SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI) (NR REF. SP/LT/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI) (NR REF. SP/LT/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-05-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI) (NR REF. SP/LT/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
litewski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka litewskiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/LT/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2d6b3012e56c51e7c981b631c2d79027
Podobne oferty pracy
1.Aktualizowanie planu płatności na podstawie harmonogramu rzeczowego i harmonogramu rzeczowo-finansowego.2.Tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowego, rzeczowo-finansowego.3.Bieżąca aktualizacja harmonogramu w cyklu dwutygodniowym i przekazywanie go do nadzoru inwestorskiego oraz zamawiającego.4.Sporządzanie raportów dziennych z przebiegu prac.5.Sporządzanie raportów dwutygodniowych tj. 15 i 30 każdego miesiąca i doręczanie ich Zamawiającemu.6.Sporządzanie innych raportów na wniosek Zamawiającego.7.Nadzór na przekazywaniem raportów od podwykonawców.8.Stały kontakt z wykonawcą oraz podwykonawcami w sprawach dotyczących postępu prac oraz ich planowania.9.Sporządzanie raportów różnicowych na narady koordynacyjne i rady budowy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków: Odpowiedzialność za konsolidację, weryfikację i utrzymanie wszystkich danych rynkowych w danych branżowych wykorzystywanych w bezpośrednim oparciu o księgowość, ustalania cen, operacji w centrali IMS, przetwarzania działań korporacyjnych i raportowania dla klientów; Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta podczas pracy w połączeniu z wewnętrznymi współpracownikami, zewnętrznymi dostawcami referencyjnymi, depozytariuszami i subnatariuszami; Nadzór dziennego importu przychodzących kanałów dostawców; Rutynowe obowiązki związane z przetwarzaniem, a także, częściowo złożone lub unikatowe zadania analityczne dotyczące danych rynkowych; Analizaryzyka związanego z dostarczaniem dokładnych i aktualnych danych rynkowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-08-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert.
"E-DIRECT CLOUD SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, drobne prace biurowe
"MARYŚ" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO -USŁUGOWE Hanna Duda - 2016-04-21 - Malbork (pomorskie)
kontrola jakości dostaw materiałów do produkcji (tarcica, płyta klejona, półfabrykaty meblowe),kontrola w procesie produkcyjnym ma wydziałach produkcji, nadzór nad jakością wyrobów gotowych, nadzór nad sprzętem wymagającym kalibracji, wsparcie w przygotowaniu i aktualizacji dokumentacji systemowej, realizacja procedur kontrolnych, sporządzanie dziennych raportów kontroli, nadzór nad realizacją działań pokontrolnych i poaudytowych; dwie zmiany (6 - 14, 14- 22);kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (11-13), telefoniczny, e-mailowy.
AJ Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Redzikowo (pomorskie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, PEFRON, deklaracje ZUS
"OSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Hrubieszów (lubelskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US, PFRON, rozliczanie dofinansowań SODIR rozliczanis czasu pracy pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-03-09 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, przygotowywanie umów o pracę/umów cywilno-prawnych, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do US, ZUS, PFRON, GUS, przygotowywanie dokumentacji dla księgowości, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przedłużanie umów o pracę. Godziny pracy: 7.00- 15.00
GRYF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Słupsk (pomorskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- kontakt z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi,- pozyskiwanie klientów,- tworzenie ofert handlowych,- wyceny.
Drewutnia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-01 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż przez telefon do przychodni i szpitali asortymentu medycznego, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy, poszukiwanie nowych klientów, pilnowanie płatności przeterminowanych faktur sprzedaży.
CMS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, organizacja spotkań, targów, promocja w mediach, kontakty z mediami, realizacja działań z zakresu PR, tworzenie bazy klientów
BOSZ Szymanik i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-11-19 - Lesko (podkarpackie)
praca z klientem z wykorzystaniem komputera, praca w terenie, sprzedaż udług finansowych i ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych do 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy, zarejestrowanych tylko i wyłącznie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kolbuszowej. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. od 8:00 do 15:00, 12:00 do 20:00. Miejsce wykonywania pracy: Głogów Małopolski.Pomoc w przygotowywaniu stanowiska pracy, organizacja pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
dokonywanie analiz pod kątem pozyskania dofinansowania dla Klientów; weryfikacja terminów i rodzajów naborów; samodzielne przygotowywanie wnioskow o dofinansowanie projektow zgodnie z wytycznymi oraz ich składanie; komleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów; kontakt z instytucjami pośredniczącymi itp.
FREEVOLT sp. z o.o. - 2015-12-01 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zakup oraz sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców, prowadzenie negocjacji dot. cen surowców.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-08-03 - Lublin (lubelskie)
•naliczanie płac•sporządzanie deklaracji ZUS i PIT•prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami•prowadzenie akt osobowych pracowników•sporządzenie umów cywilnoprawnych•sporządzanie deklaracji PFRON•bezpośredni kontakt z Klientami biura•współpracę merytoryczną z pozostałymi pracownikami w dziale kadr•sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na potrzeby klientów•współpraca z instytucjami administracji państwowej w zakresie wykonywanych obowiązków
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-09-15 - Nieciecza (małopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, prowadzenie dokumentacji do zatrudnienia i wydania wiz
IMIGRANT MONIKA WYCHOWAŁEK - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
doradztwo, wykonywanie projektow, ścisły nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, nadzór nad pracami konseratorskimi, scisła współpraca z Dyrekcją obiektu, umiejejętność sporządzania kosztorysów, specyfikacji, zamówień. czytanie projektów, znajomość programów branżowych w tym Autocad DWG
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Tworzenie bazy klientów. Przygotowywanie i wysyłanie ofert usług dla rosyjsko i anglojęzycznych klientów, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjsko i anglojęzycznymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, planowanie i wdrażanie promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni.
Twój StartUp - 2017-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
Księgowanie w systemie magazynowym oraz przygotowywanie dokumentów do wysyłki, współpraca z krajowymi i zagranicznymi dostawcami i odbiorcami, sprawdzanie i potwierdzanie faktur, koordynowanie prac związanych ze sprawozdawczością spółki.
KORPO Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Jawor (dolnośląskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-27 - Lubaczów (podkarpackie)
obsługa posprzedażowa i administracja biura
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Czadrów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo płacowych.Przygotowywanie raportów miesięcznych.Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu.Rozliczanie umów cywilnoprawnych.Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.Rozliczanie czasu pracy i nieobecności.Obliczanie zasiłków chorobowych.
CATERMED S.A. - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
Kwalifikowanie dostawców- ocena, wybór i zatwierdzanie dostawców, monitorowanie dostawców zdolnych do dostarczania wytypowanych wyrobów, budowanie i bieżące prowadzenie logistycznej bazy danych, planowanie i realizacja zakupów zaopatrzeniowych, ocena dostawcy, realizowanie transportu zewnętrznego.Wymagania: mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego.
REVO SEALS Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Środa Śląska (dolnośląskie)