SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Biskupice Podgórne oferta pracy DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: do 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości spółki, w tym m.in.:- Księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych,- Przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- Przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- Przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- Kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- Księgowanie list płac,- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: K.OCHECKA (at) DONGSEO-DISPLAY.PL

Data publikacji: 2020-08-13

Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

Pracodawca: DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości spółki, w tym m.in.:- Księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych,- Przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- Przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- Przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- Kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- Księgowanie list płac,- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: K.OCHECKA (at) DONGSEO-DISPLAY.PL

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Księgowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe kierunkowe, staż pracy: 5 lat na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie B1,praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości,terminowość i samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz bardzo dobra organizacja pracy,mile widziana znajomość programu Enova,mile widziany kwalifikowany podpis elektroniczny

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O.

danePracodawcy_nip: 8971709691

danePracodawcy_regon: 020163620

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: wrocławski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0223

Gmina pracodawcy: Kobierzyce

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Biskupice Podgórne

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0875336

Ulica pracodawcy: Współpracy

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: RP II 411-189/06

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 13.08.2020

Oferta pracy ważna do: 13.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3c84e20953c2ff1e889c27a6f9204e9

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 4 000 PLN

Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wspomaganie pracy kierownika działu handlowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - do 4 000 PLN

ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW ORAZ INFORMACJI SŁUŻBOWYCH, WPROWADZENIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU, RAPORTOWANIE, OBSŁUGA STUDENTÓW.Praca na czas określony: 01.05.2020 - 01.05.2023Godziny pracy 8:00 - 16:00
Wyższa Szkoła Handlowa - 2020-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

UDZIELANIE INFORMACJI MIESZKAŃCOM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE EWIDENCJI FAKTURWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLEFORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: ul. WOJSKA POLSKIEGO 9, 70-470 Szczecin
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOCNIK MUZEALNY - 997,4 PLN

oferta stazu: pomoc w organizowaniu wystaw i imprez folklorystycznych,
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Osiek nad Notecią (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 000 PLN

w/g potrzeb
DELKAR Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Zgórsko (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ I OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 800 PLN

zakładanie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym
"DEBET"Kancelaria Podatkowa Alina Winnicka - Grucela - 2020-06-19 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 3 000 PLN

Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-01-04 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW - od 2 600 PLN

koordynacja zaopatrzenia, produkcji magazynowania, współpraca z dostawcami i odbiorcami
PWU-H „PLAST-ROL” Spółka jawna J.J. Kałuża - 2020-06-26 - Lotyń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 100 PLN

sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-07-31 - Zielona Góra (lubuskie)

FAKTURZYSTKA - od 1 850 PLN

fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych (Niemcy, Hiszpania), wyjaśnianie reklamacji klienta, wystawianie faktur gorygujących, kompletacja i wysyłka faktur, kontakt z zagranicznymi klientami (niemcy, Hiszpania)
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU CHIŃSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA W PIONIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - od 2 750 PLN

Współzarzadzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, szacowanie ryzyka, zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, kontrola ochrony informacji niejawnych, przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, praca w odległości 30 km od Opola; pracodawca zapewnia dojazd do pracy; najpierw umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia doliczana premia uznaniowa i wysługa lat
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2017-04-27 - Opole (opolskie)

DOZORCA, OCHRONA OBIEKTU - od 2 200 PLN

dozór i ochrona obiektu w nocy
PW PROFIT - "Arena Słońca" - 2016-05-04 - Łeba (pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI URZADZEŃ WYKONUJĄCYCH SZABLONY KRAWIECKIE I DRUKUJĄCYCH UKŁADY KROJU. - od 1 850 PLN

Obsługa urzadzeń: tablicy elektronicznej tworzącej szablony krawieckie oraz robienioe wydruków układu kroju poprzez ploter atramentowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DZIAŁU IMPORTU I ROZWOJU RYNKÓW WSCHODNICH - od 2 700 PLN

nawiązaywanie kontaktu z klientem, zakup surowca, kontrola jakości, wystawienie reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czołowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 250 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż części samochodowych, naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) (NR REF. SP/SK/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA (DOCELOWO ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO) [O.KDR.110-1102-16/20] - od 4 000 PLN

- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty (docelowo Zastępcy Głównego Księgowego) w Oddziale Finansowym w Sądzie Okręgowym w Katowicach- Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) rozliczanie i realizacja planu dochodów i wydatków budżetowych jednostki;2) prowadzenie należności budżetowych;3) sporządzanie sprawozdań finansowych oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa;4) uzgadnianie kosztów z wydatkami w terminach i na zasadach określonych w przepisach prawa;5) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;6) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;7) opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości;8) sporządzanie pism w sprawach finansowych;9) praca w systemach informatycznych wykorzystywanych w Oddziale Finansowym, w szczególności ZSRK/SAP.- Oferujemy:1) stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;2) prestiż związany z pracą w jednym z największych sądów w Polsce;3) konkurencyjne wynagrodzenie;4) dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami;5) dodatkowe wynagrodzenie roczne zgodnie z obowiązującymi przepisami;6) dofinansowanie do okularów lub soczewek;7) szeroki wachlarz świadczeń socjalnych:- dofinansowanie do karty Multisport, wczasów pod gruszą;- pożyczki remontowe;- wycieczki integracyjne dla pracowników oraz dzieci pracowników;- pomoc finansową dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej;8) ciekawą i odpowiedzialną pracę w przyjaznej atmosferze;9) możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach.Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-05-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU OFPR/16/1339 - od 2 344 PLN

Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW IT, COMPETENCE MANAGER - od 5 200 PLN

-Kompleksowe i samodzielne przeprowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska z branży IT, w tym tworzenie ogłoszeń, aktywne nawiązywanie kontaków z potencjalnyjmi kandydatami, selekcja otrzymanych aplikacji i weryfikacja umięjętności oraz przygotwanie podsumowania zawodowego dla Account Managera-Aktywne wyszukiwanie i dobór kandytadów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania oraz oceny kandydata-budowanie bazy rekrutacyjnej oraz zarządzanie rozwojem kariery kandydatów -Ciągła analiza rynku oraz przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby rekrutacyjne klientów-Zarządzanie relacjami z klientami i kandydatami w trakcie trwania całego procesu rekrutacyjnego -Tworzenie dokumentów i raportówOkres próbny na 3 miesiące pózniej umowa na czas nieokreślonyCzas pracy ruchomy ( 8h, od 8 lub od 9 )Miejsce pracy : Wrocław ul. Grabarska 1Cu sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy. Praca od poniedziałaku do piątku w godzinach: 8-16.
ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 033,7 PLN

organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepismi i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych(faksu,kserokopiarki, skanera itp.)
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Trzy Chałupy (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 250 PLN

prawadzenie kadr, sporządzanie list płac, rozliczanie z ZUS i US
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-12-19 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 850 PLN

zamówienia publiczne, przetargi, gospodarka odpadami, prowadzenie ksiąg zakładowej kontroli produkcji
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2020-02-10 - Lubin (dolnośląskie)


Wybierz powiat