pracę na czas okreslony na 3 lata- miejsce wykonywania pracy: Łódź i inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA PRACOWNIKÓW Z EUROPY WSCHODNIEJ W POLSCE,KONTAKT Z INSTYTUCJAMI DOTYCZĄCYMI ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW,PRZYGOTOWYWANIE ZEZWOLEŃ NA PRACĘ, OŚWIADCZEŃ, PISM URZĘDOWYCH,NADZOROWANIE CIĄGŁOŚCI DOKUMENTÓW WARUNKUJĄCYCH LEGALNOŚĆ PRACY W POLSCE, W TYM KONTROLA TERMINÓW WIZ, OŚWIADCZEŃ, ZEZWOLEŃ
SYNERTE SP Z O.O. - 2018-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Współudział w procesach doboru na specjalności wojskowe
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakupy usług kooperacyjnych oraz wyrobów, monitorowanie rynku oraz wyszukiwanie nowych dostawców z zakresu obróbki mechanicznej.Współpraca z działami technicznymi i produkcyjnymi.Prowadzenie akcji ofertowych, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie zamówień lub umów.Przygotowanie, weryfikacja i korygowanie dokumentacji technicznej.Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych we współpracy z podmiotami kooperującymi.Audytowanie firm kooperacyjnych.Udział w procesie reklamacyjnym.Przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacji,bieżącą obsługę recepcji polegającą na przyjmowaniu i obsługiwaniu gości oraz klientów wewnętrznych, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych ze wszystkimi działami Fundacji,zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą między innymi w aplikacji poczty polskiej e-nadawca,współpracę z firmami kurierskimi i pocztą polską i innymi dostawcami usług.Praca na okres próbny: po okresie próbnym na czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Kontakt z pracodawcą: kadry (at) ortis.com.pl lub 695020921
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów firmy m.in. pochodzenia wietnamskiego, dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, - naliczanie wynagrodzeń iświadczeń pieniężnych z ubezpieczenie społecznego, - ustalanie uprawnień doświadczeń pracowniczych wymaganych przepisami prawa pracy, - sporządzanielist płac (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), - sporządzanie: deklaracjipodatkowych, ZUS, w tym korygujących, sprawozdań do GUS, PFRON, -prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - współpraca z ZUS,US, GUS, PIP oraz innymi instytucjami, - prowadzenie Zakładowego FunduszuŚwiadczeń Socjalnych, - tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne firmy. Praca w godzinach 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2017-05-16 - Jełowa (opolskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac2. sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;4. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia KP5. prowadzenie teczek osobowych6. tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyMijece pracy: Wrocław. ul. Karkonoska 10,Kontakt kandydatów z pracodowcą: m.zemelko (at) iniout.pl, 881-669-441sala E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; tworzenie biznes planów, tworzenie wniosków o dofinansowanie, tworzenie studium wykonalności, tworzenie strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji bieżącej, pozostałe prace biurowe
Miklewski Consulting Michał Miklewski - 2018-05-14 - Stargard (zachodniopomorskie)