SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW Lubaczów oferta pracy PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Lubaczów (podkarpackie)
Pracodawca: PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-600 Lubaczów, powiat: lubaczowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości i wartości zawartych umów
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubaczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubaczowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubaczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: CV na e-mail: mariusz.warchol (at) proficredit.pl
Nazwa pracodawcy: PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Adres pracodawcy:
Browarna 2, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail: mariusz.warchol (at) proficredit.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Browarna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 24.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczanie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wschodniego.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2018-01-16 - Krasne (podkarpackie)
przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników, kontrola legalności zatrudnienia, pomoc przy zatrudnianiu pracowników z Ukrainy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
Pekabex PREF S.A. - 2017-05-19 - Badowo-Mściska (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, koordynowanie sprzedawanych usług (szkoleń, konferencji, wycieczek)
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Karpacz (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ORLIŃSKI INVESTMENT KAZIMIERZ ORLIŃSKI - 2018-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie i wystawianie ofert sprzedaży na portalach internetowych, obsługa zamówień: przyjmowanie, kompletowanie , wysyłka, korespondencja z klientem, kontakt telefoniczny
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Klikuszowa (małopolskie)
Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprzatanie biur, sal, korytarzy, schodów, toalet, okien
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Brzeg (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
Prace z dzieckiem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.Wymiar etatu 2/24
Przedszkole Publiczne w Polwicy - 2017-12-20 - Domaniów (dolnośląskie)
wprowadzenie danych do systemu komputerowego, bieżące rozliczanie produkcji, sprawdzanie raportów oraz kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników)
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż powierzchni reklamowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
Pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych, sieci komputerowych wg. schematów, projektów oraz naprawy,przeróbki instalacji i urządzeń.
InteliElektro Mateusz Czarnecki - 2016-11-14 - Lublin (lubelskie)
Analiza wymogów projektowych; programowanie i testowanie zgodnie ze specyfikacją klienta; przygotowywanie dokumentacji projektowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków tradycyjnej kuchni arabskiej, indyjskiej i bengalskiej.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie przyjmowania wpłat gotówkowych
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
opracowanie ofert ubezpieczeniowych i przedstawienie ich klientom
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Operator myjni
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Bibliotekarz
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-18 - Tarnów (małopolskie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-01-18 - Daszyna (łódzkie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu.b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej.d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy.g) Należyta troska o mienie Ośrodka.h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów . Obowiązki na zajmowanym stanowiskui) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkolenia a w szczególności:rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych,przygotowywanie dokumentacji kursowej,sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych,opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych,sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego,koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu,sprawozdawczość z zakresu szkoleń,przetwarzanie danych osobowych.wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleniawykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnymb) wymiar czasu pracy: pełny etat,c) termin zatrudnienia: 1 września 2016 rd) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,e) częstotliwość wyjazdów służbowych: okazjonalnie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kserokopię posiadanych świadectw pracy,3. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,4. kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,5. kserokopia prawa jazdy,6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, następującej treści :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Starszego Specjalisty ds. szkoleń w Dziale Szkoleń w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) 7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.45.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.plw Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:biuro (at) probud.net.pl
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2016-06-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie całokształtu spraw organizacyjnych KKZ i Szkoły Zaocznej, prowadzenie dokumentacji personalnej słuchaczy, przyjmowanie interesantów i bezpośrednie załatwianie spraw bieżących.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)