SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Biskupice Podgórne oferta pracy DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości spółki, w tym m.in.:- Księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych,- Przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- Przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- Przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- Kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- Księgowanie list płac,- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: K.OCHECKA (at) DONGSEO-DISPLAY.PL
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości spółki, w tym m.in.:- Księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, księgowanie wyciągów bankowych,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych,- Przygotowywanie kwartalnych oraz rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami,- Przygotowywanie deklaracji podatkowych, weryfikacja rejestrów Vat,- Przygotowywanie raportów dla instytucji zewnętrznych – GUS, NBP,- Kontakt z kontrahentami oraz instytucjami zewnętrznymi – banki, urzędy,- Księgowanie list płac,- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych. Praca w godz.: 7:00-15:00. Pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: K.OCHECKA (at) DONGSEO-DISPLAY.PL
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Księgowy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe kierunkowe, staż pracy: 5 lat na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego na poziomie B1,praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości,terminowość i samodzielność w wykonywaniu obowiązków oraz bardzo dobra organizacja pracy,mile widziana znajomość programu Enova,mile widziany kwalifikowany podpis elektroniczny
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: DONGSEO DISPLAY POLAND SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8971709691
danePracodawcy_regon: 020163620
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Współpracy 1, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: wrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0223
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biskupice Podgórne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0875336
Ulica pracodawcy: Współpracy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-189/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 13.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3c84e20953c2ff1e889c27a6f9204e9
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wspomaganie pracy kierownika działu handlowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Sulęcin (lubuskie)
ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW ORAZ INFORMACJI SŁUŻBOWYCH, WPROWADZENIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU, RAPORTOWANIE, OBSŁUGA STUDENTÓW.Praca na czas określony: 01.05.2020 - 01.05.2023Godziny pracy 8:00 - 16:00
Wyższa Szkoła Handlowa - 2020-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
UDZIELANIE INFORMACJI MIESZKAŃCOM WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE EWIDENCJI FAKTURWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLEFORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: ul. WOJSKA POLSKIEGO 9, 70-470 Szczecin
DOM BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
oferta stazu: pomoc w organizowaniu wystaw i imprez folklorystycznych,
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Osiek nad Notecią (wielkopolskie)
w/g potrzeb
DELKAR Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Zgórsko (świętokrzyskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)
zakładanie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym
"DEBET"Kancelaria Podatkowa Alina Winnicka - Grucela - 2020-06-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
-
TAD-MET TERESA OSTROWSKA, TADEUSZ OSTROWSKI, JAROSŁAW OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-01-04 - Nysa (opolskie)
koordynacja zaopatrzenia, produkcji magazynowania, współpraca z dostawcami i odbiorcami
PWU-H „PLAST-ROL” Spółka jawna J.J. Kałuża - 2020-06-26 - Lotyń (wielkopolskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-07-31 - Zielona Góra (lubuskie)
fakturowanie klientów krajowych i zagranicznych (Niemcy, Hiszpania), wyjaśnianie reklamacji klienta, wystawianie faktur gorygujących, kompletacja i wysyłka faktur, kontakt z zagranicznymi klientami (niemcy, Hiszpania)
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Piaseczno (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Współzarzadzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, szacowanie ryzyka, zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, kontrola ochrony informacji niejawnych, przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, praca w odległości 30 km od Opola; pracodawca zapewnia dojazd do pracy; najpierw umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia doliczana premia uznaniowa i wysługa lat
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
dozór i ochrona obiektu w nocy
PW PROFIT - "Arena Słońca" - 2016-05-04 - Łeba (pomorskie)
Obsługa urzadzeń: tablicy elektronicznej tworzącej szablony krawieckie oraz robienioe wydruków układu kroju poprzez ploter atramentowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
nawiązaywanie kontaktu z klientem, zakup surowca, kontrola jakości, wystawienie reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czołowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż części samochodowych, naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zgierz (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty (docelowo Zastępcy Głównego Księgowego) w Oddziale Finansowym w Sądzie Okręgowym w Katowicach- Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) rozliczanie i realizacja planu dochodów i wydatków budżetowych jednostki;2) prowadzenie należności budżetowych;3) sporządzanie sprawozdań finansowych oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa;4) uzgadnianie kosztów z wydatkami w terminach i na zasadach określonych w przepisach prawa;5) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;6) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;7) opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości;8) sporządzanie pism w sprawach finansowych;9) praca w systemach informatycznych wykorzystywanych w Oddziale Finansowym, w szczególności ZSRK/SAP.- Oferujemy:1) stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;2) prestiż związany z pracą w jednym z największych sądów w Polsce;3) konkurencyjne wynagrodzenie;4) dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami;5) dodatkowe wynagrodzenie roczne zgodnie z obowiązującymi przepisami;6) dofinansowanie do okularów lub soczewek;7) szeroki wachlarz świadczeń socjalnych:- dofinansowanie do karty Multisport, wczasów pod gruszą;- pożyczki remontowe;- wycieczki integracyjne dla pracowników oraz dzieci pracowników;- pomoc finansową dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej;8) ciekawą i odpowiedzialną pracę w przyjaznej atmosferze;9) możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach.Godziny pracy: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2020-05-19 - Katowice (śląskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)
-Kompleksowe i samodzielne przeprowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska z branży IT, w tym tworzenie ogłoszeń, aktywne nawiązywanie kontaków z potencjalnyjmi kandydatami, selekcja otrzymanych aplikacji i weryfikacja umięjętności oraz przygotwanie podsumowania zawodowego dla Account Managera-Aktywne wyszukiwanie i dobór kandytadów zgodnie z profilem stanowiska z wykorzystywaniem baz danych i nowoczesnych metod pozyskania oraz oceny kandydata-budowanie bazy rekrutacyjnej oraz zarządzanie rozwojem kariery kandydatów -Ciągła analiza rynku oraz przygotowanie rozwiązań w odpowiedzi na indywidualne potrzeby rekrutacyjne klientów-Zarządzanie relacjami z klientami i kandydatami w trakcie trwania całego procesu rekrutacyjnego -Tworzenie dokumentów i raportówOkres próbny na 3 miesiące pózniej umowa na czas nieokreślonyCzas pracy ruchomy ( 8h, od 8 lub od 9 )Miejsce pracy : Wrocław ul. Grabarska 1Cu sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy. Praca od poniedziałaku do piątku w godzinach: 8-16.
ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepismi i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych(faksu,kserokopiarki, skanera itp.)
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Trzy Chałupy (dolnośląskie)
prawadzenie kadr, sporządzanie list płac, rozliczanie z ZUS i US
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-12-19 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
zamówienia publiczne, przetargi, gospodarka odpadami, prowadzenie ksiąg zakładowej kontroli produkcji
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2020-02-10 - Lubin (dolnośląskie)